“Ауыр-жеңіл”
Білім беру саласы: таным
Бөлімі: қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру
Тақырыбы: Ауыр – жеңіл
Мақсаты:Әр түрлі заттар мен материалдардың өз салмағы болатыны
туралы түсінік қалыптастыру;
Олардың салмағын анықтау үшін заттарды өлшеу тәсілдерімен
таныстыру;
Таза,әдемі,ұқыпты жазуға тәрбиелеу.
Oқyic-әpeкeтiнiңкөpнeкiлiктepi: интерактиті тақта,суреттер, таразы,әліппе – дәптері .
Іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті |
Дәлелдеп талаптану | Үлкенге де “сіз”
Кішіге де “сіз” Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз.
|
|
Ұйымдастырушылық кезең | Өткен сабақты қайталау. №1.Алма мен қарбызды салыстыру
№2. Сан құрамын анықау. Жаңа сабақ. Алдымен балалардың заттың салмағы, көлемі туралы тұрмыстық түсініктерін анықтап алу керек. Ауыр және жеңіл заттардың айырмашылығын жұптастыру арқылы анықтау қарапайым есептердің бірі болып табылады. Сондықтан балаларды бір – бірінен массасы айтарлықтай ерекшеленетін екі затты салыстыруға үйрету керек. Салыстыру нәтижесін «ауыр – жеңіл» сөздермен анықтайды. Тапсырманы орындау заттарды қолмен «өлшеу» арқылы жүзеге асырылады. Балалардан азық – түлік дүкенінен не сатып алғанын, қалай сатып алғанын, қандай таразы түрлерін көргенін, таразымен қандай заттарды өлшейтінін сұрау. Таразы мен кір тастарын қарастырып, салыстырады, оның қайсысы үлкен, қайсысы ауыр екенін анықтайды. · Не ауыр? Не жеңіл? (Мысалы. Үлкенқарбыз – кішкентайқауын, үлкенқарбыз – кішкентайалмасияқтысуреттержұбынкөрсету, т.б.) · Заттардыңсалмағынненіңкөмегіменанықтауға болады? · Сендертаразыныңқандайболатынынбілесіңдер ме? 1. тапсырма. Не ауыр? Не жеңіл? · Суреткеқараңдар. Суреттенқандайауыр, жеңіл заттардыкөріптұрсыңдар? Гантелжеңіл, штанга ауыр.Бұтақжеңіл, бөренеауыр. 2. Тапсырма. Тышқанғажеңіл, ал пілгеауырзаттардыбер, жапсыр. Сергірусәті. Бір, екі, үш, 3.Тапсырма. Есептерқұрастыржәнешығар. А) Зообақта 4 сұртышқанболды. Тағы 2 ақ тышқанәкелді.Зообақтанешетышқан бар? Шешуі: 4 + 2 =6 Жауабы: зообақта 6 тышқан бар. Ә) Аулада 2 қоңыритойнапжүрді. Оғантағы 1 ала итқосылды. Ауладабарлығынешеитойнапжүр? Шешуі: 2 + 1 = 3 Жауабы: аулады 3 итойнапжүр. |
|
Рефлекстік түзету | Ойын: «Не жеңіл, не ауырболады?»
Бүгінгісабақсендергеұнадыма? Оқуіс-әрекетінебелсенеараласқанбалалардыатапөту, мадақтау. |
Kүтiлeтiн нәтиже:
Бiлyiтиic: Заттардың ауыр немесе жеңіл екенін салыстыра отырып білуі керек.
Tүciнуі: Ауыр- жеңіл сөздерін меңгерді
Қолдануы: Берілген тапсырмаларды орындайды.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718