Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр

Сабақтың мақсаты:            а)Аудан және оны өлшеуді пысықтау.Аудан өлшем бірлігі

квадрат дециметрмен есептеу тәсілдерін пысықтау.

ә)Бірлесіп жұмыстануға, достыққа, татулыққа тәрбиелеу.

б)Шапшаң есептеу дағдыларын арттыру, деңнгейлік

тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.

 

Сабақтың түрі:                     Саяхат сабақ.

Сабақтың әдісі:                    Сұрақ-жауап, топтастыру.

Көрнекілігі:                       Интерактивті тақта, электронды оқулық , Ұшақ

Астананың әсем жерлері, Венн диаграммасы

Пәнаралық байланыс:          Дүниетану, музыка

 

                                       Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық дайындық.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

№9 мысалды тексеру (95 бет)

ІІІ. Өткенді қайталау.

      Ой қозғау.Конверттегі фигурадан көлік құрастыру.

-Тік төрбұрыштың ауданын қалай табамыз?

-Тік төртбұрыштың периметрі дегеніміз не?

-Палетка не үшін керек?

 

ІV. Ауызша жаттығу. Интерактивті тақтадан тапсырмалар беру.

-Жаңа сабаққа кіріспес бұрын, тобымызға ат қойып алайық.Ұшаққа міну үшін бізге трап (баспалдақ) керек.

.

а) – Бүгін біз саяхатқа шығамыз. Астанаға тез бару үшін ұшаққа отырайық. Әуелі билет алайық.Ол үшін мына мысалдарды ауызша шығарайық.

720 : 90               8 * 1000          842 : 2           81081 : 9             127000м  = ? км

24500кг = ? ц

96 сағ. = ? тәулік

2 ғасыр = ? жыл

б) І топ – Ұзындық бірліктері.

ІІ топ – Масса бірліктері.

ІІІ топ – Уақыт бірліктері.

 

  1. Жаңа сабақ.

– Ұшаққа жайланып отырдық.Енді тездетіп есептер шығарайық.

№1 есепті – І топ

№2 есепті – ІІ топ

№3 есепті – ІІІ топ шығарайық.

 

№1                                         №2                                     №3

Ұз.-8дм                                 Қаб.- 5м                               Биіктігі – 10дм

Ені – 4дм                              Шаршы                                Ұзынды – 30дм

S =? P=?                        S =? P =?                               S =?

Ш:  P = (8+4)*=24дм           Ш: P=5*4 =20дм                 Ш: S= 10*50 =500дм2

S = 8*4 =32 дм2                          S =5*5 =25 дм2

 

Венн диагарммасы

Шаршы                                                Тіктөртбұрыш

 

 

 

 

№4

Ұзындығы 8см 40дм 40см 4дм 5дм 12дм
Ені 5см 10дм 3см 3дм 3дм 8дм
Ауданы 40см2 400дм2 120см2 12дм2 15дм2 96дм2
Периметрі 26см 100дм 86см 14дм 16дм 40дм

Ақтөбе қаласының үстінен ұшып барамыз.

№5 Бөлуді орында және көбейтумен тексер.

І топ.                             ІІ топ.                         ІІІ топ.

83244 : 4=20811           34088 : 8 =4261         14007 : 7 = 2001                 87147 : 9 = 9683

Әрмен қарай ұшып барамыз.

  Электронды оқулықтан тест жұмысын орындау

№7 есеп. (оқып шығамын)

-Есеп нелер туралы?

-Есепте не белгілі?

-Не белгісіз?

-Бізден не сұрайды?

 

І топ – есептің шартын жаза қойыңдар.

ІІ топ – шешуі мен жауабын жазады.

ІІІ топ – кері есеп құрастырады.

5сағ.

80км/сағ                    60км/сағ                                Ш: (80+60)*5 =700 (км)

Ж: 5 сағат

                           ? км

 

Кері есеп      ?

80км/сағ                    60км/сағ                                Ш: 700 (80+60) =5 (км)

Ж: 5 сағат

                           700 км

 

№8 есеп. (Есепті оқимын.Бірге талдаймыз)

І күні – 28 км

ІІ күні – 35 км

ІІ күні – ? сағ.

Әр күні – ? сағ.              Ш: (28 +35) : 9 =7(км/сағ)

28 : 7 =4(сағ) 35 : 7 =5(сағ)

Ж: І – 4сағ.     ІІ- 5сағ.

Кері есеп.

І – 28 км

ІІ –  35км                     Ш: (28 + 35) : 7= 9(сағ)

Жылд. – 7км/сағ.                         Ж: 9 сағ.

Мінекей, Астанаға жеттік. Жарқырап аластан бәйтерек көрінеді.

 

 

 

№9 теңдеу. Қай теңдеудің мәні 270-ке тең?

Х + 100 = 370          400 – х =130        1350 : х =5           3 * х =810

-Міне, мынау парламент үйі. Анықтап көру үшін шығармашылық тапсырмаға қарайық. Астанада әсем зәулім ғимараттар өте көп. Олар әсем Астанаға әр түрлі деңгейде өзінше мән мағынасымен қатар көрік беріп тұр. Олай болса:

 

Деңгейлік тапсырмалар:

Әсем Астананы араладық. Астана туралы, алған әсерлеріміз туралы кім әңгімелеп айтқысы келеді?

Енді үйге қайтайық.

Үйге тапсырма: мысал 6 (95 бет)

Жақсы әсер және жақсы баға алдық.

Бағалау

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *