«Психикалық дамудың тежелуі және мектепте үлгермеушіліктің түйінді мәселелері»

Тақырыбы:  «Психикалық  дамудың  тежелуі  және  мектепте

                         үлгермеушіліктің  түйінді  мәселелері»

Мақсаты: Оқушының  сабаққа  үлгермеу  себебін  анықтап,  түзету  жолдарын  ұсыну.

Міндеттеме:

         Мұғалімнен  үлгермеуші  оқушының  үлгермеу  себебін  анықтау  сұранысын  қабылдау.

         Үлгермеушімен  жеке  сұхбат

         Үлгермеушінің  бойындағы  анықталған  жетіспеушілікті  негізге  алып,  сол  жетіспеушіліктің  себебіне  зерттеу  жүргізу.

         психологиялық  әдіс- тәсілдерді  пайдаланып, үлгермеуші оқушының  жаңа   мүмкіндіктерге  жетуіне  жол  ашу.

Зерттелген: 3-5 сынып

Зерттеу нәтижесі:

         Үлгерімі  төмен  оқушыға  дамыту-түзету  жұмыстарын  шығармашылық  ізденіс  арқылы  жасау.

Зерттеу болжамы:

         Бала жасына сай  сананың  қалыптасуына  ықпал ету

         «Үлгермеуші  оқушының»  пайда  болуына  жауапты  тұлғалардың  немқұрайлылығын  жою.

Зерттеу әдістері:

         Мұғалім  сұранысы

         Анықтау  жүргізу:

а)Үлгермеушімен  сұхбат, сұрақ-жауап, сауалнамалар;

ә) үлгермеушінің ата-анасымен сұхбат, сұрақ-жауап, сауалнамалар;

б) үлгермеушінің сынып жетекшісімен  сұхбат;

в) үлгермеушінің  пән мұғалімдерімен  сұхбат;

         Түзету  (тест – сауалнама , тренинг-жаттығу, әңгімелесу)

         Психологиялық  кеңес және ұсыныстар беру.

Зерттеу кезеңдері:

·        Бақылау кезеңі  2015-2016ж

·        Түзету-дамыту кезеңдері 2016-2017ж.

·        Қорытынды  кезеңі  2017-2018ж.

 

Мұғалімнің  педагог – психологқа  сұранысы:

Мұғалімнің сұраныс парағы

                                                                                     Педагог-психологқа:

Кімнен:_______________

«___»____20__/20___жыл

 

1.Оқушының  аты-жөні:____________________________________________

2.Айы, күні, туылған жылы:_________________________________________

3.Сыныбы________________________________________________________

4.Қай жерде дүниеге келген:_________________________________________

5.Әкесінің аты-жөні:________________________________________________

6.Жұмыс орны:_____________________________________________________

7.Байланыс нөмірі:_____________________________

8.Анасының аты-жөні:_______________________________________________

9. Жұмыс орны:_____________________________________________________

10. Байланыс нөмірі:_____________________________

11.Тұрғылықты мекен-жайы:_________________________________________

12.Әлеуметтік жағдайы:______________________________________________

13.Осы мектепке келген жыл:_________________________________________

14.Мінезі:__________________________________________________________

15.Қимыл қозғкалысы:_______________________________________________

 

Жеке  психолог  кеңеске  «___» сынып  оқушысы  _______________________

қабылдауыңызды   сұраймын.

1.     Себептері

__________________________________________________________________________________________________________________________

2.     Тәртібінің  өзгеруі

__________________________________________________________________________________________________________________________

3.     Ересектермен құрбы – құрдастарымен арасындағы  қарым- қатынастары, қиыншылықтары:

__________________________________________________________________________________________________________________________

4.     Басқалар

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

           Күні:

          Қолы:   

        

 

 

Бақылау   кезеңінің жоспары

Мақсаты:

 Психологиялық  даму  тұрғыда  үлгермеушілік  себептерін  зерттеу  және оқушының  психологиялық  ерекшеліктерін  бақылап, анықтау.

Міндеттері:

-Зерттеуге алынған  оқушыларға  педагогикалық-психологиялық бақылау жүргізу.

Психологиялық  әдіс –тәсілдерді  пайдалану  арқылы  жеке  тұлғаның даму  мүмкіндігін зерттеу.

Күтілетін нәтиже:

Зерттеуге  алынған  оқушылардың        психологиялық  ерекшелігін  танып  білуге  мүмкіндік  жасалады.

Жұмыстың  мазмұны

Жұмыстың түрі

Мерзімі

1

Бақылауға  алынған  оқушымен  сұхбат

Мәліметтер жинақтау (денсаулық карта)

Уақытылы

2

Оқушылардың үлгермеушілік себебін анықтау:

а) Отбасылық – әлеуметтік жағдайы;

ә) ата-ананың баламен  қарым-қатынасы;

б) Сынып жетекшімен  үлгермеуші оқушының қарым – қатынасы

в) Пән мұғалімі мен үлгермеуші оқушымен   байланысы

Сұрақ-жауап сауалнама

Уақытылы

3

Үлгерімі  төмен  оқушылардың есту арқылы есте сақтауы, көру арқылы есте сақтау,   естіп бейнелеу арқылы есте сақтау қабілеттерін  зерттеу

Түрлі  суреттер арқылы

Уақытылы

4

Үлгерімі  төмен  оқушының  көріп,  қайталау  арқылы  есте сақтауын  зерттеу

Суреттер,  сұрақ-жауап

Түрлі ойындар

Уақытылы

5

Қиялының  дамуын  зерттеу

Түрлі ойындар Сұрақ-жауап

Уақытылы

6

Зерттеу нәтижесі бойынша  диагностикалық  карта  жасау қажетті  жағдайда  мамандарға  ұсыныс  жолдау.

Мінездеме, конселиум

Уақытылы

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *