«Менің Отаным – Қазақстан»
«Менің Отаным – Қазақстан»
Сабақ мақсаты: Рухани жаңырудың сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғыру: оқушылар бойында ұлттық сананы ояту.Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: Елтаңба, Ту, Әнұран туралы білімдерін қалыптастыру. Олардың бейнесінен әр элементті көре білуге, есте сақтай білуге үйрету. Балаларды отанын сүюге, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.Өз ойын анық және нақты айта білуге тәрбиелеу, сөздік қорын молайтып, сөйлеу мәдениетін дамыту. Өздері тұратын қала атын есте сақтау, қайталанбас көрікті орындарымен таныстыру. Туған өлкеге деген мақтаныш сезімдерін ояту.
Патриоттық сезімдерін дамыту.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтей білуге, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас.
Әдісі: сұрақ-жауап, көрнекілік.
Билингвалды компоненттер: Елтаңба-Герб, Ту-Флаг, Әнұран-Гимн.
Ресурстар: Интерактивті тақтадан слайдтар көрсету, Н.Ә.Назарбаев портреті,рәміздер.
Сабақ барысы:
Қазақстан Республикасының әнұраны орындалады.
Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық сәт:
Қайырымды жүрекпен,
Мейірімді тілекпен,
Ізгілікті ниетпен,
Қамқор болып өсеміз.
Мұғалімнің іс -әрекеті:
«Достық тобы» арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.
Рухани жаңғыру – адам баласының оның ішкі әлемінің жаңаруы, сана-сезімі, жаңа өзгерісті қабылдай білуі.
Рухани жаңғыруда өркениеттің өрге жүзуімен байланыстырамыз. Тарих сахнасына көз жүгіртсек, өскен ұлттың өрби түсуіне осы «рухани жаңғыру дәлел». Көне замандағы көрікті қалаларымыз, сән салтанатты таласқан озық ескерткіштеріміз, мәдени мұраларымыз бұртартпас айғақ болып табылады.
Елбасымыз рухани жаңғырудың бірнеше принциптерін ұсынды:
Бәсекелестік қабілет.
Ғаламданудың жаһандық жүйесіне еніп, ХХІ ғасырдың талаптарына дағдыланудың қамына кірісу сапалы табыстың кілті екенін атап айтты.
Прагматизм.
Ұлан ғайыр қазыналарымызды қалпынша қолданып, қорғау, бір мақсатпен межелеген межеге жету арқылы түрлі саяси радикалды идеалогияларға тосқауыл болудың бағдарын ұсынды.
Ұлттық бірегейлікті сақтау.
Елбасымыз үшінші қағидасында ұлттық код, яғни халқымызға тән салт-санамыз, асыл мәдениетіміз бұлардың барлығы бойымызда жалындап, үні шырқалып тұруын баса айтты, сонда ғана алға басулар болатының ескертті.
Білімнің салтанат құруы.
Қазіргі таңда білім бағдарламаларының елімізге ұтымды үлес қосып келе жатқанын айта келіп, табыс тізгіні – білімді болашақ жастардың қолында екеніне баса назар аударды.
Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы.
ХХ ғасыр қасіреттерін қаперімізге сақтап, одан сабақ алу және де дүрбелең туғызу экономикалық күйреуге алып келетінін қазіргі кезде болып жатқан әлемдік толқыныстарды мысалға келтірді. Ревалюциялық өзгеріс емес, эволюциялық жаңару алып келуіміз керек екеніне ой қортты.
Мұғалім: Бүгін Қазақстан Республикасы, яғни біздің Отанымыз, алтын бесігіміз жайлы әңгімелесеміз. Еліміздің тарихы жайлы, Астана қаласы жөнінде, Президентіміз туралы мәліметтер алу. Ізгі тілекпен бүгінгі сабағымызды бастайық. Балалар, тапсырмаларды орындап, сұрақтарыға жауап беруге дайынсыңдар ма?
Балалар: Дайынбыз.
Мұғалім: Ендеше тыңдаңдар, мен сұрақтарды оқимын, жауап беруге асығыңдар.
1. Балалар, бүгінгі көңіл-күйлерің қандай?
2. Біз қандай мемлекетте өмір сүріп жатырмыз?
3. Осындай кең байтақ еліміз бен жерімізді кім басқарып отыр?
4. Қазақстанның Елордасы қай қала?
5. Біздің тұратын жеріміз қалай аталады?
6. Біздің мектебіміз қалай аталады?
7. Еліміздің рәміздерін атаңдар.
8. Мемлекеттік тіліміз қандай тіл?
9. Аспанда неше күн бар?
10. Туылған күн жылына неше рет болады?
11. Бір жылда неше мезгіл бар?
12. Қазір жылдың қай мезгілі?
13. Бір мезгілде неше ай бар?
14. Бір жылда неше ай бар?
15. Бір айда неше күн бар?
16. Бір аптада неше күн бар?
17. Сендер неше жастасыңдар?
18.Байроғимизни тасвирлаб бера оласизми?
19.Давлатимиз гербини тасвирлаб бера оласизми?
20.Байтерек нима?
21.У қаерда жойлашган?
22.Байтерек эртагини биласизми?
23.Байтерекнинг узунлиги қанча метр?
24.Олтин одам ким?
25.Қаердан топилган?
26.У қандай жангчи булган?
Сергіту сәті орындалады.
Мұғатім: Ал балалар отан туралы мақал-мәтелдер, тақпақтар айта аласыздарма?
1 – Нурмухаммад: Ватанга фалокат – ўзингга ҳалокат.
2 – Чаррос: Ватангадо бўлгунча, кафангадо бўл.
3 – Дилнура: Ватани борнинг бахти бор,
Меҳнати борнинг – тахти.
4 – Нурсултон: Отан үшін отқа түс күймейсің
5 – Диербек: Отан – отбасынан басталады.
6 – Акмал: Отан оттанда ыстық.
1- Диербек: Қандай яхши турмушимиз,
Кам эмасдир юришимиз,
Ширин хает суришимиз,
Ярашади туришимиз,
Йулимизни курсатга,
Назарбаев бобом яшасин!
2- Жахонгир: Бал бұл жанған гүл шағында
Біз Отанның ұланымыз
Бақытты елдің құшағында
Білім алу ұранымыз!
3- Чаррос: Мустақил ватанимиз,байроғимиз бор,
Боболарнинг рухи бизга мадаткор,
Шу сабабдан дейман такрор ва такрор,
Гуллайвер,яшнайвер хур қозоғистон!
4- Дилнура: Киндик қоним тукилган,
Она тупроғим,
Юрагимсан,бахтимсан
Сенсан Ватаним!
5- Нурмухаммад: Тунғич президент булган,
Куп бор шахримда булган
Юзлари нурга тулган
Назарбаев бобом яшасин!
6- Севинч: Катта-кичик тилаги
Доим булсин тинчлик
Тинчлик отам бобомдан,
Бинг бора кучлик!
7- Розаой: Ватаним менинг Қозоғистон
Юксакка кутарилган бустон,
Юрагим менинг жону жахон,
Бахтимсан узинг Қозоғимтон!
8- Акмал: Ватан қадрига етганлар,
Хар дам буларлар омон,
Ватан борки бизлар бормиз,
Унга булайлик содиқ посбон.
9- Жалолиддин: Ватанимиз тупроғини,
Яшнатайлик,обод этайлик
Олтинга тенг обод ерни,
Кузларимизга суртайлик!
10- Унсиной: Номинг буюк Ватанимсан,
Суюк элим жон таним.
Мангу яша масканим,
Она юртим достоним!
11- Нурсултон: Эл ғамини уйлаган,
Доно сузлар сузлаган.
Юртимизни яшнатган
Назарбаев бобом яшасин!
12-Нурсултон : Отан деген-атамекен,
Отан деген-туған жер.
Отан-ана, Отан-үлкен,
Қазақстан-туған ел!
13-Нурмухаммад: Әнұраны елімнің,
Шақырады бірлікке
Егеменді халқымның
Болашағы бірлікте.
- Асосий қисм:
Қозоғистонда нечта вилоят бор? (14)
Қозоғистон катталиги бўйича ер юзида 9 – ўринда туради.
Қозоғистонда нималар етиштиради? ( ёпиштиради: буғдой – шимолда, жанубда – пахта, мева – сабзавотлар)
Декабр ойидаги байрамларни айтиб утайликчи.
-1 декабрь «Президент куни»
-16 декабрь «Мустақиллик куни»
-31декабрь «Янги йил байрами»
Шунинг билан болалар байрамларимиз сони қанча экан? (3 та)
Болалар Ватанимиз тўғрисида жуда кўп гапириш мумкин, лекин бир тарбиявий соатда унинг табиати, маданияти, урф – одати, Қозоғистонда туғилган машҳур кишилар ҳақида гаплашиш мумкин эмас. Юқори синфларда, албатта, билимингиз янада кенгаяди.
III. Якуний қисм.
Болалар, сиз ватанимизни севасизми? Нима учун? (сабаби ватанимиз бизнинг ўқишимиз учун шароит яратиб беряпти, дарсликларимизни текинга беряпти, боғчалар, мактаблар қуряпти)
Ватанимиз бизга шунчалик яхшилик қилаётган экан, биз унга қандай жавоб беряпмиз? Мана ўз туғилиб, ўсган она ўлкамиз қанчалик аҳволга келиб қолган. Буни асл, табиий ҳолига келтириш ҳар биримизнинг вазифамиз, инсонлар томонидан ифлосланган атроф муҳитни тозалай оласизми?
Табиат азият чекмасин, уни шу ҳолича биздан кейинги авлодга етказайлик. Келишдикми, болалар?
– Икки кўзинг нега керак?
– Яхшиларни кўриш учун!
– Қулоқ нима учун керак?
– Панд – насиҳат олиш учун!
– Тил дегани нега керак?
– Она тилда куйлаш.
– Оёғингчи?
– Қайда бўлса она юртга қайтиш учун!(Қадир Мирзали)
– Ҳа, Ватанимиз тинч – осойишта бўлиб, ҳеч кимни ватанидан айиргулик қилмасин.
Қорыта айтқанда, бұл елбасымыздың ұтымды қағидасы, халқына деген үндеу өсиеті деп білемін.
Ішкі руханиятымыз арқылы, сыртқы өзгерістерді жақсы жағынан қабылдап, жаңғырудың даңғыл жолына түсуге көшбасшымыз болашақ мына бізге дара жол көрсетті. Ол соқпақтардан қалай өту керектігін айтып, бағыт бағдар берді.Ендеше, көкжиектен ауытқымай, ұлт көшбасшысының өскелең ұрпаққа мензеген дара жолымен биік шыңдарды бағындырайық.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718