Квадрат теңдеулер
Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы
Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп.
Математика пәнінен ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы:
Математика пәнінің мұғалімі:Т.А.Сакенова
2015-2016 оқу жылы.
Алгебра
8сынып
Тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:
- Жаңа түсінік еңгізу, квадрат теңдеу оның түрлері тақырыбымен таныстырып оқушылардың білім, білік, дағдыларын кеңейту.
- Есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп шығара білуге үйрету.
- Еңбексүйгіштікке ,өзара көмекке,бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түрлі тапсырмалар
Құрал жабдықтар: карточкалар, жауап парақшасы, интербелсенді тақта.
І. Амандасу
ІІ. Сұрақ-жауап:
- Теңдеу деген не?
- сызықтық теңдеу және мәндес теңдеу деп нені айтады?
- қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік. Мысалы: (a+b)2
(a-b)2
a2-b2
ІІІ. Тақта алдына екі оқушыны шығарып келесі теңдеуді шығарту:
(x+2)2-(x-7)2=3(x+1) (x+5)(6x-7)+20=(2x-1)2
Шешімі х=3 2x2-19x-16=0 шешімі жоқ
Неге шеше алмаймыз?
Қандай қиындық туып тұр , не бөгет жасап тұр?
Әрине квадрат осыдан бұл теңдеуді қалай атауға болады деп ойлайсыңдар?
Дұрыс квадрат теңдеу
сонымен бүгінгі тақырыбымыз:
- Топпен жұмыс карточка№1 (ауызша)
|
2.Тақтада берілген тапсырманы орындау
3.Топпен жұмыс карточка№2
|
Әр тапсырма сайын тақтадағы жауаптармен тексереді.
- Өздік жұмысының парақтары таратылады.
Өзін-өзі бағалау тақтадағы жауаппен салыстырып орындайды.
- Логикалық тапсырма:
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. (Жауабы:24)
- Рефлексия: 1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:
- Қандай теңдеумен таныстыңдар?
- Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?
- Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?
- Өздік жұмысын орындай алдың ба?
- Сабақта кімге болыстым?
- Сабақ ұнады ма? Қандай тілігің бар?
Әр топ басшысының есебін рефлексия бойынша тыңдау, олар қандай жұмыс атқарғанын атап бағаларын оқып шығады.
Бағалар қойылады.
Рахмет, сау болыңыздар!
Рефлексия парағы
Рефлексия: (қорытынды) Оқушылар өз ойларын білдіреді.
Оқушының аты-жөні:___________________________________________________________________
- Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:___________________________________________
- Қандай теңдеумен таныстың?__________________________________________________________
- Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?____________________________________________
- Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?__________________________________________
- Өздік жұмысын орындай алдың ба?_____________________________________________________
- Сабақта кімге болыстын?______________________________________________________________
- Сабақ ұнады ма? Қандай тілегің бар?____________________________________________________
Баға:__________________________________________________________________________
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №1
- a=-2, b=3, c=0.5 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_____________________________________________
- Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c – ның мәндерін анықтаңдар:
10x2-25=16-(3-x)2
_______________________________________________
_______________________________________
- Теңдеуді шешіңдер:
6x2-24=0_________________________________________
________________________________________________
17x2-2x=0___________________________________________
________________________________________________
Баға:
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №2
- a=4, b=-0.2, c=3 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
______________________________________________
- Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c – ның мәндерін анықтаңдар:
(2x+7)(2x-7)+30=6x(1-x)
__________________________________________________________
____________________________________
- Теңдеуді шешіңдер:
5x2-320=0_____________________________________________
_________________________________________________
13x2-4x=0_____________________________________________
_________________________________________________
Баға: