Биіктікке секіру
Сыныбы: _7_ « Ә »
Өтілу мерзімі: _______ __________________ 2017 жыл
Пән мұғалімі :_________________________________________________
Бөлімі : Жеңіл атлетика .
Тақырыбы : «Биіктікке секіру »
Мақсаты : «Спорт падишасына» айналған жеңіл атлетика сабақтарына оқушылардың
қызығушылығын арттыру.
Міндеті :
1.Оқушылардың бөлім бойынша біліктіліктерін зерделеу .
2.Секіруге қолданылатын тәсілдерді үйрете отырып , батылдыққа ,ептілікке баулу;
- Бөлім бойынша оқушылардың үлгерімдерін анықтау .
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар бөлім бойынша секірудің әдіс – тәсілдерін жетілдіреді ;
- Өздеріне қойылған бөлім талаптарын орындайды ;
- Қосымша ойындар арқылы қимыл –қозғалыстарын қалыптастырады.
Қолданылатын құрал , жабдықтар :
– Биіктік өлшегіш , уақыт өлшегіш , ысқырық .
Р/с | САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ | УАҚЫТЫ | ӘДІС – НҰСҚАУЫ |
І | ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ
– Сапқа тұру, сынып екпіндісінің есебін тыңдай ,оқушылармен сәлемдесу журнал бойынша оқушыларды түгелдеу. -Сабақтың мақсат- міндетін түсіндіру . Бұрылу түрлері : – «Оң –Ға!» , «Сол – Ға!» (4-5) рет – « Ай –Нал!» (3-4) рет Жүру түрлері : – Еркін жүру; – Аяқ ұшымен ; – Өкшемен; – Аяқты – аяқ ізіне алып, (оң ж/е сол) иықпен еркін жылжу . Жүгіру түрлері : – Жеңіл екпінде ; – Тізені алдыға көтере; -Аяқтарды артқа сермей ;
Тынығу : (Дем алу –дем шығару) 5-6 рет
Өз беттерінше еркін жаттығулар: № 4 кешен |
15 мин
-2 мин-
-2 мин-
-3 мин-
-3 мин-
-1 мин-
-4 мин- |
Оқушылармен толық байланысқа ену.
Жүктемені орындау қарқындарын бақылау.
(қол белде)
(қол желкеде)
(қол еркін)
Ентігіп қалмауларын бақылауға алу .
Ентіктерін басу .
Жаттығу орындауларын бақылауға алу |
ІІ | НЕГІЗГІ БӨЛІМІ
Тақырыбы : «Биіктікке секіру» Мәтіні : – Төменгі сынптардағы үйретілген секіру (фраза) пәрмендерін дамыту және жетілдіру. Орындау реті : – Секіру техникасының негізігі 4 (фаза) пәрмені оқушылардың есіне түсіру . 1.Екпін алу (7-9 қадам қашықтықтан) 2.Итерілу . 3.Планка арқылы өту . 4.Қону . Үйрету реті : – Сынып оқушыларының орындау қаблеттеріне байланысты , екі топқа бөліп келесі жетілдіру жаттығуларын орындату . 1- топ : (үздіктер) -Орталарынан басшы сайлап өз еріктерімен жүктеме орындату жүйесін қолдану.
2 – топ (үлгермеушілер) -Гимнастика қабырғасының маңына тұрып аятарын кезек сермеу . (6-7рет) –Итерілу аяғында тұрып , басты созылған күйінде сермеу аяғын арттқа , қолды артқа созып , жоғары секіріп аяғымен ж/е қолымен сермеу . (6-7 рет) -Қолды артқа созып , итерілу аяғы алда . бүгілген сермеу аяғында тұрып , екінші аяқтың сермеуімен үйлестіріп жоғары секіру. (6-7 рет) – Бір қадамнан екпін алып «аттап өту» тәсілімен биіктікке секіру . (5-6 рет) –Осы жүктемені 3,5,7,9 қадам жерден орындау (2-3 рет) Талап нормалары : «3» 90 м , «4» 100 см , «5»110 см |
25 мин
5 мин
20 мин |
Мақсат –міндетін түсіндіру.
Төменгі сыныптардағы үйретілген тәсілдерді қайталау арқылы сыныптың жүктемелер орындау деңгейін анықтап дамыту жұмысын жүргізу .
Орын алатын кемшілктер: – Екпін алғанда туралықты сақтамау.
– Екпін ырғағының сақталмауы;
-Итерілгенде планкаға қарай шамадан тыс еңкеюі .
-Сермеу ж/е итерілу бағытының дұрыс болмауы.
-Сермеу ж/е итеру аяқтарымен планканы іліп кету
|
ІІІ | ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМІ
–Жеңіл сергіту және тынысалуды реттеу жаттығулары . -Сабақты қорыту. -Үй тапсырмасын беру . |
5 мин |
Тыныс алуды қалыптастыру. Оқушыларды бағалау
|
Маңғыстау облысы
Маңғыстау ауданы
Е.Айшуақұлы атындағы орта мектеп
Дене шынықтыру пәні мұғалімі
Сатыбалдиева Камар Шалкаровна