П дыбысы мен әрпі
Муратова Гульнара Муратқызы
Оқу мақсаттары | 1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту
1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Сабақтың мақсаттары | Сурет бойынша әңгіме құрап айтуды үйрену |
Тілдік мақсат | Табиғат – природа – nature |
Құндылықтарға баулу | Құрмет,ашықтық, жауапкершілік |
Пәнаралық байланыс | дүниетану |
Алдыңғы білім | Пдыбысы мен әрпі |
Сабақтың барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезендері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурсы | ||
Сабақтың басы: 1 минут
|
Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызға құрметпен, Бас иеміз біз! |
|
|||
Сабақтың ортасы:
3 минут
22 минут
Сергіту сәті 2 минут
10 минут
|
Тыңдалым.
Өткен сабақтан алған білімін тексеру. (сұрақ – жауап) – Өткен сабақта қандай әріппен таныстық? – Қандай сөздер білесіңдер? Дескриптор: білім алушы – Әріптерді атай алады. – П әрпі бар сөздерді атай алады; – Сөздерді буынға бөле алады. Оқылым. Мәтінді түсініп оқы. Жаралы кептер. Талап жаралы кептерді үйге алып келді. Жараланған жеріне йод жақты. Кептерді қорапқа салды. Алдына жем, су қойды. Талап жазылған кептерді далаға ұшырды. Көк кептер әуелеп ұшып кетті. Талап қатты қуанды. Дескриптор: білім алушы – Мәтінді түсініп, дұрыс оқи алады. Суретпен жұмыс. Сурет арқылы мәтінді баяндап көр. Дескриптор: білім алшы – Сурет арқылы мәтінді баяндап бере алады. Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) «Ойлан, тап» Кітап, қолғап, дәптер, піл, доп, қап, парта, жапырақ Дескриптор: білім алушы – Суреттердің атын атай алады. – П әрпі бар сөздерді айта алады. ТЖ 1топ буыннан сөз құрау 2топ қате жазылған сөзді тап 3топ п әрпі бар суреттерді жапсыру Дескриптор: Буыннан сөз құрайды Қате жазылған сөзді табады Құрамында п әрпі бар сөзді табады «Артық сөзді тап» Көл, өзен, теңіз, дала, шөл, тау, кітап. Дескриптор: білім алушы – Сөздерді оқи алады; – Артық сөзді таба алады. Жазылым. Диктант Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз. Дескриптор: білім алушы – әріп элементтерін дұрыс салады; – әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; – жазу жолын сақтайды; – сөзді сауатты, көркем жазады. |
П әрпімен таныстық.
Апа парта сап таспа
|
Оқулық
Оқулық, дәптерлер.
Қима буындар,суреттер
Оқулық, дәптерлер. |
||
Сабақтың соңы:
2 минут |
Кері байланыс
|
|
|||
Саралау– Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау– Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Сабақ бойынша рефлексия |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718