Зат есім

Сабақтың тақырыбы: Зат есім

Сабақтың     мақсаты:                                                                                                                                                                                       

 1. Оқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету.

2. Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып шығармашылық қабілеттерін дамыту.

3. Сауатты, көркем жазуға, өзара ынтымақтастыққа, шапшаң ойлай білуге баулу.

Сабақтың нәтижесі: Өздігінен  талдауға , жинақтауға, ой қорытуға жаттығады,  креативті белсенділіктері артады.

Сабақтың түйінді идеялары: Оқушылардың танымдық қабілетін  дамыту, ұлтжандылыққа, адамгершілік асыл қасиеттерге тәрбиелеу

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Миға шабуыл,  «Кезбе тілші» әдісі,  , рефлексия «Бағдаршам»

Уақыты

Сабақ-тың кезеңдері

Мұғалімнің ісәрекеті

Оқушының ісәрекеті

Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау

Қолданылатын ресурстар

1-мин.

 

2-мин.

 

 

 

 

 

 

2-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-мин

 

 

5-мин

 

Кіріспе

1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

1.2. Психологиялық дайындық.                                        

Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай?

-Сабағымызды бастамас бұрын, бәріміз шеңбер болып тұрамыз.

Орнымыздан тұрайық,           

Алақанды соғайық.

Алақанда жылулық,

Досымызға сыйлайық.

 

1.3.Топқа бөлу.

1.4.Топтық ереже, топ басшы сайлау, таныстыру.

 

 

 

 

2.1.Өткен сабақты пысықтау:

– Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?          (Үйге жаттығуды тексеру)

2.2Ереже сұрау

                “Кезбе тілші ” әдісімен ережені  сұрау.

 

Мұғаліммен амандасады.

 

Оқушылар шеңбер болып  бір-бірінің қолдарынан ұстасып, тұрады. Жүргізушінің сұрақтарына қол қимылдары арқылы жауап береді.

 

 

Мозайка құрастыру.

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

1-«Желтоқсан»             2-Қаңтар» тобы        3-«Ақпан» тобы

Топ ережесін құрып, ережені  сақтайды,топ басшы сайлайды.

 

Топ мүшелері  бір-бірінің айтқан мысалдарын  тыңдайды.

 

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында жауап бере алмаса ұпай саны қосылмайды, білмей қалған жағдайда өз тобындағы бір оқушыға береді, ол да жауап бере алмаса, жауап балы төмендей береді.

Бірін-бірі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау,  бірін -бірі бағалау.

images (3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ аттары жазылған қиықшалар, желім,                         

 

 

Топ аттары жазылған парақтар

 

 

Бағалау парақшасы.

 

 

 

 

 

 

 

Микрофон,    смайлик

2-мин.

 

 

 

3-мин

 

2-мин

 

 

 

 

 

 

Таныс-тыры-лым

 

Миға шабуыл

3.Қызығушылығын ояту

Жұмбақ

Кім?

Не?Қабат-қабат қаттама,ақылың болсааттама (кітап)

3.1Жаңа сабақ

 

 3.Оқушыларға зат есімді еске түсіріп болған соң, электронды оқулықпен пысықтау.  

Сынып  оқушылары бүгінгі сабақ тақырыбын көреді.

 

images (6)

Өзін-өзі бағалау бағалау.

Ноутбук

6-мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5-мин

Негізгі бөлім

 

3.2. Оқулықпен жұмыс      1-жаттығуды жазбаша орындайды, топқа бөліп жазу.                                        2-жаттығуда «Джигсо» әдісі бойынша оқушылар постер қорғайды.3 топқа тапсырма беру

jigsaw

Үш топ  өз тапсырмаларын қорғайды.                           1-топ    Кім? Сұрағына жауап беретін сөздерді табады
2-топ     Не№ сұрағына жауап беретін сөздерді жазады                             3-топ Сөйлем құрайды

3.3. Сергіту сәті

Оқушылар әуен ырғағымен бой сергітеді.

«Көңілді күй»

 

 

 

3-жаттығу ауызша,жаңылтпашты  жылдам айтқызу,зат есімдерді табу,

4-жаттығу

 Сұрақтардың орнына зат есімдерді тауып жазу.

 

4.Тесттік тапсырма

Топта бірлесе отырып жаңа тақырыпты бір-біріне түсіндіріп , мысалдар  келтіріп баяндап береді, ол тақырыпты қорғайды.

images (30)

Оқулықтан тапсырма жұмысын жасайды.

Берілген тапсырмаларды

Жазбаша тақтада талдау жасап  орындайды.

Әр топтан топ басшы шығып, шарт бойы

орындайды.

 

images (18)

Топ  жұмысын орындап болады. Жұмыс жауабы оқушылар бір-бірінің жұмысын тексереді.

 

 

Тестік жұмыс орындайды

 

Топтық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Топтық бағалау.

 

Бірін-бірі бағалау

 

 

 Постер, түсті қалам, стикер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі парақша

 

 

 

А-4 парақшада

Үлестірме

 

3-мин.

 

 

 

 

 

 

2-мин

 

 

 

 

 

2-мин.

 

 

2-мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.Топтастыру стратегиясы.

 

 

 

 

7.Бағалау: Сабақ барысындағы жұмыстануы бойынша, сабақ критерийлеріне  байланысты оқушылармен кеңесе отырып  бағалаймын, бағаға түсініктеме беріп, жетілу жолдарын айтамын.                      8.Үйге тапсырма                       5-жаттығу

 

9. Рефлексия:

Кері байланыс  «Бағдаршам»          Қызыл- түсінген жоқпын.

Сары- әлі де түсінген жоқпын, сұрағым бар.

Көк- барлығы түсінікті.

 

 

 

Оқушылар алған білімдерін жинақтайды, топтастырады.

Тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысын жазып алады.

Стикерге бүгінгі сабақ жайлы өзінің ой-пікірін жазады.

 

MSOfficePNG(4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық , өзін-өзі бағалау.

 

Оқушылардан бағалау парақшасын  алып, қорытынды бағасымен бағаланады.

 

 

Постер, түсті қалам, стикер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтер,

Стикер, плакат, түрлі- түсті қағаздар.

Бастауыш сынып  мұғалімі:   Қарсыбаева Айдын

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *