(Ұ) – Балалар, бүгін «Алтын бала» әңгімесімен танысамыз. (Қосымша материалды қара).
Біз бүгін әңгіме жанрымен танысамыз. Әңгіменің ерекшелігі – қысқа оқиғаны әңгімелейді.
Мұқият тыңдаңдар.
Әңгіме мазмұны бойынша сұрақтар.
– Әңгіме ұнадыма?
– Әңгімедегі баланың ісәрекеті сендерге ұнадыма?
– Анасы Зәукенді қайдажұмсады?
– Зәукен атайдың қандай затын жөндепберді?
– Әжей Зәукен туралы неайтты?
– Анасы неге қуанды?
– Осыдан кейін анасы баласына не айтты деп ойлайсың? Балалардың сұраққа толық жауап беруіне көңіл бөлінеді. Сергіту сәті:
Ата менен ананың айтқан тілін аламын, Үлкен кісі жұмсаса, қайда болсын барамын.
Төсекті өзім жинаймын, ешкімді де ренжітпеймін. Ешкім маған тимейді,
Мен де бәрін сыйлаймын.
(Ұ) Сурет бойынша Әліппе-дәптермен жұмыс.
Сурет бойынша әңгімеле:
– Суретте Зәукеннің анасы не істепжатыр?
– Анасы баласына не деді?
– Анасы баласын іздеп барғанда кімменкездесті?
– Әже мен ата баланың анасына неайтты?
– Анасы баласына қалай қарады?
– Өзің анаңа қалай көмектесетініңді айтыпбер.
Әңгіменің мазмұнын сурет бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау. (56 бала айтады). Бір бала әңгіменің басын бастайды. Екінші бала әңгімені педагогтің сұрақтар қоюы арқылы жалғастырады.
Көптілділік: алтын бала – «золотой» мальчик – golden boy
(Т) Жұмбақ шешу: Өзі тас, өзі ақ,
Дәмін татсаң ащыақ. (Тұз)
Мақал:
Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын.
Педагог балалармен бірге мақалдың мағынасын талқылайды. |