«Мақта қыз бен мысық» ертегісі
Қайырқұлова Шайзада Дарменқызы
Оқу мақсаты: 1.3.4.1 1.5.1.2
- Мұғалімнің көмегімен мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым «кім», «не», «қанша», «қандай» сұрақтар қоя білу.
- Сөйлеу барысында көптік, тәуелдік, септік жалғауларын мұғалімнің көмегі үлгісі бойынша қолдану.
Сабақ мақсаты:
- Сурет бойынша мұғалімнің көмегімен ертегі кейіпкерлеріне кім? не? қанша? қандай? Сұрақтарын қоя біледі.
- Сөйлеу барысында ертегі кейіпкерлеріне жіктік, септік, тәуелдік жалғауларын қолдана алады.
Тілдік мақсаты: Кейіпкер атауларындұрыс атау.
Алдыңғы оқылым: Жаңа сөздерді жаттау.
Мейіз – изюм;
Қатығын төгеді – выливает кефир;
Тауып алады – нашел;
Шөлдеп тұрмын – хочется пить;
Дән – зерно;
Бас салады – хватает;
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
а) Шаттық шеңберін құрайық. Бір-бірімізге жақсы лебіздер тілейік
ә) Сабақ мақсатын жариялау, критериялармен таныстыру. 1. Суретке сұрақ қоя біледі 2. Сөйлеу барысында жалғауларды қолдана біледі |
1. Бейнесурет
2. Карточка 3. Кітап
|
|
Кіріспе | Бейне сурет арқылы кіріспеге шолу. | |
Даму | I. Оқушылар бейне суреттен сіздер нелерді көріп тұрсыңдар?
1. Әр сурет бойынша сұрақ қою а) Сиыр қандай? – қара Мынау не? – ағаш Мынау кім? – Мақта қыз Неше жұмыртқа – үш Мынау кім – дүкенші Жапырақ қандай? – жасыл Мынау не? – тауық Сағыз қандай – тәтті. · Кері байланыс 1. Сен суреттегі кейіпкерлерді дұрыс ажырата аласың, енді сұрақ қоюды үйден қайтала. ә) Кейіпкерлерді ажырата аласың, тек қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айт. Мысалы: тауык – тауық Агаш – ағаш Кыздар – қыздар Сагыз – сағыз
II. «Қазына іздеу жолында» Тақырыпқа қатысы жоқ суреттерді қолдану. Мысалы: Мақта қыз, аюға, гүлге, әжеге, итке келді. III. Жазу. Көрсетілген суреттерге жалғауларды дұрыс жалғап жаз. Сиыр-ға; қыздар-ға; тауық-қа, ағаш-қа; дүкенші-ге, тышқан-ға
|
|
Сергіту
Анам үшін күнде мен, Отынға ағаш жарамын. Су құямын гүлге де, Дүкенге де барамын, Сыпырамын үй үшін. Жуам аяқ табақты, Апам бірақ мен үшін Оқымайды сабақты. |
||
Талқылау «Артығын алып таста»
Слайдта берілген суреттердің ішінен ертегі кейіпкерлері жатпайтын суретті анықта. |
||
Қорытындылау.
|
||
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Әр орындалған тапсырма бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды.
Стикерлермен бағдаршамға апарып жабыстырады. Ертегіне қаншалықты түсндіңдер?
Сурет бойынша ертегіні әңгімелеп келу. |
|
Рефлексия | 1. Мұғалімнің көмегімен оқушылар сұрақты қоя білді.
2. Ертегі кейіпкерлерін атай алды. 3. Сөйлеу барысында жалғауларды қолдана білді. Кері байланыс: a. Жасұлан, ертегіні толық білесің, енді мына сөздерді оқып кел: шөлдеп тұрмын, бас салды, дән. b. Оксана кейіпкерлерді атай аласың, сұрақ қоя білуді үйрен. c. Вика, ертегіні білесің, бірақ қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта біл. |