Биіктікке секіру

 

Сыныбы: _7_ « Ә »

Өтілу мерзімі: ­_______ __________________ 2017 жыл

Пән мұғалімі :_________________________________________________

Бөлімі : Жеңіл атлетика .

Тақырыбы : «Биіктікке секіру »

Мақсаты : «Спорт падишасына» айналған жеңіл атлетика сабақтарына оқушылардың

қызығушылығын арттыру.

Міндеті :

1.Оқушылардың бөлім бойынша біліктіліктерін зерделеу .

2.Секіруге қолданылатын тәсілдерді үйрете отырып , батылдыққа ,ептілікке баулу;

  1. Бөлім бойынша оқушылардың үлгерімдерін анықтау .

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар бөлім бойынша секірудің әдіс – тәсілдерін жетілдіреді ;
  • Өздеріне қойылған бөлім талаптарын орындайды ;
  • Қосымша ойындар арқылы қимыл –қозғалыстарын қалыптастырады.

Қолданылатын құрал , жабдықтар :

– Биіктік өлшегіш , уақыт өлшегіш , ысқырық .

Р/с САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ УАҚЫТЫ ӘДІС – НҰСҚАУЫ
І ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ

– Сапқа тұру, сынып екпіндісінің есебін тыңдай ,оқушылармен сәлемдесу журнал бойынша оқушыларды түгелдеу.

-Сабақтың мақсат- міндетін түсіндіру .

Бұрылу түрлері :

– «Оң –Ға!» , «Сол – Ға!» (4-5) рет

– « Ай –Нал!» (3-4) рет

Жүру түрлері :

– Еркін жүру;

– Аяқ ұшымен ;

– Өкшемен;

– Аяқты – аяқ ізіне алып, (оң ж/е сол) иықпен еркін жылжу .

Жүгіру түрлері :

Жеңіл екпінде ;

– Тізені алдыға көтере;

-Аяқтарды артқа сермей ;

 

Тынығу : (Дем алу –дем шығару) 5-6 рет

 

Өз беттерінше еркін жаттығулар:

№ 4 кешен

15 мин

 

-2 мин-

 

 

-2 мин-

 

 

-3 мин-

 

 

 

 

 

-3 мин-

 

 

 

-1 мин-

 

-4 мин-

 

Оқушылармен толық байланысқа ену.

 

Жүктемені орындау қарқындарын бақылау.

 

(қол белде)

 

(қол желкеде)

 

(қол еркін)

 

 

Ентігіп қалмауларын бақылауға алу .

 

 

Ентіктерін басу .

 

Жаттығу орындауларын бақылауға алу

ІІ НЕГІЗГІ БӨЛІМІ

Тақырыбы : «Биіктікке секіру»

Мәтіні :

Төменгі сынптардағы үйретілген секіру (фраза) пәрмендерін дамыту және жетілдіру.

Орындау реті :

– Секіру техникасының негізігі 4 (фаза) пәрмені оқушылардың есіне түсіру .

1.Екпін алу (7-9 қадам қашықтықтан)

2.Итерілу .

3.Планка арқылы өту .

4.Қону .

Үйрету реті :

Сынып оқушыларының орындау қаблеттеріне байланысты , екі топқа бөліп келесі жетілдіру жаттығуларын орындату .

1- топ : (үздіктер)

-Орталарынан басшы сайлап өз еріктерімен жүктеме орындату жүйесін қолдану.

 

2 – топ (үлгермеушілер)

-Гимнастика қабырғасының маңына тұрып аятарын кезек сермеу . (6-7рет)

Итерілу аяғында тұрып , басты созылған күйінде сермеу аяғын арттқа , қолды артқа созып , жоғары секіріп аяғымен ж/е қолымен сермеу . (6-7 рет)

-Қолды артқа созып , итерілу аяғы алда . бүгілген сермеу аяғында тұрып , екінші аяқтың сермеуімен үйлестіріп жоғары секіру.

(6-7 рет)

– Бір қадамнан екпін алып «аттап өту» тәсілімен биіктікке секіру . (5-6 рет)

Осы жүктемені 3,5,7,9 қадам жерден орындау (2-3 рет)

Талап нормалары :

«3» 90 м , «4» 100 см , «5»110 см

25 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

Мақсат –міндетін түсіндіру.

 

 

 

Төменгі сыныптардағы үйретілген тәсілдерді қайталау арқылы сыныптың жүктемелер орындау деңгейін анықтап дамыту жұмысын жүргізу .

 

 

 

 

 

Орын алатын кемшілктер:

– Екпін алғанда туралықты сақтамау.

 

– Екпін ырғағының сақталмауы;

 

-Итерілгенде планкаға қарай шамадан тыс еңкеюі .

 

-Сермеу ж/е итерілу бағытының дұрыс болмауы.

 

 

-Сермеу ж/е итеру аяқтарымен планканы іліп кету

 

ІІІ ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМІ

Жеңіл сергіту және тынысалуды реттеу жаттығулары .

-Сабақты қорыту.

-Үй тапсырмасын беру .

5 мин  

Тыныс алуды қалыптастыру.

Оқушыларды бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маңғыстау  облысы

Маңғыстау  ауданы

Е.Айшуақұлы  атындағы  орта  мектеп

Дене  шынықтыру  пәні  мұғалімі

Сатыбалдиева  Камар Шалкаровна

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *