Өмір – керуен, сабақ №1
Сикимбаева Гулнар Ахметовна
Өзiн-өзi танусабағыныңжоспары
Мектеп: «35 ЖОББМ» КММ
Мұғалімі: Сикимбаева Г.А
Тақырып : Өмір – керуен, сабақ №1
Сыныбы: 11
Құндылық: Ақиқат
Қасиеттер: өз – өзімен әділ болу, жаман әрекеттен жақсы іс әрекетті ажырата білу.
Сабақ мақсаты: Өмірдің ақ – қарасын түсіну арқылы ақиқат құндылығының мәнін ашу
Міндеттері:
- Өз өзімен әділ болуға үйрету;
- Жаманәрекеттенжақсыәрекеттіайырабілугетәрбиелеу;
- Ержандылыққасиетіндамыту.
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер).
Сабақбарысы:
- Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Оқушылардыңқұралжабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымынтексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2.Тыныштық сәтi.(баяу әуен) «Нұрға бөлену»
3.Үй тапсырмасынтексеру: «Жазғыдемалыстағы қызықты оқиға»
Сабақбарысынталқылау:
Дәйек сөз:
«Ақиқат жол жөнекей жұлып ала салатын гүл емес, Ол ұзақ жолдың түпкі мақсаты»
Гераклит
1.Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер ?
2.Ақиқат шыңына қалай қолжеткіземіз?
3.Біздің өмір жолымыздағы түпкі мақсатымыз не?
Гераклит-антикалықфилсофияныңбірегейөкілдерініңбірі, Эфес мектебі-нің ұстазы, Сократқа дейінгіфилосо-фияныңкөшбас-шыларыныңбірі.
Әңгiмелеу (сұхбат). (Мұғалімсыйы)
Аңыз әңгіме:
Өзіңізгекейде не үшінөмірсүріпжүрміндегенсұрақтықоясыз ба? Көбінесебізата-анамызғамендеанаужоқ, мынаужоқдепшағымайтамыз. Бет әлпетімізгеқарапқасымұнамайды, тырнағымұнамайдыдепжиіөзімізденмінтауыпжатамыз.Бірақ, бірсәтойланыпқарасақтырнағытүгіліқолы, аяғыжоқадамдар да бар ғой. Басынабіркішкентайқиындықтүссеөмірдентүңіліп, адасыпжүргендерқаншама? Он екімүшесісау бола тұра, не үшін өмірсүріпжүргендерінөздерітүсінбей, қаңғыбасболыпкеткендерқаншама? Өзініңемесөзгеніңөмірінсүрудіармандаған Ник тағдырыныңтауқыметінталайшекті.Тіптікейдеоныңөз-өзінеқолжұмсамақшыболғаныкездері де көп. Дегенменөміргедегенқұштарлық пен ата-ананыңбалағадегеншексізмахаббатынағызруханиқұндылықемеспе ?Осыныұққан бала өміргедегенжаңакөзқарасорнатып,олүшінөнбойындағыкертартпакүшпенкүресебілді.Мүмкінсіздеоныңесімінестігеншығарсыз? Ник Вуйчичаяқ-қолсыздүниегекелгенжарымжанекендігінеқарамастанөнбойынанөміргедегенқұштарлықтабабілгенадам. Ни́к (Ни́колас) Вуйчич(ағылш. NicholasJamesVujicic) – кәсібимотивациялық оратор, сиреккездесетін синдром тетра-амелиядепаталатын ауру түріментуылған. Ол 1982 жылы 4 желтоқсандаАвстралияның Брисбене қаласында Борис Вуйчич пен Душка Вуйчичотбасындадүниегекелген. Олекіқолыжәнеекіаяғыжоқболғанынақарамастанденісау бала болыпөміресігінашқан.Сондықтан да ата-анасыныңталабыбойыншаолмүгедектергеарналғанемес, қарапайыммектептебілімалған. 10 жасқатолғанкезіндесыныптастарытарапынанкөргенқорлыққашыдамайсуғабатыпөлмек те болыпты. Алайда оны жақындарыныңқандайазаптартатынытуралы ой тоқтатқанекен. Олфизикалықтұрғыданкемістіктерінеқарамастансерфингпенайналысуға, скейтборд тебугеқұмарболады. Гольф ойнағанды ұнатады. Олесепші(бухгалтер) жәнеқаржыгермамандықтарыбойыншаекіжоғарғыоқуорнын 21 жасындатәмамдаған. 19 жасынанбастапстуденттер, баларларалдындаөзөмірітуралыайтып, жастардыөмірдісүюге тәрбиелей бастаған. Ал 2005 жылыол «Еңжасавтралиялықазамат» атағыниеленді.БұлАвстралиядаөтемәртебеліатақболыпсаналады. 1999 жылы «Жизнь без конечностей»(ағылш. LifewithoutLimbs) депаталатынұйымқұрған. «AttitudeIsAltitude» дегенқоғамдықмаңызы бар мәселелердікөтеретінкомпанияныңпрезиденті. Соныменқатарбүгінгітаңдаәлемнің 5 құрлығымен 70-тен астам мемлекетінаралап, жарымжанжандарүшінқандайжағдайда да өмірсүрукерекекендігіжайындабаяндамалароқыған. Әлемнің елдерінаралапмектептер мен университеттердеөнеркөрсетіп, көптегенадамдардыңжүрегінеүмітотынұялатабілген Ник Вуйчич жастардыңөмірмәнінтүсінулерінетүрткіболғанатақтытұлға.Аяқжағындағыкішкенесаусақтарыкөмегіменкомпьютерде 1 минутта 43 сөзтеру арқылы өзініңөміріжәнемүгедекжандардыңжағдайытуралы «Жизнь без ограничений» (LifeWithoutLimits: Inspirationfor a RidiculouslyGoodLife) дегенсияқтыбірнешекітапжазыпшығарған.Соныменқатаркөптегентелешоуларға қатысқан,2009 жылы «Цирк бабочек» («TheButterflyCircus») дегенмүгедекжанныңтағдырытуралыфильмге де түскен. Қолы жоқ бола тұра 1 сағатта 1749 адамдықұшақтап рекорд орнатқанболатын.
Сұрақтары:
- Бұладамныңөміріқандайқұндылыққанегізделген?
- Бұладамныңтағдырықандайөнегебереді?
- Ник Вуйчичтіңөмірінеқандайбағаберередіңіз?
- Кезкелгеністіңбайыбынажету үшінқандайәрекетжасаукерек?
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:.
-
- Топ: Болған оқиғадан түйін шығару
- Топ: «Ақиқат» құндылығынажобақорғау
- Топ : «Шындықдеген» тақырыбына өлеңқұрастыру
Топты геометриялық фигура-үшбұрышпен ( боялған әр түске) 3 топқа бөлеміз
Топпенәнайту: «Өміріңенемқұрайлы қарама»
Сөзі: СерікСейітман
Әні: Сәкен Дәрібаев
Үйтапсырмасы:«Бүгінгіістіертеңгеқалдырма» Е.Сағымбаевтыңеңбегінбасшылыққа ала отырып, «Меніңбіркүнім» тақырыбына эссе жазу. (9 бет)
Соңғы тыныштық сәтi:
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымыздыесімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге түйейік. Әр уақытта шындықты айтып, ақиқатқа көз жеткізейік. Енді тыныштықкүйдеотыра тұрыңыздар.Көздеріңізді ашуға болады. Сау болыңыздар.
Мектеп: «35 ЖОББМ» КММ
Өзін-өзі тану пәні мұғалімі: Сикимбаева Г.А Жоғары санатты
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718