Көбелек
Қыпшақова Қымбат Қуанышқызы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлім: Жапсыру
Тақырыбы: Көбелек
Мақсаты:
- Көбелек туралы түсінік беру. Көбелектің тіршілігі.
2. Бейнелі ойлауын, зейінің, қиялын және жапсыру арқылы ұсақ қол қимылдарын
дамыту.
3. Табиғатты қорғауға, эстетикалық талғамының қалыптасуына тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар:
Көрнекілігі: Көбелектің суреті
Қостілділік компонент: көбелек –
Оқу кезеңі | Тәрбиешінің қызметі | Балалардың қызметі |
Мотивациялық қозғаушылық | Жылулық шеңбері
Сәлемдесу А. Сәрсеновтің «Көбелек» өлеңін оқып беру:
|
Сәлемдесу сөздерін тәрбиешіден кейін қайталап айтады
Тәрбиешінің сұрағына байланысты, балалар өлең мазмұнын әңгімелеп береді |
Ұйымдастыру-іздестіру | Ұйымдастыру кезеңі Д/о «Кім тапқыр» Мақсаты Көбелектің түсіп қалған қанатын тауып, құрастыру Бүгін осы көбелектер туралы көп нәрсе үйренеміз. 1. олар көрмейді екен және естімейді 2. Тек жылы мезгілде ғана тіршілік етеді. 3. Олар қуыршақтан пайда болады. 4. 4 қанаты бар, өте нәзік, гүлмен қоректенеді. 5. Қыста ұйықтап жатады. Магнит тақтаға жыл мезгілдеріне байланысты суреттер ілінеді. Ал, балалар кім көбелек туралы тақпақ біледі, тыңдап көрелік Көк көйлек, көк көбелек Көбелек – ау, көбелек Көріп жаздың қызығын Д/о Көбелек қандай ауа райын ұнатады? Ал енді балалар осы әдемі көбелектерді өзіміз қағаз бетіне жапсырып, досымызға силық жасайық
|
Тәрбиешіні ынтамен тыңдайды
Қойған сұраққа жауап беріп Айсұлумен танысады
Сөздерді бірнеше рет қайталап айтады
Айсұлудың киімін тамашалайды
“әдемі” сөзін қайталайды
Ойынның сөзін тыңдап тәрбиешіден кейін қайталайды
Ойынды ынтамен ойнайды |
Рефлексивті-түзетушілік | Бекіту: Балалар жұмысы тақтаға ілінеді. Қай жұмыс ұнайды? – Пікірлері сұралады. Неліктен осылай ойлайсың? Қимылды ойын ««Үшінші артық» Тапсырма. Сен неге бұл гүлді таңдадың?. Балалар екі шеңбермен тұрады. |
Тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек | Жыл мезгілінің ерекшелігін, көбелектің тіршілік ортасын. |
Нені игереді | Көбелек мүшелерін, қанаттарының ерекшелігін, жеке бөліктерді біріктіре жапсыруды. |
Нені біледі | Жапсыру әдістерін үйренді, ұқыптылыққа, жұмыс жасауға дағдыланды. |