Сөз құрамы

Пән: Қазақ тілі

Сынып  2

Күні:

 

Мектеп

Мұғалім аты-жөні:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы Спорт жарысына қатысамын. Сөз құрамы. Түбір және қосымша
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) 2.1.2.1 – мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету

2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2.2.5.1 – дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,  берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

 

Сабақ мақсаттары Оқушылардың бәрі: Тақырыбы бойынша мәтінінің не туралы екенін болжайды

Оқушылардың көпшілігі: Суреттегі зат атауларына қосымша қосып,екінші бағандағы сөздермен байланыстырады. Берілген сөздің түбірі мен қосымшасын ажыратады.

Кейбір оқушылар:Берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.

 

Ойлау деңгейі Білу,түсіну және қолдану
Бағалау критерилері 1.мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.

2.Сөз құрамына (түбір мен қосымша) талдайды

3.дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап,  берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алады.

 

Құндылықтарды дарыту Бір-бірін тыңдау (құрмет), Бірлесе жұмыс жасау (ынтымақтастық)
Пәнаралық байланыстар Логикалық ойлауын дамыту(математика)

Салауатты өмір салтын нығайту.(денешынықтыру, дүниетану)

Бастапқы білімі Сөз құрамы. Түбір және қосымша

 

        Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет 

 

Ресурстар
Сабақтың  басы

5 минут

Ширату жаттығу

«Мектеп  маған ұнайды, себебі,….»

Оқушылар шеңбер бойы сөйлемді өз ойымен аяқтайды.

(оқушыларды қызығушылығын ояту мақсатында)

«Мозайка» әдісі арқылы  топқа бөлу

1 топ Спортшы

2 топ Палуандар

1“Қарлы кесекәдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу.

– Әр топ өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ құрастырып,қар кесегін жасап, бір-біріне лақтырып, жауаптар алынады.

Ынталандыру «бас бармақ» арқылы бағалау

2.Оқу  мақсатымен  таныстыру

Сөз құрамына талдап түбір және қосымшаны табу.

Мәтіннің бөлімдерін және негізгі ойды анықтаймыз

 

 

 

 

 

 

Сабақ ортасы

30  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау

Оқулықпен жұмыс

1.(ҰЖ)Оқылым

Бірлескен оқу

43-жаттығу.«Аквариум»әдісі

(оқушыларға  мәселені “қоғам алдында” талқылауға ұсыну)

Мәтінді мәнерлеп оқып,мазмұнына талдау жасайды.

-Оның інісі неге әуестенді?

– неге ойнауды қойды?

– Неге алаңдады?

– Даладағы нелерге қызыға бастады?

-Қандай командасын құрды?

– Командасының кім болып сайланды?

ҚБ:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

Мәтінге  ат қояды.

(Т.Ж) «Менің сөзім» әдісі

(оқушыларды сабақта алған білім,білігін арттыру  мақсатында)

Тапсырма:

Компьютердің пайдасы мен зияны»тақырыбында

 

Пайдасы

 

 

 

Зияны

 

Бк:Тірек сөздер негізінде мәтінді болжайды.

Д:Тірек сөздерді біледі.

Пайдасы туралы біледі

Зияны  туралы біледі

Ынталандыру арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды.

ЖЖ.Дәптермен жұмыс

(Ө,Қ) Жазылым

«Сөйлеу арқылы ойлану»әдісі

(оқушыларды сөйлеу арқылы ойлану дағдыларын қалыптастыру мақсатында)

44-жаттығу

Оқушыларға берілген тапсырма бойынша суреттегі зат атауларын қосымша қосып,екінші бағандағы сөздермен байланыстыра жазады.Жұмыстарын топта оқиды Қайсысы түбір,қайсысы қосымша екенін анықтап,дәлелдеулер жасайды.

ҚБ:Түбір мен қосымшаны ажыратады

Ынталандыру«Жарайсыңдар! Өте керемет»арқылы бағалаймын.

(МК) «Ойлан тап» әдісі

(оқушылар өз ойларын еркін жеткізу мақсатында)

45-жаттығу

Оқушылардың ой ұшқырлығы бағаланады.

Оқулықта берілген жағдаятты оқиды.

Жағдаяттың мазмұнын түсініп,одан шығудың жолын іздестіреді.

Қб:Жағдаятың мазмұны түсінеді.

Шығу жолын іздестіреді.

Ынталандыру «От шашу» арқылы бағалау

Сергіту сәті:

Қаңқ – қаңқ қаздарым,

Тізені сәл бүгіңдер.

Қолды артқа ұстаңдар,

Қазға, кәне ұқсаңдар

(Т.Ж)«Сәйкестендіру » әдісі

(Сабақты пысықтау мақсатында)

Сөздерді оқы. Түбір сөздерге тиісті қосымшаларды  ауызша сәйкестендір.

Дәрумен

Дың

Ботқа

дық

Тұз

— ға

Қияр

Дер

БКТүбірге қосымша жалғай алады.

Д:-түбір сөздерді тиісті қосымшалармен сәйкестендіреді;

Ынталадыруүш шапалақ арқылы бағалайды

«Кестені толтыру » әдісі (бекіту мақсатында)

Берілген сөздерді сөз құрамына талдап, кестеге жаз.

Қосымшалы сөз  

Түбір

Қосымша
 Татулық
адалдық,
мектепке
саяхаттан
денсаулық
спортшы
әңгімешіл

БК:сөз құрамына талдайды.

Дескриптор              

Түбірін табады.

Қосымшасын ажыратады.

 

Оқулық

Мәтін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық

жұмыс

 

Сабақтың соңы

5 мин

Үйге тапсырма: 46- жаттығу  22-бет

Рефлексия

«Жетістік аралдары» Төрт аралдың бірін таңдайды.

Түсіндім

Сұрағым бар

Басқаға көмектесе аламын

Түсінбедім

 

Жетістік ағашы,  стикерлер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 

Сөздерді сөз құрамына талдауды «кестені тотыру» әдісі арқылы жетілдіру

Сәйкестендіру » әдісі Сабақты пысықтау мақсатында

 

«Жетістік аралы» арқылы бағаладым    Сергіту сәті

Топта ережесін         сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *