Германия Федеративтік Республикасы (ГФР)
Мақсаты: а) Германияның ЭГЖ анықтау, Табиғаты мен табиғат ресурстары, халқы туралы түсінік беру.
ә) білімге құштарлығын, өзіндік көзқарасын қалыптастыру.
б) ұжымдық қарым-қатынас, бірлікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: Дж.саяси картасы, Атлас, бағдаршам, интертақта, стикер, үлестірмелер, сурет.
Жүрісі: І. Ұйымдастыру
а) Амандасу (үш тілде).
ә) Сабаққа қатысты тексеру.
б) Оқушылар назарын сабаққа аудару.
в) Топқа бөлу (географ, геолог, демограф).
г) Бағалау парақшасын таратады – топ басшысын сайлау.
ғ) Психологиялық көңіл-күй орнату «Сәттілік».
д) Үй тапсырмасын пысықтау.
е) Жаңа сабақты меңгерту.
Үй тапсырмасы.
«Ізденіп көрейік» кезеңі
І топ. «Географ»: Мәтін беріледі. Қай жер екендігін табу.
Мәтін: Еуразия материгінің батысында. Солтүстіктен оңтүстікке 5 мың км-ге, батыстан шығысқа 3 мың км-ге созылып жатыр. Саяси картасында 40-тан астам ел бар. 25% -ы түбектен тұрады. Ең биік жері – 4807 м. Бұл қандай аймақ?
Еуропа
ІІ топ. «Геолог»: табиғат ресурстарының аты беріледі. Шартты белгісін көрсету.
Тас көмір
Қоңыр көмір
Темір ▲
Мұнай
Газ
Калий тұзы
ІІІ топ: «Демограф»: Елдердің астанасын көрсету, мемлекеттік тілін айту.
Ұлыбритания – Лондон, ағылшын
Франция – Париж, француз
Италия – Рим, итальян
Испания – Мадрид, испан
Чехия – Прага, чех
Германия – Берлин, неміс
Норвегия – Осло, норвег
Польша – Варшава, поляк
Рахмет! Спасибо! Санк ю
«Ой қозғау» әдісі
Жұмбақ әңгіме.
Бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз Еуропадағы жоғары дамыған ел туралы. Тарихқа үңілсек, бұл ел І дүниежүзілік соғыста ең алғаш рет химиялық қаруды пайдаланған. 1882 жылы «Үштік одақтың» құрылуына себепші болған. ІІ дүниежүзілік соғыс отынының тұтануына да себепші болған ел туралы.
Бұл қай ел – ГФР.
Жаңа сабақ.
- Ауданы – 357 мың км2
Астанасы – Берлин
Халқы – 80,9 млн → 226 адам
- Парламент (ландтаг): 1. Жоғары (бундестаг)
- төменгі (бундесрат)
- Қала – 73% : 300 мың – 19 Рейн-Рур
100 мың – 84
Бекіту.
«Сәтті сапар» кезеңі
- Германия ЭГЖ-ы (географ)
- Табиғаты, ресурстары (геолог)
- Халқы (демограф)
Термин сөздермен жұмыс.
Ландштаг, бундестаг, бундестарт, агломерация, ядро.
«Ұшқыр ой» кезеңі
(Сандар бойынша әріптерді тауып, сөзді оқу, латынша жазу).
І. Географ: дамыған ел –
ІІ. Геолог: пайдалы қазба –
ІІІ. Демограф: тығыздық –
Сергіту сәті.
(логикалық сұрақтарға жауап беру)
- Еуропада орналасқан екі мемлекеттің атының айырмашылығы бір-ақ әріпте. Ол қандай мемлекеттер? (Ирландия, Исландия)
- Еуропадағы екі мемлекеттің екі-екіден атауы бар. (Ұлыбритания – Англия, Нидерланд – Голландия).
- Әйел адамның етігіне ұқсайтын ел. (Италия)
Кері байланыс
(тау суретіне қаншалықты түсінгенін стикерге жазып, жапсыру)
Өте жақсы – шыңына
Орташа – белдеуіне
Түсінбедім – етегіне
Үйге тапсырма. §19
Германияның шекарасын, астанасын кескін картаға түсіру.
Оқушыларды бағалау.
(Бағалау парақшасы)
Әр топ өз-өзін бағалайды. «Бағдаршам» – топтар бірін-бірі бағалайды.
Білім деген биік шың
Бақытқа сені жеткізер
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер.
Сабақты аяқтау – Сау болыңыздар. До свидания. Гудбай.