Жаз. Абай Құнанбаев.
САБАҚ: Жаз. Абай Құнанбаев.
|
Мектеп: | ||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар:0 | |||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т 5.1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.
А 5.1. Тақырып бойынша жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану. Ж 5.3. Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады
· Өлеңді түсініп оқиды. · Жаңа сөздерді табады, айтады. · Өлеңнің мазмұнын өз сөзімен түсіндіреді.
|
||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
· Өлеңнен антоним, омоним, синоним сөздерін қолданады. · Өлеңнің идеясын анықтайды. · Жазған жұмыстарын сипаттап,айта алады. |
|||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
· Өз пікірін айтады. · Абай мен Пушкиннің өлеңдерін салыстырады. · Ұсынымдар жасайды
|
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:
· Диалогке түсе алады. · Сөйлемдер құрастырады · Мазмұндайды · Сипаттап айтып береді. · Салыстырады · Тұжырымдайды. |
||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: | |||||||||||||||||
Жаздыгүні, көкорай, шылпылдап, сымпылдап, күркіреп, шұрқырап,бәйшешек,үйрек-қаз,өзен) | |||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Көкорай шалғын, күркіреп жатқан,құлын-тай, жоғары-төмен, көшіп ауыл. |
|||||||||||||||||
Талқылауған арналған сұрақтар:
– Жаз несімен ұнайды? – ……… – Жаз туралы өлең білесің бе? -Жазда сен қайда барасың? Жаздың табиғаты қандай? |
|||||||||||||||||
Ым-ишара : шапалақ арқылы бір-біріне көмек көрсетеді | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: | А. Құнанбаевтың өмірбаянын,жаз,көктем,табиғат,шөп,гүл деген сөздерді біледі. | ||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||
Басы
3мин
2мин
20 мин
|
Психологиялық ахуал: «Шаттық шеңбері» бір-біріне жақсы тілектер айтады. Тақырыптың бастамасы ретінде жақсы тілектерді жазбен байланыстырады. М-лы: Жаздай жайдарлы бол т.б.
М: Шарлар арқылы үш топқа бөлемін.Ортаға түрлі- түсті шарлар беріп топқа бөлемін.(қызыл,сары,көк) 1топ қызыл түсті. 2топ сары түсті. 3топ жасыл түсті.
Таныстырылым: Ребус арқылы тақырыпты анықтайды. ,,, ,,
Т:Абай Құнанбаевтың «Жаз» өлеңі тыңдалады. А тобындағы оқушы: Интербелсенді тақтадан Абай Құнанбаевтың «Жаз» өлеңін оқиды. Ж: Оқушылар өздеріне таныс сөздерді айтып, сөздікпен жұмыс жасап түсініп, анықтап алады. М: Бір-біріне айтуын бақылайды. 1 тапсырма. 1 топ. «Саяхат әдісі» жолда нүктелер берілген, нүктелерде сөздер берілген солардың сыңарларын тауып алып, саяхатты жалғастырамыз (сөздерден сөйлем құраймыз)
2 топ «Сэнквейн әдісі» арқылы Абай Құнанбаевтың «Жаз» өлеңінен сөздерді анықтау. Зат есім сөздерді жазады,сын есім сөздері,етістіктің сөздерін анықтап жазып тапсырмаларды орындайды. зат есім_
сын есім сын есім
етістік етістік етістік
3 топ «Аквариум» әдісі. Алтын балықтың көмегімен синонимдерді теріп жазып, сөйлем құрастырады.(Аквариум ішінде алтын балық жүзеді, синоним сөздерді тауып алады) ҚБ жақсы, орташа,
|
Интербелсенді тақта.
Аудио тыңдалым Интербелсенді тақта.
Сөздік Үлестірмелі парақтар
схема
кеспелер |
|||||||||||||||
Ортасы
10мин |
Айтылым
2 тапсырма. Топтық жұмыс. «РАФТ» әдісі арқылы тапсырманы орындайды 1топ Абай Құнанбаевтың өмірбаянына сипаттама беріңдер.(сызба түрінде) 2топ Досыма хат.Жаз туралы жазып,өз ойларын айтады. 3-топ Жазды өздері бейнелейді, ойларын толық дәлелдеп айтады.
Саралау Төмен деңгейлі оқушы–өлеңнің мазмұнын түсінеді,сөздерді тауып айтады,сөздіктің көмегімен сипаттай алады. Орта деңгейлі оқушы – сөз тіркестерін қолданады, достарына хат жазады.Жаздың табиғаттын,қайда барғаны туралы,кімге көмектескені туралы өз ойын ашып айтады. Жоғары деңгейлі оқушы – сурет салады өз ойларын айтады, тақырыпты қортындылап, өмірмен байланыстырады. ҚБ
|
Интербелсенді тақта.
|
|||||||||||||||
Соңы
10мин |
Сабақты бекіту: «Рефлексиялық нысана» .
Кері байланыс :
|
Тақырыпқа байланысты суреттері бар карточкалар
сызбалар
|
|||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). | |||||||||||||||
Т.Д. Оқушыларға қима қағаздар көрнекіліктер, сөздерді беремін.
О.Д.Сөздіктерді қайталатып,тілдерін жаттықтырамын,суреттер, кестелер,өлең ,мәтін беремін. Ж.Д. Қосымша ақпарат,кітап, журнал жетелеуші сұрақтар арқылы қолдау көрсетемін.
|
· 1 тапсырма ҚБ:
жақсы, орташа,
мұғалім көмегімен (МК)
2 тапсырма ҚБ:
3 тапсырма ҚБ:
|
· Әдебиет, жаратылыстану
· математика пәндерімен байланысты.Табиғатқа құрмет. Интербелсенді тақтаны қолданғанда оқушының денсаулығына нұқсан келтірмеу. |
|||||||||||||||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||