Қыс М.Наурзалиева,”Бөбек” балабақшасының тәрбиешісі Батыс Қазақстан облысы,Тасқала ауданы,Тасқала ауылы
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Ұйымдастырушылық-қозғаушы лық
Ұйымдастырушылық-іздестіру |
Шаттық шеңбері
Қыс мезгілі бейнеленген суреттерді көрсету. Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілінде аспаннан не жауады? Қыста күн қандай болады? Ендеше боран соққанды қимылмен қалай көрсетеміз.Есік тырсылдатқан дыбыс естіледі. Балалар, бір дыбыс естідіңдер ме? Біреу келді ғой деймін қане есікті ашып қарайық шы? Кім екен? Сәлеметсіңдер ме балалар! Балалар мен ну орманды аралап жаңа жылды тойлап жүргенде адасып сіздің балабақшаға тап болдым? Мені көргендеріңе қуаныштысыңдар ма? Олай болса мен сендерге сыйлықтар алып келдім ол сыйлықтарды алу үшін Ақшақар беріп жіберген бірнеше тапсырмаларды бірге орындайық. Дайынсыңдар ма? |
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз. Бақыттымыз осы біз Қасымызда досымыз! Қыс мезгілі Қар жауады
– Аяз,суық, гуілдеп боран соғады
– Ия қарайық – Аяз ата
– Сәлеметсіз бе аяз ата
– Ия сізге көмектесеміз
-Ия қуаныштымыз! Ия, Аяз ата біз дайынбыз |
Рефлекстік-түзетушілік |
3 тапсырма: Аяз ата: балалар сіздерге Ақшақар «Қысқы баспана» ертегісін үнтаспамен қарауға беріп жіберді. Дұрыстап отырып ертегі тамашалайық Ертегінің аты қандай? Балалар ертегі не жайында айтылған?
Аяз ата: балалар сендерге көп көп рахмет Ақшақардың тапсырмаларын орындадыңдар мен сендерге ризамын! Сендердің оқу іс – әрекеттерің өте жақсы өтті мен осы оқу іс – әрекетіне келгеніме өте қуаныштымын. Ақшақардың азғана сыйлығы бар қабыл алыңдар, келесі кездескенше Сау болыңыздар! Ән«Ақ қала» |
«Қысқы баспана»
дала жануарларының қысқы тіршілігі жайында айтылған
Балалар әнді керемет көңіл-күймен орындады. Аяз атамен қоштасады |
1 тапсырма: «Дұрысын тап» дидактикалық ойын
Жыл мезгілдері бейнеленген суреттердің арасынан қыс мезгілін табу
2тапсырма: «Ұлпақарлар» ойыны Төбеге жасалған бұлт бейнесіне балалардың назарын аудару. Балалар қараңдаршы, қандай үлкен бұлт. Қалай ойлайсыңдар, қыста бұлттан не түседі? Тыныс алу жаттығуы Ұлпақарларды алақандарына салып, үрлейді Тіл ұстарту жаттығуы Ыс-ыс-ыс Келді қызық қыс Іс-іс-іс Түсіп қалды тіс
Сергіту сәті |
қар
мұз
Қардың жауғанын қызықтайды
«Көңілді күн»
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: | сөйлеу барысында сөздерді дұрыс қолдануды білді |
Нені игерді: | Қыс мезгіліне тән ерекшеліктерін ажырата білуге, өз ойын толық жеткізе білуді игерді. |
Нені біледі: | Табиғатты аялауды, әсемдікті сезініп, көре білуді меңгерді. |
Сабақтың мақсаты: | Балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін бекіте отырып,ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
Білімділік:
Дамытушылық:
Тәрбиеленушілік: |
Қыстағы ойындардың маңызын түсіндіру.
Балалардың бойында білімге деген қызығушылығын арттыру. Сөздік қорларын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту. Балаларға қыс туралы түсінік бере отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сақтық ережелерін орындап , ұқыпты болуға, адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас арқылы еңбексүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу. |
Сөздік жұмыс: | Қыс мезгілі, аппақ қар |
ҰОІӘ қолданатын технологиялар: | Ойын технологиясы
|
Қажетті құрал –жабдықтар,көрнекіліктер | суреттер, ребус, әр баланың алдында сөз белгісі, дыбыстық талдауға арналған қызыл,көк дөңгелектер. |
Билингвизм: | қыс – зима, қар – снег, Аяз ата – Дед Мороз |