отбасы
Уақыты: 15.01.18 | Мұғалімнің аты – жөні:
Сәкен М.Н. |
||||||||||||||||||||
Бөлім атауы | 1-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер | ||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Ғаламтор тарихы | ||||||||||||||||||||
Сыныбы: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | ||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары | Т3. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну. Әлеуметтік – мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну | ||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы:
Тыңдалымдағы ақпаратты түсінеді, ғаламтордың зиянды жағын ажырата алады. Оқушылардың көпшілігі: Қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсініп, қолдана алады. Оқушылардың кейбірі: Алынған ақпаратты өздігінше саралап, еркін қолданып, дербес ой айтады. |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика мен терминология:
Одағай, монолог, әлеуметтік желі, қауіптілік деңгейі, ғаламтор, салауатты өмір салты |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Информатика | ||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
Қызығушылықты ояту кезеңі
Оқушылармен амандасу, сынып түгелдеу, сабаққа дайындықтарын Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
Білу. Берілген сұрақтарды балалар оқып алады. 1-тапсырма. 1.Ғаламтор туралы не білесің? 2.Сенің үйіңде ғаламтор барма? 3.Ғаламторды не үшін пайдаланасың? Түсіну. Тыңдалым тапсырмасы. 2-тапсырма. Мәтінді тыңдап,сұрақтарға жауап бер. 1.Мәтіндегі негізгі ақпарат туралы не айтасың? 2.Ғаламтордың тарихы туралы не білесің? 3.Қазіргі таңда ғаламторды қанша адам пайдаланады? Айтылым. 3-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер. K Мәтінге қандай ат қояр едің? K Ғаламтордан қандай ақпараттар табуға болады? K Ғаламтор қазіргі таңда қаншалықты дамыды? K Ғаламтор арқылы нені білуге болады?
Қолдану. 5-тапсырма. Мәтін бойынша «Қос жазба» күнделігін толтыр.Түсіндір.
6-тапсырма. Мәтіндегі шылауларды түрлеріне қарай ажыратып, кестеге салып, дәптеріңе жаз.
Талдау. Жеке жұмыс. Оқушылар суреттерді қолдана отырып, мақсат және себеп-салдар үстеулерін қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме жазыңыздар. Сөз саны – 110-130.
«Соңғы сөзді мен айтайын!» әдісі бойынша бір сөзбен рефлексия жасайды, келесі оқушы соңғы дыбыстан басталатын сөзбен жалғастырады (тамаша – аңғардым – маңызды… ) |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
Үй тапсырмасы
|
7. Кері байланыс
ü Не қиын болды? ü Қандай жұмыс өте оңай болды? ü Жұмыстардың қай түрі ұнады, неге? ü Қай түрін жетілдіруді ұсынар едіңіз?
Одағайларды қайталау, одағайлар туралы түсінік беру |
||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||
Ажырату – сіз қалай көбірек қолдау берудіжоспарлайсыз?
Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау –
Оқушылардың оқуын қалай тексермексіз? |
||||||||||||||||||||
Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.
аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын.
|
Меңгеруді бақылау
Сұрақ және жауап Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды. |
||||||||||||||||||||
Қорытындылау
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқу атмосферасы қалай болды? Менің жұмысым жоспарлы болдыма? Мен уақытымды дұрыс жоспарлай алдым ба? Жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неге? |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанадан өз сабағыңызға ең орынды келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)? Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар туралы нені білдім?
|
|||||||||||||||||||||
|
|