«Үй жануарлары»

Тақырыбы: Үй жануарлары

Мақсаты:

  • Балаларға үй жануарларын таныстыру

  • Жануарларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу

  • Сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту

Қажетті құралдар:

  • Үй жануарларының суреттері немесе ойыншықтары

  • Қағаз, қарындаштар, бояулар

  • Видеоролик немесе тақпақтар


Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

  • Балалармен амандасу

  • Көңіл-күй шеңбері: «Көңіл-күйің қандай?» (балалар бет-әлпетпен көрсетеді)

2. Кіріспе әңгіме (5 минут)

  • Тәрбиеші: «Балалар, үйде қандай жануарлар өмір сүреді?»

  • Балалардың жауаптары тыңдалады: мысық, ит, тауық, сиыр, қой т.б.

  • Әр жануардың фотосын көрсетіп, бірге қайталау: «Мынау — мысық. Ол мияулайды.»

3. Ойын: «Даусын тап!» (5–7 минут)

  • Аудиода жануарлардың дауысы тыңдатылады

  • Балалар дауысқа қарап жануардың атын айтады

4. Қимыл-қозғалыс ойыны: «Жануарша қозғалайық» (5 минут)

  • Ит сияқты үрлеу, мысық сияқты мияулау, қоянша секіру т.б.

  • Балалар жануардың қимылын салып көрсетеді

5. Сергіту сәті (3 минут)

  • Қимылды өлең: «Мынау — менің мысығым…» (қимылмен айту)

6. Шығармашылық жұмыс (10–15 минут)

  • Балалар сүйікті жануарының суретін салады немесе бояйды

  • Салған соң әр бала өз суреті жайлы 1–2 сөйлем айтады

7. Қорытындылау (5 минут)

  • «Бүгін қандай жануарларды білдік?»

  • «Олар қалай дыбыстайды?»

  • Тәрбиеші сабақты қорытындылап, жануарларды жақсы көру және күту керектігін айтады

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх