Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі
Жакипова Айжан Серікқызы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау |
||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||||
Тілдік мақсат | Қ дыбысы | ||||||||||
Бағалау критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||||||||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | АКТ , суреттер, ребус,деңгейлік тапсырмалар. | ||||||||||
Бастапқы білім | |||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||
Сабақтың басы
|
Ертеңгілік шеңбері
Жарқырап кунде ашылсын Айнала нұрға шашылсын Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз Қайырлы күн!Салемдесіп аламыз Салеметсіздерме Здравствуйте Gud money tice – Балалар, кане баримиз “сиқырлы доп” ойынын ойнайық ойында қойылған сұрақа жауап беру керек Слаид: Өткен әріптерді қайталау |
Шаттық шебері
|
|||||||||
Сабақтың ортасы сабақтың негізгі бөлімі
|
Жұмбак: Кішкене ғана бойы бар
Айналдыра киген тоны бар Сылдырдан қорқады Шошынып жортады Сұрғылт тартқан түсі бар Ақсиған көп тісі бар Тыным таппай жүгіріп Сілекейі шұбырған Қыстау маңын ториды Ауылдың өш бар иті -Қой сөзінде қандай дыбыс естіліп тұр -Кәне, бәріміз Қ деп айтып көрейікші – Қ Қ Қ қалай айтылып тұр? -Қысқа кедергіге ұшырау арқылы айтылып тұр… -Қ дыбысы дауыссыз дыбыс. Қоян,қонжық,қасқыр сөздерің буынға бөлейік Қо-ян,қас-қыр,қон-жық |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||||||||
Сергіту сәті
1 минут |
А әрпінен келетін сөз айтқанда қол шапалақтаймыз,Қ дыбысынан келетін сөз айтқанда аяқты тапырлатамыз | Сергіту сәтіне арналған жинақ | |||||||||
Қызықты тапсырма
8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
1.Қой,қол,қас сөздерине дыбыстық талдау жаса 2. Қарама қарсы сөздерді тап 3. Сөз жумбакты шеш 4.1топ ребусты шеш 2топ суретке әңгіме құрастыр 3топ тусіп қалған әріпті жаз 5 “Сиқырлы буын” оку 6″Сөздерді тап” жазу
7.Ойын: «не артық” |
Оқулық, дәптерлер.
|
|||||||||
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия
Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.
Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Микрафон |
|||||||||
Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||
Сабақ бойынша рефлекция
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өтке екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз )? 1. 2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||