1916 жылғы қозғалыстың себептері
Ауелова Алия Кенжаевна
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 1916 жылғы қозғалыстың себептері мен қозғалыстың басталу себептерін анықтайды | ||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы, қоғам- тыныс алу жүйесі, барлық тірі ағзалардың тыныс алу жүйесі әртүрлі болғаны мен атқаратын қызметі бірдей. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Сол кездегі қазақ қоғамында осы қозғалысқа қатысты көзқарастарды талдайды. Қозғалыстың себептері мен барысын сипаттайлы. | ||
Оқушылардың басым бөлігі:Көтеріліс сипаты жалпыұлттық болғанын ойларын айтып дәлелдейді.Көтеріліс ошақтарын картадан көрсетеді. | |||
Кейбір оқушылар:Қозғалыс басшыларын сипаттап, атқарған қызметтерін талдайды. Қозғалыстың жеңілу себептері мен тарихи маңызы, жеңілістің зардаптарын салыстырмалы түрде анықтамаларын береді. Қосымша мәліметтер мен мысалдар келтіреді. | |||
Тілдік мақсат | Оқушылар:Тақырып бойын ша өз ойларын айтады, бір-біріне сұрақ қояды, қарым-қатнас орнайды, бір-бірімен пікір алмасып, жұмыс ітей алады. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер:Стихиялы, ұл –азаттық қозғалыс, отаршылдық, отарлы аймақ, патша өкіметі, реквизициялау, окоп қаздыру, либерал – демократия | |||
Сыныптағы диалог/жазылым үшінпайдалы тілдік бірліктер:
1. Көтерілістің алғышарттары неде? 2. Қозғалыс туралы қазақ қоғамының көзқарастары? 3. Торғай уезінің бас қолбасшысы Амангелді Иманов пен «рухани көсемі» Әліби Жангелдиннің бейнесі ? |
|||
Алдыңғы оқу | ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы ұлттық интеллегенция және ұлттық – демократиялық қозғалыс | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | ||
Басталуы
3 мин
2 мин
8 мин |
Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Журналмен түгендеу.
Топқа бөлу (стикерлер арқылы).
«Ыстық орындық» әдісі сұрақ-жауап арқылы үй тапсырмасын ауызша пысықтау . 1. Қазақ ұлттық интеллегенциясы қалай қалыптасты? 2. Интеллегенцияның саяси қызметі мен мақсатына сипаттама беріңдер. 3. Қазақ мерзімді баспасөзінде өзіндік орны бар «Қазақ» газеті қай жылдар аралығында шығып отырды? 4. 1905 – 1907 жылдары қазақтың саяси интеллегенциясы қатарында кімдер болды?
|
||
Ортасы
18 мин
2 мин
10 мин
|
«Мозайка» әдісі.
1 топ. Қозғалыстың себептері
2 топ. Қозғалыстың мақсаты, сипаты мен қозғаушы күштері
3 топ. Қозғалыс туралы қазақ қоғамындағы көзқарастар Постер қорғайды Сергіту сәті
«Көтеріліс картасы» стратегиясы 1 топ Жетісу – қозғалысының орталығы (Жетісу жеріндегі көтеріліс ошақтарының картасын жасау)
«Тарихи тағылым» стратегиясы 2 топ Қозғалыстың Торғай ошағы (Торғай көтерілісінің басшыларына мінездеме оқушы көзімен)
«Тарихи хронология» стратегиясы 3 топ Қозғалыстың жеңілу себептері, жеңілістің зардаптары, тарихи маңызы (Жетісу,Торғай т.б жерлердегі қозғалыстардың жеңілу себептеріне жылма – жыл тізімдеме жасайды) |
||
Аяқталуы
4 мин |
«Сандар сөйлейді» әдісі
1. 1916 1 1837 1. 1665-1765 2. 1986 2 2017 2. 1905 3. 2016 3 1907 3. 1945 4. 1936 4. 1917 4. 2015 5. 1836 5. 2007 5. 2005 |
||
Бағалау | Бағалау тақтасы | ||
Кері байланыс | Блоб ағашы | ||
Үйге тапсырма | § 15 – 16 оқу, «Ұлт азаттық қозғалыс» деген ұғымға эссе жазып келу |