«Психикалық дамудың тежелуі және мектепте үлгермеушіліктің түйінді мәселелері»
Тақырыбы: «Психикалық дамудың тежелуі және мектепте
үлгермеушіліктің түйінді мәселелері»
Мақсаты: Оқушының сабаққа үлгермеу себебін анықтап, түзету жолдарын ұсыну.
Міндеттеме:
– Мұғалімнен үлгермеуші оқушының үлгермеу себебін анықтау сұранысын қабылдау.
– Үлгермеушімен жеке сұхбат
– Үлгермеушінің бойындағы анықталған жетіспеушілікті негізге алып, сол жетіспеушіліктің себебіне зерттеу жүргізу.
– психологиялық әдіс- тәсілдерді пайдаланып, үлгермеуші оқушының жаңа мүмкіндіктерге жетуіне жол ашу.
Зерттелген: 3-5 сынып
Зерттеу нәтижесі:
– Үлгерімі төмен оқушыға дамыту-түзету жұмыстарын шығармашылық ізденіс арқылы жасау.
Зерттеу болжамы:
– Бала жасына сай сананың қалыптасуына ықпал ету
– «Үлгермеуші оқушының» пайда болуына жауапты тұлғалардың немқұрайлылығын жою.
Зерттеу әдістері:
– Мұғалім сұранысы
– Анықтау жүргізу:
а)Үлгермеушімен сұхбат, сұрақ-жауап, сауалнамалар;
ә) үлгермеушінің ата-анасымен сұхбат, сұрақ-жауап, сауалнамалар;
б) үлгермеушінің сынып жетекшісімен сұхбат;
в) үлгермеушінің пән мұғалімдерімен сұхбат;
– Түзету (тест – сауалнама , тренинг-жаттығу, әңгімелесу)
– Психологиялық кеңес және ұсыныстар беру.
Зерттеу кезеңдері:
· Бақылау кезеңі 2015-2016ж
· Түзету-дамыту кезеңдері 2016-2017ж.
· Қорытынды кезеңі 2017-2018ж.
Мұғалімнің педагог – психологқа сұранысы:
Мұғалімнің сұраныс парағы
Педагог-психологқа:
Кімнен:_______________
«___»____20__/20___жыл
1.Оқушының аты-жөні:____________________________________________
2.Айы, күні, туылған жылы:_________________________________________
3.Сыныбы________________________________________________________
4.Қай жерде дүниеге келген:_________________________________________
5.Әкесінің аты-жөні:________________________________________________
6.Жұмыс орны:_____________________________________________________
7.Байланыс нөмірі:_____________________________
8.Анасының аты-жөні:_______________________________________________
9. Жұмыс орны:_____________________________________________________
10. Байланыс нөмірі:_____________________________
11.Тұрғылықты мекен-жайы:_________________________________________
12.Әлеуметтік жағдайы:______________________________________________
13.Осы мектепке келген жыл:_________________________________________
14.Мінезі:__________________________________________________________
15.Қимыл қозғкалысы:_______________________________________________
Жеке психолог кеңеске «___» сынып оқушысы _______________________
қабылдауыңызды сұраймын.
1. Себептері
__________________________________________________________________________________________________________________________
2. Тәртібінің өзгеруі
__________________________________________________________________________________________________________________________
3. Ересектермен құрбы – құрдастарымен арасындағы қарым- қатынастары, қиыншылықтары:
__________________________________________________________________________________________________________________________
4. Басқалар
__________________________________________________________________________________________________________________________
Күні:
Қолы:
Бақылау кезеңінің жоспары
Мақсаты:
Психологиялық даму тұрғыда үлгермеушілік себептерін зерттеу және оқушының психологиялық ерекшеліктерін бақылап, анықтау.
Міндеттері:
-Зерттеуге алынған оқушыларға педагогикалық-психологиялық бақылау жүргізу.
Психологиялық әдіс –тәсілдерді пайдалану арқылы жеке тұлғаның даму мүмкіндігін зерттеу.
Күтілетін нәтиже:
Зерттеуге алынған оқушылардың психологиялық ерекшелігін танып білуге мүмкіндік жасалады.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
1 |
Бақылауға алынған оқушымен сұхбат |
Мәліметтер жинақтау (денсаулық карта) |
Уақытылы |
2 |
Оқушылардың үлгермеушілік себебін анықтау: а) Отбасылық – әлеуметтік жағдайы; ә) ата-ананың баламен қарым-қатынасы; б) Сынып жетекшімен үлгермеуші оқушының қарым – қатынасы в) Пән мұғалімі мен үлгермеуші оқушымен байланысы |
Сұрақ-жауап сауалнама |
Уақытылы |
3 |
Үлгерімі төмен оқушылардың есту арқылы есте сақтауы, көру арқылы есте сақтау, естіп бейнелеу арқылы есте сақтау қабілеттерін зерттеу |
Түрлі суреттер арқылы |
Уақытылы |
4 |
Үлгерімі төмен оқушының көріп, қайталау арқылы есте сақтауын зерттеу |
Суреттер, сұрақ-жауап Түрлі ойындар |
Уақытылы |
5 |
Қиялының дамуын зерттеу |
Түрлі ойындар Сұрақ-жауап |
Уақытылы |
6 |
Зерттеу нәтижесі бойынша диагностикалық карта жасау қажетті жағдайда мамандарға ұсыныс жолдау. |
Мінездеме, конселиум |
Уақытылы |