Квадрат түбір

Садуова Динара

Квадрат түбір Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орте мектебі» КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Садуова Динара
Сынып: 8 Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірінің анықтамасын білу және осы ұғымдарды ажырату; Квадрат түбірлерге есептер шығару
Сабақтың мақсаты Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Жетістік      критерийлері Оқушылар  осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Тілдік мақсат Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Қазақша Русский English
Натурал сан Натуральное число Natural number
Қосынды Сумма The sum
Сан және бөлшектерге есептер Задачи на дробь и числа Number and fraction problems
Мәтін есептер Текстовые задачи Written problems
Жұп Четный Even
Тақ Нечетный Odd
Тізбектес бүтін сандар Последовательные целые числа Consecutive integer
Шешімі Решение Solution
Сияқты Үлкенірек Больше As large as
Бірден көп Больше одного One more than
Квадрат түбір Квадратный корень Square root
Құндылықтарды  дамыту Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Пәнаралық байланыс Өзін-өзі тану, геометрия
АКТ қолдану  дағдылары интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер)
Бастапқы  білім  
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары
Басы

 

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сәлемдеседі, өзара мұғаліммен көңіл-күйімен бөліседі, танысады сөйлеседі, жылы бір-біріне лебіздер айтады.Мұғаліммен бірге сабақтың мақсатына жетудегі бағалау критерийлерін анықтайды. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткенді қайталау арқылы жаңа сабаққа ену

1.Дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма?

2 Дәреже түсінігі н қалай анықтайсыңдар?

3. Дәреже деген не?

4. Түбір дегеніміз не?

Үй тапсырмасын тексеру №2,11 есеп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

Анықтама: Теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а-ға тең b санын атайды.

Анықтама: Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес b саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.

4 – мысал. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын қолданып, теңдеуін шешейік.

Шешуі.  теңдігі , болғанда орындалатыны белгілі. Демек, теңдеуінен немесе екенін аламыз.Соңғы теңдеуде демек квадрат түбірдің анықтамасы бойынша немесе және екі түбір шығады. Тексеру жүргізу арқылы х – тің екі мәні де берілген теңдеудің түбірі болатынын аламыз.

Жауабы: .

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс 1.      2,14 есепті және 2,15 есптерді  
Жұппен жұмыс

 

 

 

 

2.      “Математикалық диктант”;

 

 
Жеке жұмыс

 

2.      1) b-ның кандай мәнінде        өрнегінің мағынасы болады?

3.                              А) b<0B) b>0C) b=0 .

4.      2)        теңдеуін шешіңдер:

5.                А) 25        В) -25        С) 25;-25

6.      3.у-тің қандай мәнінде     теңдігі дұрыс болады?

7.                 А) 9,25   В)  24,5  С) 12,25

8.      4)        Өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізіңдер.

9.              А)                        В)                     С)

10.

11.  5)      Өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар.

12.       А)                          В)                        С)

13.  Жауабы: 1В, 2А, 3С, 4С, 5С

 
Соңы

 

Сабақты бекіту

Рефлексия

Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар

 

Үйге тапсырма:  №2,13 есеп

 

Бағалау: Оқушылардың сабаққа араласу деңгейіне қарай бағалайды.

 
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *