Үшбұрышты және тік төртбұрышты кескіндеу
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Үшбұрышты және тік төртбұрышты кескіндеу |
||
Мақсаты |
Білімділік: Сызбаларды пайдалану арқылы үшбұрыштың және тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу және олардың периметрін табу; екі амалмен шығарылатын есепті (сонша, қосындыны не қалдықты табу) шығаруды пысықтау; екі таңбалы сандарды оқу және жазу. |
||
Күтілетін нәтиже |
|||
+Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту |
2-есеп Машинаның моделін құрастыру үшін, оның сызбасын жаса.Ол үшін геометриялық фигураларды пайдалан.Төртбұрыш,тіктөртбұрыш,шаршы,шеңбер |
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау 3-есеп Ш: Үй құрылысында -25 сылақшы Олардан 19-ы кем тас қалаушы ? сонша жұмысшы С:Барлығы -? адам Ш: 25-19=6 25+6=31 25+6+31=62 Ж: Барлығы -62 адам Кел ойнайық! «Кім шапшаң?» 5-есеп 2 дм 7 см 24 см + + 4 дм 3 см 43 см 7 дм 0 см 70 см =7 дм 0 см
7 дм 0 см 70 см – – 2 дм 7 см 27 см 4 дм 3 см 43 см =4 дм 3 см |
||
Сергіту сәті |
Күлші қане достым |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Шығармашылық тапсырма: 6-есеп 27+а а=43; 0; а-27 а=70; 27; 27+43=70 70-27=43 27+0=27 27-27=0
1-тапсырма Жаңа материалды бекіту. |
||
Үйге тапсырма |
Дәптермен жұмыс |
Күнделіктеріне жазып алады |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |