Зат есім
Бекітемін: Абдешова.Г.
САБАҚ:Қазақ тілі
Зат есім |
Мектеп: | |||||||||
Күні:13.02.19 | Мұғалімнің есімі:Сариева.А.Н
|
|||||||||
СЫНЫП: 2ә | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар: 0 | ||||||||
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.1 – тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1 – мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2.4.2.3* – сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату
|
|||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||||||
· Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||
· Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||||
· Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. | |||||||||
Жоспарланған
уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде
жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар | ||||||||
Басталуы 5 минут
|
Топқа бөлу2 минут
Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер»
2-топ «Көк кәмпиттер»
|
||||||||
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. №6. Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы. Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. Мәтіннен кім? Не? Деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді тап. Зат есім дегеніміз – заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: бұлбұл, орындық, Асқар, мұғалім. Зат есімдердің мағыналары кең, өте бай болып келетін аңғарту үшін мынандай тапсырмалар беремін. Тақтаға әртүрлі ұғымды білдіретін зат есімдер жазылады. Мысалы: Құрылысшы, сәби, кітап, үй, жаңбыр, найзағай, қой, парта, торғай, қияр, жолжелкен т. б. Зат есім бас әріппен басталып жазылады. Оған адам аттары, жер – су аттары, таудың аттары, жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары жатады. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
Сергіту сәті
2 минут |
«Қыдырып қайтайық!»
би билеу
|
«Қыдырып қайтайық!» биі
|
||||||||
Аяқталуы 20 минут | Синтез
№7,8. Өздік жұмысы. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
Көгілдір экранға қарау (Зат есім туралы жұмыстар) Мақалды көшіріп жаз. Зат есімдердің астын сыз. Өнер – ағып жатқан бұлақ, Ғылым – жанып тұрған шырақ. Ата – бәйтерек, Бала – жапырақ
Топтық тапсырма:1-топ. Жеті қазына 2-топ:Жеті ата
1-топ;Зат есімдер қатарын тап 2-топ,Зат есім топтастыру |
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
Үйге тапсырма: №9,44-бетте.
|
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары Бекітемін: Абдешова.Г. СЫНЫП: 2ә Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар: 0 Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ортасы 20 минут Білу және түсіну 10 минут Аяқталуы 20 минут Синтез Бөліктің оң жағына Сол жағына Топтық тапсырма:1-топ. Жеті қазына 1-топ;Зат есімдер қатарын тап Оқушылар кестемен жұмыс жасайды Саралау – Сіз қосымша оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді жоспарлайсыз?қалай |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |