Көбейту мен бөлудің қасиеттерін есептеулерде қолдану

Кусайнова Венера Кажмеденовна

Бастауыш сынып мұғалімі:Кусайнова Венера Кажмеденовна

Пәні:математикаСыныбы:4 «В »

Сабақтыңтақырыбы: Көбейту мен бөлудіңқасиеттерін

есептеулердеқолдану.

Сабақтыңмақсаты: Көбейтудіңтиімдіәдістерінқолдануарқылымеңгерту, естесақтаужолдарыніздестіру, білім, біліктерінкеңейту, есептеумашығынжетілдіру.

Күтілетіннәтижесі: Көбейтудіңтиімді әдістерінқолданаалады, өрнектердіжазып, оныңмәнінтабаалады, амалдардытиімді  тәсілменесептейбіледі.

Қолданылатынәдіс-тәсілдер«Жұлдызша таңдап ал», көркем жазу,”Кел, ойнайық!”, “Сәйкестендір”

Құрал-жабдықтар, көрнекіліккеспематериалдар, стикерлер, маркер, плакат

Сабақтыңбарысы

Психологиялықдайындық.

“Төртбұрыштар әні”

Артикулияциялықжаттығулар

«Серуен» жаттығуы
Сипаттамасы: Езу тартып күліп, тілдің  жалпақ ұшын , төменгі ерін үстіне қойылады. Осы қалыпта бірнеше секунд ұстап тұру керек

«Сағат» жаттығуы.
Сипаттамасы
:тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға жайлап қозғау керек

«Ине»жаттығуы
Сипаттамасы:
ауызды кең ашып, тілді мұрынға қарай жіңішкертіп шығарыу.

«Алтыбақан» жаттығуы
Сипаттамасы
: жіңішке тілді ауыздан шығарып біресе мүрынға созып, біресе иекке созу жаттығуды жасағанда ауыз ашық болу керек.

«Футбол» жаттығуы.
Сипаттамасы:
ауыз жабық күйде. Тілімізді ұртымызға батыра тигіземіз.

«Тәтті тосап» жаттығуы.
Сипаттамасы:Ауызды сәл ашып, жалпақ тілдің алдыңғы шетімен жоғарғы

ерінді жоғарыдан төменге(бірақ оңға-солға емес) қарай жалау.

Өткенді еске түсіру.

Ойланып, есепті шығарып көр.Көбейту кестесін еске түсіру.

Анықтама

Бірге көбейтсе де , бөлсе де сол санның өзі шығады екен.Оңға көбейту кезіндесанның оң жағына бір нөл жазылады. Ал, оңға бөлу кезінде бөлінгіштің соңындағы бір нөльді алып тастайсың.

Жаңа сабақ.

  • 8 * 7 =56                       7 * 8 =56
  • 80 * 7 =560 7 * 8= 560
  • 800 * 7=5600 7 * 800 =5600
  • Көбейткіштердің орындарын ауыстырғаны мен көбейтіндініңмәніөзгермейді. Бұл – көбейтудіңауыстырымдылыққасиеті.
  • (200+50)·3=200·3+50·3=750
  • Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәндерін қосуға болады.Бұл –көбейтудің қосуға қатыстыүлестірімділікқасиеті.

4 · 2 · 5 ꞊ 40                  4 · (2 · 5) ꞊ 40

40 · 2 · 5 ꞊ 400              40 · (2 · 5) ꞊ 400

400 · 2 · 5 ꞊ 4000          400 · (20 · 5) ꞊ 4000

  • Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруғаболады.Бұл – көбейтудіңтерімділікқасиеті.
  • Кез келген сан мен 0 – дің көбейтіндісінің мәні 0 – ге тең.

0 * 20

20 * 0

0 : 20

Есіңе сақта!Санды нөлге бөлуге болмайды.

Көркем жазу: 26

Жеке жұмыс

(30 + 7) · 2 = 30· 2 + 7 · 2 ꞊ 74

(300 +70) · 2 = 300 · 2 + 70· 2 ꞊ 740

(3000 +700)·2 = 3000· 2 + 700 · 2 ꞊ 7400

(30.000 +7000)·2=30.000·2+7000·2꞊74000

Көбейтудің қандай қасиетін қолдандық?

-Үлестірімділік қасиетін

Кітаппен жұмыс№ 5

Шарты

1 кг – 160 г

1т – ? кг

Шешуі: 1т ꞊ 1000 кг

160 · 1000 ꞊ 160 000 г ꞊ 160 кг

Жауабы:1 тонна сүйектен 160 кг желім алынды.

Үй құрастыру ойыны № 2

20 · 1 ꞊ 20

20: 1 ꞊ 20

200 · 1 ꞊ 200

200 : 1 ꞊ 200

2000 · 1 ꞊ 2000

20 :20 ꞊ 1

Дұрыс –дұрыс емес

1.Көбейту мен бөлу кері амалдар. (дұрыс)

2.Көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе,онда екінші көбейткіш шығады.(дұрыс)

3.Бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсе,қайтадан бөліндінің мәні шығады.(дұрыс емес)

4.Кез келген санды бірге көбейтсе де,бөлсе де сол санның өзі шығады.(дұрыс)

5.Оңға көбейту кезінде санның оң жағындағы бір нөльді алып тастаймыз.(дұрыс емес)

Сәйкестендір

42 : 3                         6500

1400 * 1                    0

0 : 132                      14

65 *100                    1400

Сабақты қорыту 

-Көбейтудіңқандай қасиеттерін пайдаланып есептеулер жүргіздік.

-Санды 1- ге көбейткенде не шығады?

-Қандай пішіндермен жұмыс жасадық?

Үйге тапсырма: 8- мысал, 72 бет

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *