Оралхан Бөкей. Апамның астауы
Камзина Гульназым Нургалиевна
Сабақта меңгерілетін
дағдылық мақсаттар |
Оралхан Бөкейдің «Апамның астауы» атты мәтінін оқып, түсінік беремін | |||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
|||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Автордың өзге де шығармаларын. |
||||
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. | |||
Жоспар | ||||
Жоспарланған
уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар | ||
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық ахуал Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз Біз талантты жас ұлан Үлгі аламыз жақсыдан 2.Үй тапсырмасын сұрау І топ: «Ашық микрофон» әдісі (Ф. Оңғарсынова)
ІІ топ:Өлеңді сатылай кешенді талдау (Қанат туралы хикая) Сатылай кешенді талдау 1.Авторы 2.Тақырыбы 3.Жанр түрі 4.Идеясы 5.Шумағы 6.Тармағы 7.Бунағы 8.Ұйқас түрі 9.Өлеңнің тәрбиелік ІІІ топ: Ата-анаға тілек жазып келу ІV топ: Суреттер бойынша ата-ана туралы мақал-мәтел құрастыру (Әке- асқар тау, Ана-ағып жатқан бұлақ, Бала-жағасындағы құрақ. Әке бәйтерек-бала жапырақ. Әке көрген оқ жонар, шеше көрген тон пішер. Баланың бас ұстазы-ата-ана) Қызығушылықты ояту Топқа бөлу І топ:мейірім ІІ топ: қамқорлық ІІІ топ:тәрбие ІV топ:абзал -Неліктен осы сөздермен топқа бөліндік? -Осы қасиеттерді кімнің бойынан көре аламыз? -Ендеше, осы сөздердің біздің сабаққа қатысы бар ма? |
Таныстырылым микрофон |
||
Ортасы
|
Жаңа сабақ
Бүгінгі жаңа тақырып: Оралхан Бөкейдің «Апамның астауы» әңгімесімен танысамыз. Дәптермен жұмыс Жиырма бірінші ақпан Оралхан Бөкей «Апамның астауы» -Оралхан Бөкей туралы білетін балалар бар ма? Ендеше, Оралхан Бөкей туралы 10 дерекпен танысайық. Апамның астауы әңгімеден алынған үзіндімен танысамыз. -Ендеше, әдебиетте көбінесе суреттеу тәсілдері қолданылады. Суреттеу тәсілдерінің бірі мінездеу. Мінездеу дегеніміз адамның сыртқы келбеті, жүріс-тұрысымен бірге ішкі жан дүниесін, мінезін, жақсы –жаман қылықтарын суреттеу. Мәтінмен танысу барысында кімге мінездеу берілген, соған мән беріп отырамыз. ДЖИГСО әдісі Мәтінді төрт бөлікке бөлу. Бір-бір топтан бір оқушыға бөліктерді оқыту. -Мәтінде бізге қандай таныс емес сөздер кезікті. Сөз сандық
Тоқал ағаш там-шатырсыз үй Келі-тары, бидай, т.б. дәнді дақылдарды түйетін, ұнтақтайтын ағаштан жасалған құрал Астау-ағаштан ойылып жасалған ас салатын ыдыс Мәтінді оқуға уақыт беріледі. №1,№1,№1,№1-І топқа №2,№2,№3,№4-ІІ топқа №3,№3,№3,№3-ІІІ топқа №4,№4,№4,№4-ІV топқа отырып талқылайды Қайта орындарына отырып топта талқылайды. І топ Бес жолды өлең (Апа) ІІ топ Мәтін мазмұны бойынша сурет салу. ІІІ топ «Веер» әдісі ІV топ Кластер жазу |
Автор портреті Видео материал
астау, келі |
||
Сергіту сәті | Апам дүкенге барды. Апам не сатып алды? (Желпуіш, іс тігетін машина, велосипед. Демалысқа жолдама алды.) | Желпуіш, іс тігетін машина, велосипед | ||
Аяқталуы | Ұжымдық жұмыс
«Дұрыс, бұрыс» тапсырмасы (Тақтамен тексеру) «Автор орындығы»
Картамен жұмыс (Картадан көрсету. Автордың балалық шағы қай өзеннің бойында өтіпті? Бұқтырма өзені, Алтай,) |
орындық
физикалық карта |
||
Үйге тапсырма: 1. Мәтіндітүсініпоқу. 2. Өзапаларыңанемесеәжелеріңемінездемежазу. |
||||
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
|
|||
Дифференциялау
жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
|||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718