Желкенді қайық

Мұстафаева Алмагул

Мақсаты:   Балаларға түрлі геометриялық пішіндерден кеңістікті бағдарлай отырып, қайық            бейнесін жабыстыра білуге үйрету. Шығармашылық қабілеттерін арттыру. Ойындар арқылы балалардың сөйлеу қабілеттерін арттыру.

  Барысы:  Үш тілде сәлемдесу!

 Шаттық шеңбері:     Амансыңба, Алтын күн!

                                      Амансыңба , Жарқын күн!

Маған жылу, жарық бер

Қуаныш пен шаттық бер!

 

Мезгілге тоқталу:

Балалара слайд көрсету: көлік түрлері.  Тақырыпқа тоқталу.  Балалардан көліктер туралы тақпақтарын сұрау.

Ғажайып сәт:

Саяхатшы Дара телефон соғып, өзіне көмек қажет екенін хабарлайды. Балалардан көмек көрсетуін өтіну

Билингвальды компонент: қайық – лодка, кеме – корабль , теңіз – море

Балалар үш орталыққа бөлініп кеме бөліктерін жапсырады.

Сергіту сәті:   Тербеледі ағаштар

                          Алдымнан жел еседі

Кіп-кішкентай ағаштар

Үлкен болып өседі!

Көмек керек болған балаларға көмектесу. Балалардың жұмыстарын тақтаға іліп, мадақтау. Балалардың қалай, кімнің жасаған жұмыстары ұнағанын сұрау

Дидактикалық ойын: «Көліктер қайда жүреді?»

Мақсаты: Көләк түрлерін ажырата бәлуге және кеңістікті бағдарлауға үйрету.

  1. Әуеде жүретін көліктерді ілу
  2. Жерде жүретін көліктерді ілу
  3. Суда жүретін көліктерді ілу

Дидактикалық ойын: «Суретке қарап әңгіме құрастыр»

Мақсаты: Суреттер арқылы балаларға әңгіме құрастыруға үйрету, сөйлеу қабілеттерін дамыту

Дидактикалық ойын: «Сурет құрастыр»

Мақсаты:  Қиынды бөліктерден қайықты құрастыру. Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, шапшаңдыққа баулу.

Қорытынды:  Балалар бүгінгі оқу қызметінде не туралы әңгімеледік? Нені жабыстырдық? Кімге көмектестік? Бүгінгі оқу қызметі ұнадыма?

Балаларды белсенділігіне қарай бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Жасайды:  суда жүзетін қайықты

Түсінеді: қайық, кеме , су көлік түрлерімен танысады, ажырата алады

Қолдана алады: түрлі қию, жабыстыру тәсілдерін

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *