Сөз құрамы
Пән: Қазақ тілі
Сынып 2 Күні:
|
Мектеп
Мұғалім аты-жөні: Қатысқандардың саны Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы | Спорт жарысына қатысамын. Сөз құрамы. Түбір және қосымша |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) | 2.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау
2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату 2.2.5.1 – дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу
|
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың бәрі: Тақырыбы бойынша мәтінінің не туралы екенін болжайды
Оқушылардың көпшілігі: Суреттегі зат атауларына қосымша қосып,екінші бағандағы сөздермен байланыстырады. Берілген сөздің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Кейбір оқушылар:Берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.
|
Ойлау деңгейі | Білу,түсіну және қолдану |
Бағалау критерилері | 1.мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.
2.Сөз құрамына (түбір мен қосымша) талдайды 3.дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.
|
Құндылықтарды дарыту | Бір-бірін тыңдау (құрмет), Бірлесе жұмыс жасау (ынтымақтастық) |
Пәнаралық байланыстар | Логикалық ойлауын дамыту(математика)
Салауатты өмір салтын нығайту.(денешынықтыру, дүниетану) |
Бастапқы білімі | Сөз құрамы. Түбір және қосымша |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 минут |
Ширату жаттығу
«Мектеп маған ұнайды, себебі,….» Оқушылар шеңбер бойы сөйлемді өз ойымен аяқтайды. (оқушыларды қызығушылығын ояту мақсатында) «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу 1 топ Спортшы 2 топ Палуандар 1. “Қарлы кесек” әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу. – Әр топ өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ құрастырып,қар кесегін жасап, бір-біріне лақтырып, жауаптар алынады. Ынталандыру «бас бармақ» арқылы бағалау 2.Оқу мақсатымен таныстыру Сөз құрамына талдап түбір және қосымшаны табу. Мәтіннің бөлімдерін және негізгі ойды анықтаймыз
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы
30 минут
Саралау
Саралау |
Оқулықпен жұмыс
1.(ҰЖ)Оқылым Бірлескен оқу 43-жаттығу.«Аквариум»әдісі (оқушыларға мәселені “қоғам алдында” талқылауға ұсыну) Мәтінді мәнерлеп оқып,мазмұнына талдау жасайды. -Оның інісі неге әуестенді? – неге ойнауды қойды? – Неге алаңдады? – Даладағы нелерге қызыға бастады? -Қандай командасын құрды? – Командасының кім болып сайланды? ҚБ:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Мәтінге ат қояды. (Т.Ж) «Менің сөзім» әдісі (оқушыларды сабақта алған білім,білігін арттыру мақсатында) Тапсырма: Компьютердің пайдасы мен зияны»тақырыбында
Пайдасы
Зияны
Бк:Тірек сөздер негізінде мәтінді болжайды. Д:Тірек сөздерді біледі. Пайдасы туралы біледі Зияны туралы біледі Ынталандыру арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. ЖЖ.Дәптермен жұмыс (Ө,Қ) Жазылым «Сөйлеу арқылы ойлану»әдісі (оқушыларды сөйлеу арқылы ойлану дағдыларын қалыптастыру мақсатында) 44-жаттығу Оқушыларға берілген тапсырма бойынша суреттегі зат атауларын қосымша қосып,екінші бағандағы сөздермен байланыстыра жазады.Жұмыстарын топта оқиды Қайсысы түбір,қайсысы қосымша екенін анықтап,дәлелдеулер жасайды. ҚБ:Түбір мен қосымшаны ажыратады Ынталандыру«Жарайсыңдар! Өте керемет»арқылы бағалаймын. (МК) «Ойлан тап» әдісі (оқушылар өз ойларын еркін жеткізу мақсатында) 45-жаттығу Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады. Оқулықта берілген жағдаятты оқиды. Жағдаяттың мазмұнын түсініп,одан шығудың жолын іздестіреді. Қб:Жағдаятың мазмұны түсінеді. Шығу жолын іздестіреді. Ынталандыру «От шашу» арқылы бағалау Сергіту сәті: Қаңқ – қаңқ қаздарым, Тізені сәл бүгіңдер. Қолды артқа ұстаңдар, Қазға, кәне ұқсаңдар (Т.Ж)«Сәйкестендіру » әдісі (Сабақты пысықтау мақсатында) Сөздерді оқы. Түбір сөздерге тиісті қосымшаларды ауызша сәйкестендір. Дәрумен Дың Ботқа дық Тұз — ға Қияр Дер БКТүбірге қосымша жалғай алады. Д:-түбір сөздерді тиісті қосымшалармен сәйкестендіреді; Ынталадыруүш шапалақ арқылы бағалайды «Кестені толтыру » әдісі (бекіту мақсатында) Берілген сөздерді сөз құрамына талдап, кестеге жаз.
БК:сөз құрамына талдайды. Дескриптор Түбірін табады. Қосымшасын ажыратады.
|
Оқулық
Мәтін
Топтық жұмыс
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин |
Үйге тапсырма: 46- жаттығу 22-бет
Рефлексия «Жетістік аралдары» Төрт аралдың бірін таңдайды. Түсіндім Сұрағым бар Басқаға көмектесе аламын Түсінбедім
|
Жетістік ағашы, стикерлер | |||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||||
Сөздерді сөз құрамына талдауды «кестені тотыру» әдісі арқылы жетілдіру)« Сәйкестендіру » әдісі Сабақты пысықтау мақсатында
|
«Жетістік аралы» арқылы бағаладым | Сергіту сәті
Топта ережесін сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718