тарихи тұлғалар тағылымы
Мектеп: Дәуіт орта мектебі | ||||||||||||||||||
Күні:
Сынып 6 Сабақ 47-48 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бөкенай Б. | |||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Тарихи тұлғалар тағылымы | |||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру | |||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
-Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді; – мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: -Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді; – негізгі ойды анықтайды; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: – тыңдалған мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады; – мәтінді өмірмен байланыстырады; |
|||||||||||||||||
Бағалау
критерийлері |
Тыңдалым және айтылым бойынша:
тыңдалым мәтінін түсінеді; мәтіннің негізгі ойын түсінеді; Жалпы және нақты сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды; Шынайы өмірмен байланыстырады; |
|||||||||||||||||
Сабақтың түрі | Жаңа білімді меңгеру сабағы | |||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөз тіркестері мен терминология:
Тағылым,публицист,демократтық,пікір, этнография; |
|||||||||||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар | Ынтымақтастық
(тыңдалым мәтіні мазмұнына сай достықтың мәнін түсінеді) Жауапкершілік (жұптық жұмыста жауапкершілік қасиет танытады) Құрмет (жұмыс барысында өзіне және өзгеге құрмет көрсетеді)
|
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Әдебиет, өзін-өзі тану, қазақстан тарихы
|
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | тыңдалым мәтінін тыңдау арқылы негізгі ойды анықтайды. | |||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім | Бастауыш сыныпта тарихи тұлғалар туралы мәлімет береді | |||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | ||||||||||||||||
Білу
4 минут
2 минут
Түсіну 3 минут
Қолдану, талдау
15 минут
10 минут
5 минут
3-5минут |
Ұйымдасыру сәті
Сыныппен амандасу. Сыныпты түгендеу. Психологиялық тренинг ««Мен саған сенемін» жаттығуы. Жұпқа бірігеміз. Бір-біріңізге қарама қарсы орналасыңыз. Азғантай уақыт бір-біріңіздің көздеріңізге тіке қарап, тыныш отырыңыз. Енді бір-біріңізге «Мен саған сенемін, өйткені…» деп сөйлемді жалғастырыңыз. Мысалы: «Мен саған сенемін, өйткені сен сабағыңды жақсы оқисың». 1 сөйлемнен айтылады. Рефлексия: Қазір не сезіндіңіз? Сізге орындау қиын болды ма? «Ұлы тұлғалар» ойыны Ұсынылған суреттер не мақсатпен көрсетілді? · Ұсынылған суреттерді байланыстырып қандай атау беруге болады? Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақ мақсаты талқыланып, бағалау критерийлері белгіленеді.
Топқа бөлу «Әдебиетшілер» Абай Құнанбаев; Сайын Мұратбеков; Оралхан Бөкей; «Тарихшылар» Геродот; Конфуций; Әл -Хорезми Тыңдалымалды тапсырма. «Ашық микрофон» әдісі 1. «Тарихта аты қалған тұлға» деп кімді айтады? 2. «Еліңе еңбек ет» дегенді қалай түсінесің? Сұрақтар бойынша қорытынды жасалады. Тыңдалым тапсырмасы 1-тапсырма.Тыңдалым мәтіні бойынша тірек сөздерді теріп жазу. ТЖ 1- топ Әдебиетшілер әдебиетке қатысты сөздерді теріп жазады. 2-топ Тарихшылар тарихқа қатысты сөздерді теріп жазады. «Дауыстап ойлау» әдісі бойынша тірек сөздерді пайдаланып, Ш. Уәлиханов туралы берілген мәтінді мазмұндайды Топтаса отырып, берілген тақырыпты біреуі дауыстап оқиды, екіншісі тыңдай отырады, ой түйеді. Бір- біріне түсіндіреді. Баяндаушы, Тыңдаушы, Сарапшы ҚБ:
Мәтінмен жұмыс ТЖ 2-тапсырма. Тыңдалым мәтініндегі негізгі ойды анықта. Мысалдармен дәләлдеп айтып бер. 1 – топ Мәтін бойынша нақты екі сұрақ дайындайды. 2- топ «Әңгімелесетін әріптестер» әдісі бойынша мәтін мазмұнын ашады. – Мәтіннен жаңа 3 факті табады. – Жеңіл 2 фактіні табады ҚБ «Не жақсы орындалды және болса, жақсы болар еді» топтар бірін – бірі бағалайды. Ресурс немесе мәтін бойынша саралау. 3-тапсырма. Шоқан Уәлиханов туралы алған білімдерін саралап қорытындыла. ЖЖ стикер 1 – жұп Класстер жасайды 2- жұп Синквейн әдісі 3- жұп Тарихи тұлға деген мағынаға ой түйіндеңіз, және өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз. ҚБ ««Табыс ағаш» әдісі арқылы оқушылардың жауаптарын бағалау. Жасыл жапырақ – «барлығын дұрыс істедім» Сары жапырақ – «қиындықтар болды» Қызыл жапырақ – «қателер көп болды» Таңдау бойынша саралау: А деңгейлі оқушы: Мәтін бойынша алған білімдерін саралай отыра, класстер жасайды. В деңгейлі оқушы: Мәтін бойынша алған білімдерін саралай отыра, синквейн құрастырады. С деңгейлі оқушы: Тарихи тұлға деген мағынаға ой түйіндеңіз, және өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз 4-тапсырма (жеке жұмыс) «ПОПС формуласы» тәсілі. Оқушылар өз ойларын және тақырып бойынша түсініктерін жеткізеді. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ….» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын, …..» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім, …» |
Қима қағаздар
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
Жинақтау мен бағалау 5 минут |
Сабақты бекіту:
Кері байланыс Үй тапсырмасы: 96 – бет 4-тапсырма |
|||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||||||
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||||||||||||