Үшбұрышты және тік төртбұрышты кескіндеу

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Үшбұрышты және тік төртбұрышты кескіндеу

Мақсаты

Білімділік: Сызбаларды пайдалану арқылы үшбұрыштың және тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу және олардың периметрін табу; екі амалмен шығарылатын есепті (сонша, қосындыны не қалдықты табу) шығаруды пысықтау; екі таңбалы сандарды оқу және жазу.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Мейірімділікке, ұқыптылыққа, зейінділікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, қима қағаздармен жұмыс.
Көрнекілігі: қима қағаздар, геометриялық фигуралар.

Күтілетін нәтиже

+Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ01EaRTz61hg-zz8GWO7l_LkUhCpYAI2l_GfFxovM_MRUgvB5CLg2-есеп

Машинаның моделін құрастыру үшін, оның сызбасын жаса.Ол үшін геометриялық  фигураларды пайдалан.Төртбұрыш,тіктөртбұрыш,шаршы,шеңбер

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

 3-есеп

Ш: Үй құрылысында -25 сылақшы

Олардан 19-ы кем тас қалаушы                          ? сонша жұмысшы

С:Барлығы -? адам

Ш: 25-19=6

25+6=31

25+6+31=62

Ж: Барлығы -62 адам

                              Кел ойнайық! 

«Кім шапшаң?»       

                                  5-есеп 

2 дм 7 см                        24 см

+                                    +    

  4 дм 3 см                       43 см

  7 дм 0 см                       70 см =7 дм 0 см

 

 7 дм 0 см                        70 см

–                                    –

 2 дм 7 см                       27 см

 4 дм 3 см                       43 см =4 дм 3 см

Сергіту сәті

Күлші қане достым
Күлші қане достым
Бүгінгі күн міне,
Жақсылыққа толсын!
Біздің алар бағамыз,
Кілең 5 – тік болсын.

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

                                    6-есеп

 27+а  а=43; 0;                   а-27  а=70; 27;

 27+43=70                         70-27=43

 27+0=27                           27-27=0

 

1-тапсырма
5м 8дм – 6дм = 5м 2дм = 52дм
57см + 20см = 77см = 7дм 7см
4дм 2см + 6см = 4дм 8см = 48см
95см – 50см = 45 см = 4дм 5см

Жаңа материалды бекіту.
Фигуралардан адам бейнесін құрастыру
Әр фигуралардың түрлерін ажыратып беру.
– Бүгінгі сабақта нені үйрендік?
– Қандай тапсырмалар орындадық?

Үйге тапсырма

Дәптермен жұмыс

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *