Негізгі және туынды етістік 3 сынып
№45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясы
Тақырыбы: Негізгі және туынды етістік 20-23жаттығу
Сыныбы: 3 «Ә»
Пән мұғалімі: Б.Аяпова
2018-2019 оқу жылы
Пән: Қазақ тілі
Орта мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім:Атақты тұлғалар Күні:19.02.2019 Сынып: 3 «Ә» сынып |
Мектеп: №45
Мұғалімнің аты-жөні: Б.Аяпова Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Негізгі және туынды етістік 20-23жаттығу | ||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттар | Барлық оқушылар жасай алады:
•Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. Оқушылардың көбі жасай алады: • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. Оқушылар қазақ билер, ақын–жазушылары мен күйшілері жайлы мәліметпен таныса келе, мәтін мазмұнын түсінуге, болжам жасауға және пікір білдіруге дағдыланады. Сондай-ақ қатемен жұмыс жасауға үйреніп, каллиграфиялық жазу дағдысына төселеді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, әдебиеттік оқу | ||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпараттар; | ||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар т.б | ||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Етістік және оның түрлері | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
2мин
3мин
2мин 3мин |
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте, – деп қазақ тілі сабағымызды бастаймыз. «Бұрыш» тәсілімен топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған парақшаларды алып, 1,2,3,4 топтарға бөлініп отырады. Парақшада бүгінгі сабаққа дейін өтілген мәтіндерден үзінділер жазылған. Сөздерді оқи отырып, өзіне тән атақты тұлғаның тұсына барып тұрады. 1-топ , 2-топ, 3-топ, 4-топ. Сабақ ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Үй тапсырмасын тексеру: 19-жаттығу. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда). Топтар бір-біріне ережелер бойынша сұрақтар қояды және топтар бірін-бірі бағалайды. Күн, бұлт әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Күн, бұлт белгілері. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
15мин
3мин
2мин |
Ширату тапсырмасы.
Алдымен тақтаға сурет ілінеді. Суретке қарай отырып, мәтін тақырыбын болжам жасайды. 3.2.4.1 (Ө; Ұ; Қ) Мәтінді түсініп оқып, сұрақтарға жауап беру. 20-жаттығу. Мәтінді түсініп оқиды. Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Әр топ мәтін мазмұнына байланысты 1 сұрақтан жауап береді. 3.4.2.4 (МК; Ө; Ж; Қ) Мәтіннен етістіктерді тауып, негізгі немесе туынды екенін ажырату. Мәтіннен етістіктерді тауып оқиды. Олардың негізгі немесе туынды екенін ажыратып түсіндіреді, дәлелдейді. Сен білесің бе? айдары. Бейнеролик арқылы Қ.Мұңайтпасов жайлы жаңа мәлімет алады. 3.4.2.4 (МК; Ө; Ж; Қ) Зат есімдерден туынды етістік жасап жазу. Туынды етістікпен сөйлем құрап жазу. 21-жаттығу. Берілген зат есімдерден туынды етістіктер жасап жазады. Өзі қалаған 2-3 туынды етістікпен сөйлем құрап жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Дәптерге жазылым тапсырмаларын орындау. Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды. 22-жаттығу. Ребусты шешеді (ақта). Шешуіндегі сөздің қандай етістік екенін түсіндіріп, дәлелдейді. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
1мин
3мин
3мин
3мин |
Үйге тапсырма:
3.4.2.4 ( Ө; Ұ; Қ) Үлгіні басшылыққа алып, сөздердің туынды етістік екенін дәлелдеу. 23-жаттығу. Оқулықта берілген үлгіні басшылыққа алып, сөздердің туынды етістік екенін дәлелдейді. (Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу. Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстыру. Қалыптастырушы бағалау.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Қоржын» әдісі бойынша рефлексия жасау. Оқушы өз қоржынына бүгінгі сабақта қандай әсер алғанын айтады. Кері байланыс: Негізгі етістік және туынды етістікті ережелермен бекіту. Мысалдар келтіру |
Түрлі түсті
суреттер Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс арқылы білдіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||