Интервалдар әдісі
Алгебра 03.04.2018ж 8 “А” сынып | ||
Тақырыбы 80 | Интервалдар әдісі | |
Мақсаты | Интервалдар жайлы туралы дұрыс түсініктер қалыптастыды, есептер шығаруда пайдаланады | |
Жалпы мақсат | Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыланды. | |
Күтілетін нәтиже | Анықтамалар ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум,Семантикалық карта, Бөліс,Эссе | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг | «Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу | Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау | Оқушы берген тапсырманы орындау |
Түсіну | Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау | Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам
Жигсо әдісі пайдалану Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу
Топпен жұмыс жасау |
Қолдану | Мағананы ашу арқылы Аквариум әдісін қолдану | Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін арнайы Аквариум әдісін пайдалану
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Семантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайды | Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады | Әр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды |
Жинақтау | «Есептер шығару | Тапсырмалар бойынша әр топ есептер шығарадыау
|
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Тексерілді: 03.04.2018ж
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718