Ас-адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер.

 

Сынып: 1

Мұғалім: Есеналина Н.А.

Қатысқандар саны: 6

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы Ас-адамның арқауы. Дыбыстар мен әріптер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа  әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Шұжық-колбаса
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарыңәйбат,

Былай-былайойнат.

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарыңәйбат,

Былай-былайойнат.

– Балалар, бір-біріміздіңқолымызданұстап, алақанарқылыжүректіңжылуынсезініпүйренгенқандайтамаша, қандайқуаныш!

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дыбыстар әлемі:

Оқушылар екі топқа бөлінеді дауысты және дауыссыз дыбыстар арқылы.

 

1-ші топ:Қызыл түсті.Дауысты дыбыстар:а,ә,е,о,ө,ұ,ү,ы,і,и,(у)

2-ші топ:Көк түсті.Дауыссыз дыбыстар:б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,ф,х,ц,ч,ш,щ,(у)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Ой қозғау» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

1 – жаттығу

Аудио жазбамен мәтінді тындату.

 

Бағалау критерий 1 1 1
Наның қасиеті. 1 1 1
Бал мен наның тәттісің анықтау. 1 1 1
Нанын сапасы. 1 1 1

«5»-3б

«4»-2б

«3»-1б

2 – жаттығу.

«Атқошы мен ат арба» әдісі. Сөлемдерді қатесіз көшіріп жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

1 минут

«Қара жорға» биі.

 

Сергіту сәті
 

 

 

 

 

3 – жаттығу.

«Дана үкі» әдісі. Сөйлемді сүретпен сәйкестендір.

4– жаттығу.  «Айналым бекет» әдісі. Өленді жатқа жаз.

 

 

Сүреттер сәйкестіріп постерді қорғау

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

5-жаттығу

Өзіңе ұнайтын тағам түрлерін төмендегідей белгімен көрсет.

Ұнамайды         Ұнайды

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

Кестені толтыр.

 

Таңғы ас Түскі ас Кешкі ас
7.30 13.00 19.00
7.05 12.00 19.30
 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

Бас бармақтар

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

  Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Меңдіғара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Көктерек негізгі ММ»

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Ас-адамның арқауы . Дыбыстар мен әріптер.

Сынып: 1

Пән: Сауат –ашу

Пән мұғалімі: Есеналина Назира Ақылбекқызы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 жыл

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *