Тіл – тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз

Жамбыл облысы.Жуалы ауданы

Б.Момышұлы ауылы

№27 Диқан орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Қаржаубаева Динара Қаламанқызы

Мақсаты:  Оқушыларды  туған халқының  тілін  қастерлейтін саналы да парасатты азамат етіп тәрбиелеу.

Күтілетін  нәтиже :  өз тілдеріне деген құрмет, патриоттық сана сезім  қалыптасады , өз ана тілін қастерлеуге дағдыланады.

Әдіс- тәсілдері: Мозайка әдісі, Конверт әдісі, Кім жылдам.

Деректер: тақта, стикерлер, конвертпен сұрақтар, суретті пазлдар,даналық ағашы, бағалау парақтары;

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны орындалады.

Бүгінгі сабағымызға тілек білдіреді.

«Мозайка» әдісін қолдану.

Оқушыларды  қаз-қатар тұрғызып әнұранды оқушыларға орындатады.

 

Балаларды  шеңберге тұрғызып тілектерін айтқызады.

 

«Мозайка»  әдісі арқылы топқа бөлу.

Мемлекеттік Әнұранмен бірге қосылып орындайды.

 

 

Шеңберде тұрып бір-бірінің алақандарына жақсы тілектерін білдіреді.

 

«Мозайка» әдісі арқылы  суретті пазлды ала отырып,  екі топқа  бөлінеді.

АКТ
Түсіну 7мин  

Миға шабуыл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғау.

Балалар , құрастырған пазлдардан ненің суреттерін шығардық?

–         Әрине, балалар  тіл мен жүректің.

–         Олай болса сабағымыздың  тақырыбы қандай?

Тіл туралы қысқаша түсінік: Ана тілі-  адам болып  жаралғаннан бері  жан дүниесінің  айнасы, өсіп-өніп түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі.Ана тілі жүректінің  терең сырларын, халық тарихының барлық кезеңдерін, жанының  барлық  толқындарын ұрпақтан-ұрпаққа сақтап отыратын қазына.

–         Тіл мен жүректің.

–         І топ- «Тіл – тірегіміз»

–         ІІ топ – «Соғып тұрған жүрегіміз»

 

 

 

 

 

Тіл туралы қара сөздер оқыды. Әр топ басшылары  тіл туралы көптеген дана сөздер айтты.

 

Екі топтан бірнеше  оқушы шығып тіл туралы өлең шумақтарын оқыды.

 

ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10 мин «Конверт» әдісі –         «Конверт»  әдісін қолдана отырып, екі топ басшысына алдыртамыз. Конверт ішінде барлық топ мүшелеріне арналған сұрақтар бар.

–         Тіл заңы қашан қабылданды?

–         Еліміздің астанасы қай қала?

–         Еліміздің жаңа Конституциясы қай жылы қай айда қабылдынды? деген сұрақтар қойылды.

 Екі топ басшылары конвертті түстеріне қарай таңдап алады. Топта талқылай отырып, сұрақтарға жауап береді.

Арнайы уақыт беріледі. Уақыт біткен соң дайын топ жауап береді.

СТО
Сергіту сәті 1 мин  «Мен  қазақпын» Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

 

 

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей  жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин «Кім жылдам?» ойыны       «Кім жылдам?» ойынын ойнату. Мақал- мәтелдер жарысы.   Екі топ мақал- мәтелдер айта отырып,  қай топ жылдам екенін анықтайды. Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай  отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.  

 

 

 

 

 

Жинақтау 5мин Тіл туралы не білеміз?

 

 Әр топ мүшелеріне  кері байланыс парақшаларын таратып береміз.  Топ мүшелері  берілген кері байланыс парақшаларын жеке-жеке толтырады.

 

 
Бағалау 2 мин Смайликтер

Басбармақ арқылы бағалау

Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. Өзін –өзі бағалау, топтық , жұптық бағалау  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Оқушылар стикерлерге  тілектерін жазып даналық ағашына жапсырады.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *