Дәрумендер-денсаулық кепілі

.

Тақырыбы: Дәрумендер-денсаулық кепілі №72 МЛ
Мерзімі: Мұғалімнің аты-жөні: Садихина Алмагуль Дюсенбаевна
Сынып: 5 Қатысушылар саны: 14 Қатыспағандар:
Оқу мақсаттары Дәрумендер-денсаулық кепілі жайлы ақпарат беру, берілген мәтінді талдау барысында ой тұжырым жасау, айтылатын жағымды тілектер арқылы ой қорыту,болжалдық және реттік сан есімдерді орынды қолдану;

Оқу мақсаттары/
Күтілетін нәтиже Барлығы : Дәрумендер-денсаулық кепілі туралы білетіндерін еске түсіреді,анықтайды.
Көпшілігі : Дәрумендер-денсаулық кепілі байланысты түсініктерді талдайды.
Кейбіреуі: Дәрумендер-денсаулық кепілі байланысты түсінікті арттыруда қосымша ақпарат көздерін ұсынады, ой-тұжырым жасайды.
Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым): – Дәрумендер-денсаулық кепілі тақырыбына байланысты ақпараттарды түсініп оқиды;
– Дәрумендер-денсаулық кепілі туралы суреттер арқылы сұрақтарға жауап береді, талқылайды;
– Дәрумендер-денсаулық кепілі жайлы диалог жазады;
– Дәрумендер-денсаулық кепілі жайлы ой-пікірлерін ортаға салады;
Алдыңғы оқу
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекеттер Бағалау Ресурстар
Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Кіріспе
5 мин.

1. «Жүректен жүрекке» әдісі
Мақсаты: ынтымақтастық ахуал орнату

2. Топқа біріктіру: Сан арқылы
Мақсаты: бірлескен ортаға тарту

3. «Веер» әдісі
Мақсаты: өткен білімге кері байланыс жасау 1.Оқушылар бір-біріне жылы шыраймен ізгі тілек білдіреді.

2. Сан арқылы арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді.
3.Оқушылар алашорда тақырыбы бойынша игерген білімдеріне сұрақ – жауап құрастырады. Ауызша бағалау:
«Жарайсыңдар!»
«Тамаша!»

Смайлингтер
Суреттер.

Веер қағазы
Тұсаукесер
2 мин
«Миға шабуыл» әдісі
Мақсаты: Суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу, ой қозғау әрі жинақтау.
Түрткі сұрақтар:

Оқушылар туралы түрткі сұрақтарға жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады. Сабақта не жайында айтатындары жайлы болжайды.

Ауызша бағалау:
Жарайсыңдар! Слайд.
Негізгі бөлім
7 мин.

«Флеш боун» әдісі
Мақсаты:
Тақырыпқа сәйкес сөздерді жазып, оның мағынасын ашады.
-Балалар дәрумендер деген сөзді қалай түсінесіңдер
Оқушылар топпен сөздерді жазып, оның мағынасын ашады.
Ауызша мадақтау:
«Жарайсыңдар!», «Өте жақсы»
А4 қағазы, маркерлер.

7 мин

Мәтінмен жұмыс.
Мәтінді топта оқыту.
«ПОПС» тәсілі.
1сөйлем. «Менің ойымша…»
2 сөйлем. «Себебі мен оны… деп түсінемін».
3 сөйлем. «Оны мен … деген фактілермен,мысалдармен дәлелдей аламын».
Соңғы сөйлем. «Осығанбайланысты мен … деген шешімге келдім» Оқушылар мәтінді оқып, топта талдайды. Өз идеяларымен бөліседі, қорғайды. Өзара бағалау: «Бас бармақ»

Мәтін.

7 мин Деңгейлік тапсырмалар.
Мақсаты: Тақырып бойынша меңгерген оқушылардың білімдерін саралау.
3 деңгей. Берілген сөздерден сөз тіркесін құрап жаз.
2 деңгей. Венн диаграмма.
1 деңгей. Репортаж Деңгейлік тапсырмалар бойынша:
АВС оқушылары анықталады.

«Жарайсыңдар!» марапаттау сөзі арқылы бағалау Қағаз.
3 мин Кесте «Дұрыс», «Бұрыс» кестесі.
Мақсаты: Мәтін бойынша нақты білімдерін жинақтау.
«От шашу» марапаты Кесте қағаздарды тарату
1мин Сергіту сәті
«Көңілді сәт»
Сергіту сәті арқылы бойларын жазуға жағдай жасау.
Балалар бейне жазба әуеніне сүйене отыра қимыл жасайды
Жарайсыңдар! Музыка әуені
6 мин Топпен жұмыс «Бұрыш» Өзара бағалау:
«Бас бармақ» Конверт.Плакат,маркер,клей, түрлі-түсті қағаздар.
Рефлексия
2 «Чемодан», «себет», «еттартқыш» рефлексиясы
Мақсаты: ой қорыту, кері байланыс жасау

Алған білімдеріне кері байланыс жасайды. «Жарайсыңдар!» марапаттау сөзі арқылы бағалау Рефлексия парағы. Қызыл,сары, жасыл флипчарттары
Үйге тапсырма Деңгейлік тапсырмалар Сыныпта алған білімдерін қорытады.
Бағалау
Смайлингтермен оқушы деңгейіне қарай қалыптастыру бағалауын жасаймын Қол соғу арқылы бағалау Смайлингтер жасыл,сары,қызыл

Саралау
– Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? (Осы сабақ барысында А, В, С оқушыларыңызға жеке, жұпта, топта қандай көмек көрсетесіз…) Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы) Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (Мектеп, оқушы, мұғалім мәдениетіне негізделеді)

Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

Қосымша ақпараттар
Саралау
– Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? (Осы сабақ барысында А, В, С оқушыларыңызға жеке, жұпта, топта қандай көмек көрсетесіз…) АВС деңгейіндегі оқушыларымды жұпта,топта жұмыс істеуде ынтымақтастыққа, сенімділікке баулимын.Сабақ барысында қадағалай отырып, қолдау көрсетемін. Топтық жұмыста, әсіресе «Жигсо» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс жасауға
Оқушылардың бірін-бірі оқытуына жағдай жасаймын. Сонымен қатар, әр оқушының «үнін» есту үшін өзара диалогтік қарым-қатынаста талдау жасатып, сөйлету мақсатында түрткі сұрақтарды пайдаланамын. Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы)
Сабағымды жоспарлауда мұғалім тарапынан ауызша мадақтау, смайлик, «жұлдыз», әр түрлі стақандар арқылы бағалауды және өзара бағалауды алып отырмын. Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (Мектеп, оқушы, мұғалім мәдениетіне негізделеді)
Сабақ биология, география пәндерімен тығыз байланысты. Сол себепті пән мазмұнын меңгеруде мәнерлеп оқу, жатқа айту,жануарлардың бойларындағы қасиеттерді танып білу басты құндылық болып табылады. Осы құндылықтарға қол жеткізу үшін тапсырмаларды орындауда оқушылар суреттер,бейнематериалдар қолдана алады.

Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабағымның мақсаты шынайы, өтетін тақырыпқа сай құрылған. «Қазақстан барысы» тарауы бойынша алған білімдерін толықтай түсу үшін зат есімді, оның жалғауларын еске түсіріп білді. Алғашқы күні сынып топқа бөлінгенде орынға таласып, біраз шу болды. Жоспарланған уақытым жетпей қалды. Көп оқушыларым бір-бірін тыңдамай маған қарап қолдарын көтеріп отырып алды. Жауап бергенде бір-бірін тоспай айғайлап жауап беріп отырған оқушылар да болды. Кері байланыс кезінде қоңырау соғылып қалды. Оқушылар рефлексия кезінде сабақта алған әсерлерін айтып жеткізе алмады. Мен келесі сабақ жоспарыма топ ережесін қатаң есте сақтай отыра, уақытты тиімді пайдалануым қажет деп түзету енгіздім.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *