Үзінділермен жұмыс
Мұғалімнің аты–жөні | Ахметчин Берик Женисович | Атырау облысы,Құрманғазы ауданы, Сүйіндік жалпы орта мектебі | |||
Сыныбы: | 5 а | ||||
Сабақ атауы | Үзінділермен жұмыс. | ||||
Сілтеме | Информатика 7- 5 сынып әдістемесі. | ||||
Жалпы мақсаты | Paint графикалық редакторының мүмкіндіктерімен таныса отырып, оқушыларға суретті, суреттің бір бөлігін ерекшелеуді және оның көшірмесін алуды, жылжытуды, өлшемін өзгертуді жазу құралын пайдалануды үйрету | ||||
А деңгейінің оқушысы графикалық редакторды қадамдарыме, сонымен қатар басқа жолдармен ашуды біледі. Жолақтағы саймандармен еркін жұмыс жасайды. Ерекшелеу сайманымен түрлі жұмыстармен жасай алады. Суреттін бөліктерін түрлендіреді. | В деңгейінің оқушысы. графикалық редакторды қадамдарыме, сонымен қатар басқа жолдармен ашуды біледі. Жолақтағы саймандармен еркін жұмыс жасайды. Ерекшелеу сайманымен түрлі жұмыстармен жасай алады. Суреттін бөліктерін түрлендіреді. | С деңгейінің оқушысы
Графикалық редакторда құжат құра алады. Саймандармен жұмыс жасайды. Ерекшелеу сайманын біледі. |
|||
Күтілетін нәтиже | Оқушылар ерекшелеу сайманын еркін қолданып түрлі жұмыстар жасай алады. | ||||
Негізгі идеялар | Оқушыларға сабақты сайыс түрінде өткізу | ||||
Оқытудың/оқудағы тәсілі
|
1. «Бір тілек» тренинг
2. Сурет бөліктері арқылы жұпқа бөлу. 3. Командаларға ат беру. 4. «Сұрақ-жауап» әдісі үй тапсырмасын тексеру 5. Дайындал! Назар сал! Оқыңдар 5.Бірге ойлаймыз. Деңгейлік тапсырмалар. 6. сергіту сәті. 7. Жұптасып жұмыс жасаймыз. Бекітуге аралған тапсырмалар. 8. кері байланысқа Бағалау. Марапаттау. |
||||
Уақыты
3 минут
5 минут
5 минут
15 минут
10 минут
5 минут
2 минут
|
Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | |||
I Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық. (М) -Қазір оқушылар, бәріміз көзімізді жұмып, әдемі әуенмен ішімізден жақындарымызға,достарымызға,жанымызға жақын адамдарға жақсы тілек тілейік.Мысалы мен: «Сіз бүгін сондай сүйкімді болып тұрсыз. Жүзіңнен күлкі кетпесін. Достарың көп болсын …» Миға шабул: Бүгін біздің сабағымыз «Ең үздік зауыт-2015» сайысы түрінде өтпек. Ол үшін қазір сендер екі топқа бөлініп, зауыттарыңа ат қоясыңдар. Жарыс барысында сендер біздің электроық поштамызға түскен сұрақтарға жауап беріп, тапсырыстарды орындайсыңдар. Қай зауыт көбірек тапсырыстарды орындап және сұрақтарға дұрыс жауап берсе сол зауыт «Ең үздік зауыт-2015» атағыа ие болады. II Үй тапсырмасын сұрау (С) «кәсіби сұрақ» әдісі бойынша үй тапсырмасын орындау 1.Мәтін жазуға арналған редактор қалай аталады? 2. Бұл редакторды қалай іске қосамыз? 3. Word редакторың терезелелерінің элементтерін жаз 4.Мәтіндік редактормен жұмыс жасаған кезде пернетақтаның қай бөлігін пайдаланамыз? 5. Жазылған мәтін қалай сақталады? 3.Жаңа сабақ. III Жаңа сабақты меңгерту. (ЖЖ)Блум токсономиясы бойынша 1.Білу: Қызығушылығын ояту: Оқушылар біз өткен сабақта мәтіндік редактормен таныстық. Сұрақ қою арқылы редакторды ашамыз. 2.Түсіну: Мағынаны тану.Жаңа сабақ; Енді оқушылар біз 3.Қолдану: Бірге ойлаймыз Оқушылар электронды оқулықты мұқият тыңдап болған соң жеке-жеке компьютерде отырып бүгінгі жаңа сабақ бойыша тапсырмалар орындайды. №1 тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар: А қызыл түс В жасыл түс С көк түс №2 тапсырма. Оқулықтағы В деңгейінің тапсырмасын енгізу «Бағдаршам» формативті бағалайды 4.Жинақтау. (С) «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі бойынша тақырыпты бекіту. Caps Lock, Enter, формат, пішін, қаріп, калонкалар, құжат схемасы,құю, Paint, wordpad, word, құралдар, жолақ, абзац, символдар. Оқушыларға тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырамыз.
Кері байланыс
Бағалау:
Үйге тапсырма беру «Менің досым» тақырыбында шығарма жазу. |
Оқушылар сәлемдесіп, орындарынан тұрып, жақсы сөздер айтады
Оқушыларға өткен сабақты қайталау бағытында кубик лақтыра отырып сұрақтарға жауап аламын және бағалаймын. Түрлі смайликтер арқылы
Оқушылаар бұл үдеріске түгелдей қатысады.
Оқушыларға бағыт бере отырып Дайындал! Назар сал! Оқыңдар! Әдісін пайдалана отырып электроды оқулықт айтылған жаңа сабақты меңгеруі қажет.
А В С деңгейіндегі оқушыларға түс бойынша карточкаларда жазылған тапсырмалар орындайды.
Оқушы өздері бүгінгі тақырыпқа қатысы бар сөздерді бөлектеп шығарып алуы қажет
Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл – түсінбеймін, сары – орташа, жасыл – барлығы түсінікті). Сабақ барысында мұғалім оқушының жауаптарын, атқарған жұмысын мадақтап формативті, жиынтық бағалайды |
||||
Сабақтың жабдықтары | Постерлер стандартты және Word мәтіндік редактордың терезелерінің суреттері. Интерактивті тақта. Түрлі түсті карточкалар. Бағдаршам түстері | ||||
Келесі тапсырмалар/портфолио/ | Жеке портфолиоға тақырыпқа қатысты жинаған деректерін енгізу | ||||
Келесі оқу | Тақырыпқа қатысты материалдарды сыныптан тыс оқу. | ||||
Сабақты талдау | 1.Шағын топтардың, жұптарда берілген тапсырмаларды уақытында орындау жауапкершілігі.
2.Не білгені,не үйренгені және не түйгені туралы. 3.Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге, өз бетімен постер қорғауды игеруін |
||||
Тәжірибелік сабақты бағалау |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718