Германия Федеративтік Республикасы (ГФР)

Мақсаты:  а) Германияның ЭГЖ анықтау, Табиғаты мен табиғат ресурстары, халқы туралы түсінік беру.

ә) білімге құштарлығын, өзіндік көзқарасын қалыптастыру.

б) ұжымдық қарым-қатынас, бірлікке тәрбиелеу.

Түрі:  аралас

Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап.

Көрнекілігі:  Дж.саяси картасы, Атлас, бағдаршам, интертақта, стикер, үлестірмелер, сурет.

Жүрісі:                       І. Ұйымдастыру     

а) Амандасу (үш тілде).

ә) Сабаққа қатысты тексеру.

б) Оқушылар назарын сабаққа аудару.

в) Топқа бөлу (географ, геолог, демограф).

г) Бағалау парақшасын таратады – топ басшысын сайлау.

ғ) Психологиялық көңіл-күй орнату  «Сәттілік».

д) Үй тапсырмасын пысықтау.

е) Жаңа сабақты меңгерту.

Үй тапсырмасы.

«Ізденіп көрейік» кезеңі

І топ. «Географ»: Мәтін беріледі. Қай жер екендігін табу.

Мәтін:  Еуразия  материгінің  батысында.  Солтүстіктен  оңтүстікке 5 мың  км-ге, батыстан  шығысқа 3 мың км-ге  созылып  жатыр.  Саяси  картасында  40-тан  астам ел  бар. 25% -ы  түбектен  тұрады.  Ең биік жері – 4807 м. Бұл  қандай аймақ?

Еуропа

ІІ топ.  «Геолог»: табиғат ресурстарының аты беріледі. Шартты белгісін көрсету.

Тас көмір

Қоңыр көмір

                  Темір                                 ▲

Мұнай

                  Газ

Калий тұзы

 

ІІІ топ:  «Демограф»: Елдердің астанасын көрсету, мемлекеттік тілін айту.

Ұлыбритания      –      Лондон, ағылшын

Франция              –      Париж, француз

Италия                 –      Рим, итальян

Испания               –      Мадрид, испан

Чехия                   –      Прага, чех

Германия             –      Берлин, неміс

Норвегия             –      Осло, норвег

Польша                –      Варшава, поляк

 

Рахмет!          Спасибо!           Санк  ю

 

«Ой қозғау» әдісі

Жұмбақ әңгіме.

 

Бүгінгі  өтетін  жаңа  тақырыбымыз  Еуропадағы  жоғары  дамыған  ел  туралы.  Тарихқа  үңілсек, бұл  ел  І  дүниежүзілік  соғыста  ең  алғаш  рет  химиялық  қаруды  пайдаланған.  1882 жылы  «Үштік одақтың»  құрылуына себепші  болған. ІІ дүниежүзілік соғыс отынының тұтануына да себепші болған ел туралы.

Бұл қай  ел – ГФР.

 

Жаңа сабақ.

  1. Ауданы – 357 мың км2

Астанасы – Берлин

Халқы – 80,9 млн → 226 адам

  1. Парламент (ландтаг): 1. Жоғары (бундестаг)
  2. төменгі (бундесрат)
  3. Қала – 73% : 300 мың – 19 Рейн-Рур

                              100 мың – 84

 

Бекіту.

«Сәтті сапар» кезеңі

  1. Германия ЭГЖ-ы (географ)
  2. Табиғаты, ресурстары (геолог)
  3. Халқы (демограф)

 

Термин сөздермен жұмыс.

Ландштаг, бундестаг, бундестарт, агломерация, ядро.

 

 

«Ұшқыр ой» кезеңі

(Сандар бойынша әріптерді тауып, сөзді оқу, латынша жазу).

І. Географ: дамыған ел –

ІІ. Геолог: пайдалы қазба –

ІІІ. Демограф: тығыздық –

 

Сергіту сәті.

(логикалық сұрақтарға жауап беру)

  1. Еуропада орналасқан екі мемлекеттің атының айырмашылығы бір-ақ әріпте. Ол қандай мемлекеттер? (Ирландия, Исландия)
  2. Еуропадағы екі мемлекеттің екі-екіден атауы бар. (Ұлыбритания – Англия, Нидерланд – Голландия).
  3. Әйел адамның етігіне ұқсайтын ел. (Италия)

 

Кері байланыс

(тау суретіне қаншалықты түсінгенін стикерге жазып, жапсыру)

Өте жақсы – шыңына

Орташа – белдеуіне

Түсінбедім – етегіне

 

Үйге тапсырма.  §19

Германияның шекарасын, астанасын кескін картаға түсіру.

 

Оқушыларды бағалау.

(Бағалау парақшасы)

Әр топ өз-өзін бағалайды. «Бағдаршам» – топтар бірін-бірі бағалайды.

 

Білім деген биік шың

Бақытқа сені жеткізер

Білім деген ақылшың,

Қиындықтан өткізер.

 

Сабақты аяқтау – Сау болыңыздар. До свидания. Гудбай.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *