Квадрат теңдеулерді шешу

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2А Квадрат теңдеулер                 Мектеп-гимназия: №1

Күні:     30.11.18                                                                    Мұғалімнің аты-жөні:  Джумабаева Анар

Сынып: 8                                                                               Қатысқандар:                Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Квадрат теңдеулерді шешу
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану.

Сабақтың мақсаты Оқушылар:

-квадрат тендеулерге Виет теоремасын, Виет теоремасына кері теореманы қолданады.

– «Квадрат теңдеулерді шешу» тақырыбы бойынша алған
теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер
шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіреді

Ойлау деңгейлері Түсіну, қолдану, талдау
Бағалау критерийі –     – Виет теоремасын қолданып, берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрады, квадрат теңдеудің түбірлерін табады; – Квадрат теңдеуді шешу формуласы бойынша теңдеудің түбірлерін табады.
Тілдік мақсаттар Оқытудың пәндік және тілдік мақсаттары: оқушылар ах2+вх+с=0, ах2+с=0, ах2+вх=0, ах2=0, х2+pх+q=0  түріндегі теңдеулердің анықтамасын математикалық тілде айтуға жаттығады,  дұрыс оқуды үйренеді.

Пәнге тән лексикa мен терминoлoгия: Дискриминант,aйнымалы, коэффициент, бос мүше, квaдрат теңдеу, толымсыз квaдрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу, теңдеуді шешу, теңдеудің түбірі, бос жиын, мәндес теңдеу.

Диaлoгтер мен жaзу үшiн қoлдaнылaтын тiркестер:

Егер D>0;  D<0;  D=0 түсініктері арқылы диалог құру;

квадрат теңдеудің түрлері: …; аx2+вх+с=0, а≠0   түріндегі теңдеу  ….  деп aталады; в=0,  ах2+с=0 теңдеуінің шешімі …; с=0,  aх2+вх=0 теңдеуінің шешімі …; в=0,  с=0,  ах2=0 теңдеуінің шешімі …, х2+pх+q=0 теңдеуінің шешімі…; екі түбірдің қосындысы…; екі түбірдің көбейтіндісі….

Құндылықтарға баулу  «Мәңгiлiк ел» идеясындaғы Қaзaқстaнның тәуелсiздiгi және Aстaнa  және тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы құндылықтaрын дaрыту тaпсырмaлaр орындaу бaрысындa жүзеге aсaды.
Пәнаралық байланыс Тарих, әдебиет
Алдыңғы білім Квадрат теңдеу, квадрат теңдеу түбірлері, келтірілген квадрат теңдеу, Виет теоремасы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

1. Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру.

2. Үй жұмысын тексеру: “Попкорн” әдісі бойынша өтілген тақырыптардан сұрақ-жауап алынады.

 

 

ҚБ “жетон” әдісі, сабақта белсенділік танытып, тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларға сабақ бойы таратылады.

3. “Ширату жаттығуы”: “Атом-молекула” әдісі бойынша 3 топқа бөлу:

1. Толымды квадрат теңдеу;

2. Толымсыз квадрат теңдеу;

3. Келтірілген квадрат теңдеу.

Видеоролик көрсетіліп, сәлемдеме ұсынылады.

“Сәлемдеме”: Мұғалім сыныпқа басқа мектептен “сәлемдеме” келгендігін хабарлап, сәлемдемені ашады. “Сәлемдеме” ішінен сабақ барысында қолданылатын тапсырмалар шығады.

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтың аттары жазылған парақтар

 

 

Видеролик, сәлемдеме

 

Сабақтың ортасы

25 мин

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    4. “Тарсия” әдісі (жеке-топтық): Әр топтың оқушыларына жеке-жеке таратылады, бір жағында тапсырма, екінші жағында жауаптарымен сәйкестендіру керек. Жауаптарының ішіндегі теңдеу түбірлерінің екеуі де оң бүтін сандарды таңдап алуға нұсқау беріледі.

Жауабы: 01.12.18 (Тұңғыш президент күні)

“Тарсия” әдісімен құрастырылған фигураны кері айналдыру ұсынылады, шыққан сурет жайлы оқушылар ойы тыңдалады, интернеттен мәлімет іздену ұсынылады. (“Рухани жаңғыру” белгісі).

ҚБ “басбармақ” әдісі.

 

5.”Кубизм”әдісі. Кубта алты түрлі Қазақстанның киелі жерлерінің суреті болады, кубты лақтыру арқылы таңдау жасалынады және сол таңдалған суреттің артындағы тапсырмасын орындау ұсынылады. Тапсырма дұрыс орындалса, сол жер жайлы мәлімет беріліп, суреті картаға жапсырылады.Тапсырманы топпен орындап, тақтаға жазылады. Топтар бір-бірін бағалайды.

“Қожа Ахмет Яссауи” кесенесі:

” Қабанбай батыр” кесенесі:

 

“Шірік-Рабат”:

 

“Қозы Көрпеш пен Баян Сұлу” мазары:

 

“Отпан тау” кешені:

 

“Қорқыт Ата” :

 

ҚБ “басбармақ” әдісі.

 

6. “Сандар сыр шертеді” әдісі.

Виет теоремасын қолданып, картада берілген сандар түбірлері болатындай квадрат теңдеу құрыңдар.

 

 

Дескриптор

–         сандарды анықтайды;

–         осы сандарға Виет теоремасына кері теореманы қолданып, теңдеу құрады.

ҚБ «басбармақ» әдісі

Кері байланыс.

Қандай сандарды таңдадыңдар?

Неліктен?

Тапсырманы орындауда қандай қиындықтар туды?

 

 

“Тарсия” ойыны, сурет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер мен тапсырмалар жасырылған куб

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы 8 мин  

“Ойлан шеш” (жеке жұмыс).

Жасыл, қызыл және сары түсті шарлардан тізбе жасалған. Ондағы сары түсті емес шарлар саны 23. Қызыл түсті емес шарлар саны 20. Жасыл түсті емес шарлар саны 15. Тізбеде барлығы неше шар бар? Жасыл түсті шар нешеу? Сары түсті шар нешеу?
Шешуі: Сары түсті емес шарлар – 23, қызыл түсті емес шарлар – 20, жасыл түсті емес шарлар – 15.
1)23 + 20 + 15 = 58;
2)58 : 2 = 29;
3)29 – 15 = 14;
4)29 – 23 = 6.
Жауабы: барлығы 29, жасыл түсті 14, сары түсті 6 шар.
Есепті тиімді әдіспен шығарған оқушының жұмысы марапатталады, тақтаға жазады.

Кері байланыс. Оқушыларға “алма” формалы стикерлер таратылады және мұғалім сабақ бойы жинаған сурет-жетондарына мән беріп қарау ұсынылады.

Бүгінгі сабақ жайлы ойлары жазылып, қорапшаға салынады.

 

 

 

 

Үйге тапсырма №

Сабақты қорытындылау .

 

Слайд,

смайликтер

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті  оқушыларға  қандай тапсырмалар бересіз?

 

 

 

1.Үй тапсырмасын “Попкорн” әдісімен тексерілді.

2.Топты саралап бөлу үшін “Атом-молекула”әдісі пайдаланылды.

3.Топтық жұмысқа “Тарсия” әдісі алынды, бұл aрқылы оқyшылaр есептi топтa тaлқылay aрқылы aқылдaсa орындaйды.

4. “Кубизм” әдісі жеке орындау үшін

5. “Сандар сыр шертеді” жұптық жұмыс

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «Жетон» әдiсi

 

 

 

 

 

ҚБ: «Басбармақ» әдiсi

 

 

 

 

ҚБ: «Басбармақ» әдiсi

 

ҚБ: «Басбармақ» әдiсi

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталу

 

 

 

 

 

 

 

Денсayлық сaқтay технологиялaры: сaбaқтың  бaсындa оқyшылaрғa «түзy, тiк және  әдемi  отырaмыз» деп aйтy  aрқылы үйретy,тaпсырмaлaрдың жaс ерекшелiктерiне сaй берiлyi.

Осы сaбaқтa қолдaнылaтын қayiпсiздiк техникaсы ережесiнiң тaрмaқтaры: топтық жұмыстa тәртiптi, қayiпсiздiктi  сaқтay.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *