Ё дыбысы мен әрпі
Пән: Сауат ашу
|
Мектеп : № 7 орта мектебі | ||
Күні: | Мұғалімнің аты –жөні: А.А.Жулаева | ||
Сынып 1 « б » | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу жоспары | 1.2.1.2. Оқу түрлерін буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас , түсініп оқу.
1.2.6.1. Қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді және көп мағыналы сөздерді ажырата алу (мұғалім көмегімен) 1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін 1.3.11.1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазу,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілеріне қою. |
||
Табыс критерийлері | Барлық оқушылар орындай алады: | ||
Мұғалімнің көмегімен түрлі жанрдағы (ертегі, әңгіме, өлең) және
стильдегі (көркем және бейкөркем) мәтіндерді салыстыра алады. |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | |||
Қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді және көп мағыналы
сөздерді (мұғалім көмегімен) ажырата алады. |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады: | |||
Бас әріптермен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып, гигиеналық талаптарға сай жазады.Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып және дұрыс дыбыстайды | |||
Тілдік мақсат | Түйінді.сөздер мен сөз тіркестері : | ||
Кластағы диалог /жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
|||
Талқылауға арналған сұрақтар: | |||
Алдыңғы оқу | Кейіпкерлерді сипаттаймын.Ё ё әрпі мен дыбысы | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
||
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 мин
II. Үй тапсырмасын тексеру.
Қызығушылықты ояту 10 мин
|
Армысың досым,
Кел,маған қосыл(қолымен шақырады) Алақанға салып алақан, Шеңберге бірге тұрайық(қолдарын ұстайды) Жер шарындай айналып, Әлемге жарық ұқсайық(айналады) Қолымызды көтеріп, Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады) Ортамызда күн нұры, Құшаққа оны алайық (құшақтасады) Топқа бөлу Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті бөлімі болғандықтан топқа Алдаркөсе,Жиренше бай,Қожанасыр ,Қаңбақ шал кейіпкерлері арқылы бөлу.
1) Әріптер мен буындардан сөз құрау. Аю,ою,қою, қию,құю,түю,есею,азаю ,қою, үлкею. 2) Суреттер арқылы « ю» дыбысы бар сөздерді табу. 3) Дыбыстық талдау жаса және дыбыс сызбасын сыз. 4) Сөйлем сызбалары арқылы сөйлем жазу. Аю бал жеді. Әжем ою ойды. Қыз юбка киді. Не қайда мекендейді? (аю,ит,тышқан) сипаттау.
1.Суретті сөзбен сәйкестендіру. Әткеншек Фуникулёр
Тепе теңдік сақтау әткеншегі
Карусель |
||
Ортасы
15 мин
3 мин
10 мин
|
«Фуникулёр» сөзі және Ё ё әрпі.
Электрондық оқулық арқылы Ё ё әрпі мен дыбысымен танысайық.Айнаға қарау арқылы Ё ё әрпін айтқызу. Ё ё әрпі й+о дыбыстарының қосындысынан тұрады,ол екі дыбыстың қосындысынан тұрады,ол екі дыбыстың қосарлана айтылуынан жасалғанымен ,бір әріппен таңбаланатынын дұрыс ұғындыру . Оқулықпен жұмыс Фуникулёр ,актёр дирижёр сөздерін хормен тізбектей,жеке буындап ,тұтас оқытып,сөздік,буындық,дыбыстық талдау жасату (крышка арқылы)
Оқулықтағы мәтінді мәнерлеп оқыту. Фуникулёр. Көктөбе –Іле Алатауының бөктерінде орналасқан биік төбе. Көктөбеге арқанмен тартылған вагон арқылы көтеріледі. Мұндай аспажолды фуникулёр деп атайды. «Саған мәтін ұнады ма?» Неліктен ?Әсіресе саған не ұнады немесе ұнамады?»
|
||
Бекіту
Соңы 10 мин
Рефлексия
|
«Актёр» ойыны
Әр топқа аңдар суретін жасырын түрде тастаймыз.Сол кейіпкерді сомдау керек оқушылар табады және сипаттайды. ( түлкі,мысық,аю,қоян) 1) 1 топ мозайкамен жұмыс Ё әрпін жазу. 2) 2 топ тақтайшамен 3) 3 топ құммен жұмыс 4) 4 топ шырпы Балалар сендердің алдарында қыстырғыштар ,күн мен бұлт тұр.Егер сендерге сабақ ұнаса мына қыстырғыштарды қолданып күннің сәулесі етіп жасайсыңдар,ал сабақ көңілсіз өтсе қыстырғышты алып бұлтқа жаңбыр етіп қыстырасыңдар. |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718