Интервалдар әдісі

                                  Алгебра                            03.04.2018ж   8 “А” сынып
Тақырыбы  80 Интервалдар әдісі
Мақсаты Интервалдар    жайлы туралы  дұрыс түсініктер қалыптастыды, есептер шығаруда пайдаланады
Жалпы мақсат Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыланды.
Күтілетін нәтиже Анықтамалар    ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум,Семантикалық карта, Бөліс,Эссе
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі  Тренинг «Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау Өткен тақырыпты  толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану Мағананы ашу  арқылы Аквариум әдісін қолдану Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы Аквариум әдісін пайдалану

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді

Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Семантикалық картаны толтыру   арқылы  сабақты  жинақтайды Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды
Жинақтау «Есептер шығару Тапсырмалар бойынша  әр топ  есептер шығарадыау

 

Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

Тексерілді:                                   03.04.2018ж

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *