Рационал бөлшекті өрнектің негізгі қасиеті

Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы

Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектебі

Математика пәнінің мұғалімі Сакенова Турсын Аманбаевна

Күні: _____________

Пән: алгебра

Сынып:  7 «ә»

Тақырыбы: Рационал бөлшекті өрнектің негізгі қасиеті

Мақсаты: оқушыларға рационал бөлшекті өрнектер туралы түсінік алуларына мүмкіндік және бағыт-бағдар беру, рационал өрнектерді өрнектерге көбейтіп бөлуге үйрету

Күтілетін нәтиже:Оқушылар өз мүмкіндіктерін қолдана отырып рационал бөлшекті өрнек тақырыбын зерттеп меңгереді, рационал бөлшекті өрнектерді қысқартады.

Сабақ мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Деректер Әдіс тәсілдер мен сәйкес модулі Сілтеме
Мотивациялық кезең Амандасу, психологииялық ахуал туғызу Оқушылар шеңберге тұрады тілек айтып, топқа бөлінеді Стикерлер «Шаттық шеңбер» ЖЕСО

 

Дадли тәсілдері
Үй жұмысын тексеру

 

Сұрақ әзірлеп «Ыстық орындық » әдісін жүргізеді Оқушылардың бірі ыстық орындыққа отырады өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Орындық «Ыстық орындық» ООЖТ Дадли тәсілдері
Білу Жаңа тақырыпқа қатысты сөзжұмбақ шешіп тақырыпқа шығарту, мақсатын айттыру, тақырып  бойынша «Аквариум әдісі» жүргізу Сөзжұмбақты шешеді, тақырыпқа шығады, мақсатын айтады.

«Аквариум» әдісі бойынша топтарға тақырыптар бөліктерін топпен қарастырып түсінеді, сол топтың бір мүшесі қалып ал қалған мүшелері басқа топтан қалған бөліктерін түсініп үйіне әкеледі, топта қалған мүшелер білгендерін түсіндіреді.

Оқулық, бағыттаушы сұрақтары бар карточкалар «Аквариум» ООЖТ, СТО, ООБмК Дадли тәсілдері
Түсіну Оқулықтағы есеп, тапсырма орындауға бағыттайды Тапсырманы орындайды, жұппен бір-бірін тексереді.Тақтадағы жауаппен салыстырады.

Бөлшекті қысқартыңыз:

Карточка Жұппен жұмыс, ОүБОБ Дадли тәсілдері
Қолдану Деңгейлік тапсырмалары бар флипчарт көрсету, «Сәйкестендіру» әдісін жүргізу Флипчартта берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды, «Сәйкестендіру» әдісі бойынша тапсырмамен  жауапты сәйкестендіреді.

 

 

Интербелсенді тақта «Сәйкестендіру» ДжТБО, АКТ Дадли тәсілдері
Талдау БББ кестесін тарату

 

 

БББ кестесін толтырады

Карточкалар «БББ-кестесі»  ООЖТ Сабақты аяқтау әдістері, кері байланыс
Синтез Жағын ессе жазғызу «Мен сабақтан қандай әсер алдым» Оқушылар эссе жазады ДжТБО
Бағалау Бағалау парақтарын тарату

 

Бағалау парақтарын өздері толтырады Бағалау парақтары Формативті және жиынтық бағалау
Үйге : №403, №404

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *