Квадрат теңдеулер

Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы

Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп.

 

Математика пәнінен ашық сабақтың жоспары

Тақырыбы:

Математика пәнінің мұғалімі:Т.А.Сакенова

2015-2016 оқу жылы.

Алгебра

8сынып

Тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері.

 

Мақсаты:

  1. Жаңа түсінік еңгізу, квадрат теңдеу оның түрлері тақырыбымен таныстырып оқушылардың білім, білік, дағдыларын  кеңейту.
  2. Есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп шығара білуге үйрету.
  3. Еңбексүйгіштікке ,өзара көмекке,бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу

Сабақтың типі: жаңа тақырып түсіндіру

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түрлі тапсырмалар

Құрал жабдықтар: карточкалар, жауап парақшасы, интербелсенді тақта.

І. Амандасу

ІІ. Сұрақ-жауап:

  1. Теңдеу деген не?
  2. сызықтық теңдеу және мәндес теңдеу деп нені айтады?
  3. қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік. Мысалы: (a+b)2

(a-b)2

a2-b2

ІІІ. Тақта алдына екі оқушыны шығарып келесі теңдеуді шығарту:

(x+2)2-(x-7)2=3(x+1)                                               (x+5)(6x-7)+20=(2x-1)2

Шешімі х=3                                                             2x2-19x-16=0 шешімі жоқ

Неге шеше алмаймыз?

Қандай қиындық туып тұр , не бөгет жасап тұр?

Әрине квадрат осыдан бұл теңдеуді қалай атауға болады деп ойлайсыңдар?

Дұрыс квадрат теңдеу

сонымен бүгінгі тақырыбымыз:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Топпен жұмыс карточка№1 (ауызша)
   І-топ                     8x2+5x+10=0                       a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

X2-4.5x=0                            a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

 

ІІ-топ                   -0.6x2+13x-20=0                 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

20x-x2=0                              a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

 

ІІІ-топ                      11x2-3x-1=0                        a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

-6x2-7=0                               a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Тақтада берілген тапсырманы орындау

3.Топпен жұмыс карточка№2

   1-топ                       2- топ                        3-топ

№117 (3)                  №117(4)                    №117(2)               І-деңгейлі тапсырма

 

№118(4)                   №118(2)                    №118(1)              ІІ-деңгейлі тапсырма

 

№120(2)                   №120(1)                   №120(4)               ІІ-деңгейлі тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр тапсырма сайын тақтадағы жауаптармен тексереді.

 

  1. Өздік жұмысының парақтары таратылады.

Өзін-өзі бағалау тақтадағы жауаппен салыстырып орындайды.

  1. Логикалық тапсырма:

Бес бұтақты ағашта

Бұтақ сайын бес алма.

Біреуін бер алашқа

Қалады сонда қанша алма.  (Жауабы:24)

  1. Рефлексия: 1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:
  2.    Қандай теңдеумен таныстыңдар?
  3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?
  4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?
  5.       Өздік жұмысын орындай алдың ба?
  6.   Сабақта кімге болыстым?
  7.     Сабақ ұнады ма? Қандай тілігің бар?

Әр топ басшысының есебін рефлексия бойынша тыңдау, олар қандай жұмыс атқарғанын атап бағаларын оқып шығады.

Бағалар қойылады.

Рахмет, сау болыңыздар!

 

 

 

Рефлексия парағы

 

Рефлексия: (қорытынды) Оқушылар өз ойларын білдіреді.

Оқушының аты-жөні:___________________________________________________________________

  1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:___________________________________________
  2. Қандай теңдеумен таныстың?__________________________________________________________
  3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?____________________________________________
  4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?__________________________________________
  5. Өздік жұмысын орындай алдың ба?_____________________________________________________
  6. Сабақта кімге болыстын?______________________________________________________________
  7. Сабақ ұнады ма? Қандай тілегің бар?____________________________________________________

Баға:__________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні: __________________________________

Сыныбы:___________

Өздік жұмысы №1

  1. a=-2, b=3,  c=0.5 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:

_____________________________________________

  1. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c – ның мәндерін анықтаңдар:

10x2-25=16-(3-x)2

_______________________________________________

_______________________________________

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

6x2-24=0_________________________________________

________________________________________________

17x2-2x=0___________________________________________

________________________________________________

 

Баға:

 

 

 

 

 

Оқушының аты-жөні: __________________________________

Сыныбы:___________

Өздік жұмысы №2

  1. a=4, b=-0.2,  c=3 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:

______________________________________________

  1. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c – ның мәндерін анықтаңдар:

(2x+7)(2x-7)+30=6x(1-x)

__________________________________________________________

____________________________________

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

5x2-320=0_____________________________________________

_________________________________________________

13x2-4x=0_____________________________________________

_________________________________________________

 

Баға:

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *