Құжатты басып шығаруға дайындау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4А Жобаны құру және оны ұсыну |
Тексерілді: ______________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Мектеп: «Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 17.05.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Канназарова Фарида Куанышбаевна | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 А | Қатысқан оқушы саны: | Қатыспаған оқушы саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Құжатты басып шығаруға дайындау | |||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.2.2.1-құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы: құжат параметрлерін орнатуды түсіну
Көпшілік оқушылар: құжатты баспадан шығару үшін алдын ала көру және параметрлерді қою жолдарын,құжатты баспадан шығаруды үйрену Кейбір оқушылар: бет өлшемдерін орнатуды меңгеру |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | 1. құжат параметрлерін орнатуды түсінеді
2. құжатты баспадан шығару үшін алдын ала көру және параметрлерді қою жолдарын,құжатты баспадан шығаруды үйренеді 3. бет өлшемдерін орнатуды меңгереді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | бетті белгілеу, жиекжолақтар, өлшемдер, қорғау, құпиясөз | |||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дамыту | Бір- бірін тыңдауға дағдыландыру. Тапсырмаларды орындау кезіндегі ынтымақтастық, өзара сыйластық (жеке, жұптық, топтық жұмыстарда). | |||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі – құпиясөз орнату кезінде қолданылады, орыс тілі – мәтіндік процессордың терезе элементтерімен жұмыс жасағанда қолданылады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Анимация құру | |||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
1.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбер «Гүл сыйлау» әдісі арқылы оқушылар екі жақсы қасиеттерін айтады. Қолындағы гүлін келесі оқушыға ұсынады. Бір-біріне ыстық сезім сүйіспеншілік қалыптасады.
2.«Жасырылған сөздер» әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1-топ «Принтер» 2-топ «Сканер»
3.«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру 1. Лого, Scratch бағдарламасын қалай іске қосамыз? 2. Графикаға жан кіргізу қалай жүзеге асырылады? 3. Анимация құру жолдарын атаңыз?
|
Раушан гүл
«Принтер» және «Сканер» мәтіндері жазылған қималар
Қима қағаздар, плакат |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
13 мин
7 мин
Сергіту сәті
10 мин
|
Тапсырма №1 «Шағын дәріс» әдісі арқылы. Оқушылар топта тақырыпты талқылайды, тақтаға шығып постер қорғайды.
Power Point бағдарламасында Дизайн Бағдар (Ориентация) Кітап түрінде/Альбом түрінде (Книжная/Альбомная) командасын таңдаймыз.
Бет параметрлерін қою командасы : Беттің орналасуы ( Разметка страницы ) Жиек (Поля)
Алдын ала қарау, құжатты баспадан шығару • Құжаттарды алдын ала қарау режимі болып табылатын Разметка страницы коммандасы құжат баспадан қандай түрде шығатынын дәлме- дәл көрсете алады. • Егер құжаттың бір бөлігі ғана шығарылу керек болса, не бірнеше дана қажет жағдайда баспадан шығару параметрлерін ұйымдастыру қажет. Құжатты баспадан шығару кезінде, не баспадан шығаруға даярлау кезінде Office менюінде Печать командасы таңдалады. 2. Құжатты баспаға дайындау Құжатты баспаға жібермес бұрын, алдымен оның қағаз бетінде қалай орналасатынын арнаулы Алдын Ала Көру режимі арқылы қарап шығуға болады. Пайдасы: уақытты және қағазды үнемдеуге мүмкіндік береді. Құжатты баспадан шығаруға дайындау
ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі арқылы
Тапсырма №2(жеке жұмыс). «Шығармашыл тапсырмалар» әдісі. Құжатты баспаға дайындау үшін төмендегі параметрлерді орнатыңыз:
Құжатты алдын ала көруді орындаңыз
ҚБ: Смайликтер арқылы
Көз жаттығуларын жасау
Практикалық тапсырмалар. Тапсырма №3, 1-жұп «Менің сыныбым» тақырыбына мәтін дайындаңдар. « Менің сыныбым » мәтінін теріңдер және оны тағы да 3 рет көшіріңдер. Әріптің кескіні Times New Roman мен көлемін 14 пен жаз және тақырыптың пішінін жуанқылып астын сызындар да мәтінді қисайтып (курсив) пен жазыңдар.
2-жұп Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып хабарлама хатын жазыңыздар. «Шамалған бекеті жаңа қазақ орта мектебі»кмм Информатика пәні мұғалімі Канназарова Фарида апайға Хабарлама Мектебімізде 3- мамыр күні Ұлы жеңістің 73 жылдығына орай саптық шеру өтуіне байланысты 5−сынып оқушылары «Жас информатика» атты байқауға қатыса алмағанымызды хабарлаймыз.
Хабарлама беруші. 5−сынып оқушылары
3-жұп Мәтінді теру және түзету ережелерін сақтай отырып мәтінді тер және өзгертулер енгіз. «Менің жазғы демалыста…….» тақырыбында мәтін құраңыздар.
4-жұп Информатика сабағынан Компьютер тақырыбына рефераттың алғашқы бетін жаз және оны баспаға жіберу үшін алдын ала тексеріп баспаға жібер.
5-жұп «ЭКСПО-2017» көрмесін жарнамалайтын тұсаукесер құр. Бетті үш бөлікке бөлде «ЭКСПО-2017» «Болашақ энергиясы» деп жазып, беттердің жиектерін таңда. Баспаға жібер алдында алдын ала тексеріп ал.
ҚБ: Ауызша мадақтау, ынталандыру |
А4 парағы
Информатика 5 сынып оқулығы
Компьютерде жұмыс
Компьютерде жұмыс
Компьютерде жұмыс
Компьютерде жұмыс
Компьютерде жұмыс
Компьютерде жұмыс
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин |
ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы
«Бір минуттық эссе» әдісі бойынша кері байланыс мұғалімге параққа жазып тапсырады.
|
А4 парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту. « Гүл сыйлау » арқылы сыныпта көңілді ахуал орнату. « Жасырылған сөздер » арқылы топқа біріктіру. «.«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен тақырып бойынша пысықтау. « Шағын дәріс. | «2 жұлдыз, 1 тілек», Дискриптор арқылы бағалау,
Ауызша мадақтау, ынталандыру, Смайликтер бойынша қалыптастырушы бағалауды іске асыру. |
Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718