Келді көктем
Еркінқызы Айымжан
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: “Келді көктем”
Мақсаты: Көктем мезгілі туралы білім дағдыларын тереңдету, сөйлеу мәдениетін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін бекіту, ойланып толық жауап беруге баулу. Сурет бойынша әңгімелеуге, ертегі құрастыруға дағдыландыру.
Көрнекілік: көктем мезгілінің суреттері, Күн бейнесі, үстел-үсті театр
Әдіс-тәсілі: көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, “тәй-тәй” технологиясы
Пән аралық байланыс: шығармашылық, коммуникация
Билингвалді компонент: көктем – весна – spring, күн – солнце – sun, гүл – цветы – flower
Оқу қызметі кезеңі | Тәрбиешінің қызметі | Балалардың қызметі |
Мотивациялық қозғаушылық | Сәлеметсің бе, балалар!
Сендерді жылулық шеңберіне шақырамын. Шаттық шеңбері: Қайырлы таң, ұстазым! Қайырлы таң, достарым, Шеңберге тұрайық. Жылулық сыйлайық!
Доброе утро, учитель! Доброе утро, друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра!
Good morning, good morning, Good morning to you, Good morning, good morning, We are glad to see you!
Жарқырады күннің көзі, Еріп кетті мұздың өзі Бақтар гүлге толады Бұл қай кезде болады?
|
Балалармен амандасып,
Шаттық шеңберіне шақырамын
Балалар тәрбиешімен бірге тақпақты қайталайды
Көктем |
Ұйымдастыру-іздестіру | Балалар күннің көзі сурет тастап кетіпті бірақ суретші барлығын шатастырып алыпты. Суретті қалпына келтіруге көмектесесіңдер ме?
Балалар бұл сурет қай мезгілге ұқсайды? Жарайсыңдар балалар!
Балалар біздің бүгінгі оқу қызметі тақырыбы: “Келді, көктем құлпырып” Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Көктем мезгілінде неше ай бар? Қандай? Көктемде күн қандай болады? Көктем мезгілінде далада қандай өзгерістер болады?
Көктемнің алғашқы айы – Наурыз. Бұл айда күн жылынып, қар еріп, жылғалардан су ағады. Бұтақтар бүршік жарып, жер көктейді. Жаңбыр жауып, күн күркірейді. Малдар төлдейді. Құстар жылы жақтан ұшып келеді. Күн ұзарып, түн қысқарады.
Балалар көктем мезгілінің алғашқы күндерінде қандай мерекені тойладық? Қандай мереке келе жатыр? Ұлыстың ұлы күні Наурыз мерекесі жаңа жылымыз бар.
Тіл жаттығу: Тем-тем-тем Құлпырып келді көктем Ла-ла-ла Гүлденді дала Ыр-ыр-ыр Жауады жаңбыр Тар-тар-тар Ұшып келді құстар
“Аудармашы” ойыны көктем – весна – spring, күн – солнце – sun, гүл – цветы – flower. Қане балалар қайталайық
Ғажайып сәт: (Көңілді әуен мен Күн келеді) Сәлеметсіңдер ме, балалар? Мені танып тұрсыңдар ма? Мен жай ғана аспандағы күн емеспін. Мен көктемнің көмекшісімін. Күн: Балалар, мен сендердің білімдеріңді тексерейін деп келдім. Балалардың тақпақтары:
“Көңілді көктем” дидактикалық ойын: Мақсаты: сөйлем оқимын, жалғасын табасыңдар. Көктемде күн………. жылынады Қар……. ериді Жаңбыр……. жауады Құстар…… ұшып келеді Ағаштар…… бұршік жарады Жер…… көктейді Гүлдер……. өседі Малдар…….. төлдейді Аю………. ұйқысынан оянады Жәндіктер……….. тіріледі
Сергіту сәті: Міне, мынау – оң қол Міне, мынау – сол қол Шапалақты соғайық Топылдатып билейік Міне, мынау – оң қол Міне, мынау – сол қол Топ-топ-топ-топ басайық Жаттығуды жасайық
Хлоп-хлоп хлопаю Топ-топ топаю Это левая рука Это правая рука Хлоп-хлоп хлопаю Топ-топ топаю Это левая нога Это правая нога
Here is my left hand And here is my right hand I can clap, clap them With all my might Here is my left leg And here is my right I can stamp, stamp them With all my might
Балалар, мен сендерді орталыққа шақырамын.
1-топ: “Құм су” орталығы (құммен көктем бейнесін салу) 2-топ: “Үстел-үсті театры” орталығы (балалар ертегіні айту) 3-топ: “Шығармашылық” орталығы (суреттерді біркелкі етіп бояп шығу) 4-топ: “Әдеби” орталығы (суретке қарап әңгіме құрастыру)
|
Көмектесеміз
Көктем
Көктем 3 ай Наурыз, Сәуір, Мамыр Жылы болады, қар ериді Жаңбыр жауады
8-наурыз аналар мерекесі 22-наурыз Ұлыстың ұлы күні
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды
Сәлеметсіз бе, Күн? Иә
1-бала: Көктем күні керемет Жаңбыр жауса себелеп Күн ашылса болғаны Көлбеңдейді көбелек
2-бала: Көктем келді бүгін Күнде төкті нұрын Сайрап барлық құстар Ән салуға құштар
3-бала: Көктем, көктем көктемде Құстар келіп жеткенде Құшағымызды ашайық Әнмен шуақ шашйық
Балалар тәрбишімен бірге қимыл қозғалыспен айтады
Балаларды 4-топқа бөлініп отырады
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Рефлексивті-түзетушілік | Дидактикалық ойын:
“Көктемді не үшін жақсы көрем?” Балалар сендер көктемді жақсы көресіңдер ме? Үстелде жатқан гүлді алып, көктемді не үшін жақсы көретіндеріңді айтып, гүлді құмыраға салып қойыңдар Күн: Рақмет сендерге балалар. Менде сендерге құр қол келген жоқпын. Меніңде сендерге сыйлығым бар. Сыйлықтарым таратады. Балалар бізге қонаққа кім келді? Балалар біз бүгін не істеді? Балаларды мадақтап мақтаймыз Сендер барлықтарың оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстындар осы көктем күніндей көңіл күйлерің жақсы болсын. |
Балалар ойынға ынтамен қатысады
Күн балалармен қоштасады |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек | Көктем мезгіліне тән ерекшелігін |
Нені игереді | Сурет бойынша әңгімелеп беруді, тақпақты мәнерлеп айтуды меңгереді. Өз ойларын толық анық жүйелі жеткізуді |
Нені біледі | Әңгіме желісін байланыстырып айта білуді сұрақтарға жауап береді жіне тапсырмаларды орындайды |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718