Қозғалмалы ойындар

Нұрсұлтанов Ринат Қанатұлы     

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді түсінеді.

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Музыка, сауаташу сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

Бой сергіту жаттығулары.

 

 

Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

1 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

3 минут

16 минут

 

Жаңа сабақты түсіндіру

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу.

СЕРГІТУ СӘТІ.

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

 

Қозғалмалы ойындар:
Ай мен күн
Балалар екі топқа бөлінеді. “Ай” және “күн” тобы. Ортадағы сызықтың бір жағанда  “ай” тобы, екінші жағында күн тобы. Жетекші “ай” дегенде “ай” тобы белгіленген сызықтан өтуі тиіс.Сол сызыққа жеткізбей “күн” тобы ұстап алуы тиіс. “Күн” дегенде “күн” тобы белгіленген сызықтан өтіп кетуі тиіс, “ай” тобы күн тобын белгіленген сызыққа жеткізбей ұстап алуы қажет. Жетекші басқа термин сөздермен оқушыларды жаңылыстыруы қажет. Мысалы: жер, аспан, жұлыз, шолпан т.б.

Кім чемпион?

Оқушыларшеңбержасаптұрады. Ортасындажетекшіоқушылардыңаяқастынансекіртпеніайналдырады. Солкездеқайоқушыныңаяғынасекіртпетигенкездеоқушыойыннаншығады. Осылайойынжалғасады. Ойынныңсоңындақалғанбіроқушы чемпион болады.

 

 

 

Сергіту сәті

Сұрақ парақшалары.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайық.

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ салынған суреттер  арқылы бағалау.

 

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Сөйлеу-речи-speeches

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Музыка, сауат ашу сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *