«Сезім мүшелері»

                   Маңғыстау облысы,  Жаңаөзен қаласы №18 орта мектеп

                  Ашық сабақ

Тақырыбы:  «Сезім мүшелері»

   Өткізген: Эжимырадова Слухан Мухатжанқызы                      

   Бастауыш  сынып мұғалімі   .                                                               

     2018-2019 оқу жылы.                  

Сабақтың мақсаты:Сезім мүшелерін еске түсіре отырып,олардың қызметі мен таныстыру,олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:Оқушыларға сезім мүшелеріне зиян келтірмеу туралы түсініктерін кеңейту.Оқушыларға жақсылықты бойларына сіңіруге өзіне,өзгеге жағымды қарым қатынас жасай білуге баулу.

Сабақтың дамытушылығы: Шығармашылық ойлау қабілетін дамытып, сөздік қорларын, тілдерін жетілдіру,  сөйлеуге, көркем жазу дағдыларын арттыру.

Сабақтың тәрбиелілігі: Білімді, ынталы болуға, елін сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ашық сабақ.

Сабақтың әдісі: топқа бөлу, түсіндіру, әңгімелеу жинақтау, сұрақ жауап.

Сабақтың көрнекілігі: cуреттер,оқулықтар.

Сабақтың барысы :

I Ұйымдастыру.Т  факторы  тыныштық, татулық, тазалық,тәртіп, талап.   Шаттық шеңбері Оқушылар бір бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

Төрт түсті қағаздан қиылған суреттер бойынша  әр топтан бір оқушы таңдап алады .Сол бойынш топтардың атын білеміз.

Ақ  түc –«Көз»  Сары түc    Жасыл түc –«Құлақ»              Көк түc –«Тіл»

II Өтілген сабақты еске түсіріп

Сұрақ жауап,1 ұл мен 1қызды ортаға шығарып олардың жұп дене мүшелері барекендігін атату.

Қол, аяқ, көз,құлақ,қас

Жаңа тақырыпты атап тақтаға жазамын. Оқулықпен жұмыс.

1.Суретте дене мүшелерін балаларға атату және олардың не үшін қажет екенін әңгімелеу.

2.Мына суреттегілер өмір үшін қауіптіме? Олар адамның қандай дене

мүшесі үшін зиянды екенін айт.

Сергіту сәті:                                                                                                                               

Оң қолымда бес саусақ                                                                                                           Сол қолымда бес саусақ                                                                                                         Қосып едім екеуін                                                                                                                   Болып шықты он саусақ.                                                                                                        Балала біздің неше қолымыз бар екен? Екі қолымыз бар екен.Сол екі қолда неше саусақ бар?

3.Берілген  суреттерге қарай отырып Көру мүшесін қызыл түспен,

Есту мүшесін көк түспен, иіс сезу мүшесін жасыл түспен,дәм сезу мүшесін рсары түспен,сипап сезу мүшесін күлгін түспен,белгілейм

 

 

III.Қорытынды.Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтау.   Жұлдызшалар арқылы бағалау.Балалардан бүгінгі сабақтан не үйренгендерін сұрау.

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *