Қимыл – қозғалыс ойындары
Тақырып: бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары | Мектеп: Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы №3 Явленка орта мектебі | |
Уақыты: | Мұғалімнің аты-жөні: Абжанов Берік Ерғалиұлы | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Осы сабақты меңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары | 1.2.2.2. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу. | |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы орындай алады: | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
|
||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
|
||
Тілдік мақсат | ||
Пәндік лексика және терминалогия: | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
|
||
Неге екінін айта аласыңдар ма? | ||
|
||
Алдын алу оқыту | ||
Жоспар | ||
Уақыт аясы | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
0-3 минут
4-6 |
Кең, бос кеңістік. | |
7-15
16-24
25-30 |
Кең, таза кеңістік.
Магнитті тақта, магниттер.
Көшпелі сатылар-2 дана
Бір-бірінен 70 см қашықтықта қатар қойылған модульдер (6 модульден 2 қатар)
Фитболдар-2 дана
Модульдер, диаметрі 1 м құрсаулар-2 дана |
|
31-35 | Магнитті тақта. | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау-Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары балалардың алдына қандай міндет қоюды көздейсіз? | Бағалау-балалардың материалдық меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс |
«Дүниетану» пәнімен байланыс.
АКТ-«Спорт түрлері» тұсаукесері |