Санды өрнекті салыстыру
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
Сабақ тақырыбы: |
Санды өрнектерді салыстыру |
Мектеп:№20 |
||
Күні : 14.02.2018 |
|
Мұғалім аты-жөні: Бектлеуова.Н |
||
Сынып: 1б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
Оқу мақсаты: |
1.2.1.3 қосу мен азайту арасындағы байланыстытеңдіктүрінде көрсету және қолдану: |
|||
Ресурстар: |
Әр жұп оқушыға арналған: ламинатталған қағаз парақтары; маркерлер; санды өрнектер жазылған парақшалар; өрнектердің жауабы жазылған парақшалар |
|||
Тірек сөздер |
өрнектің мәні. |
|||
|
|
|||
Сабақтың мақсаты:
Құндылықтар:
Дағды: |
Барлық оқушылар:Жаңа білімді меңгереді Көптеген оқушылар:Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды біледі. Кейбір оқушылар: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларын дамыту, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту. |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
|||
.Сабақтың басы
Сабақ ортасы:
|
Шаттық шеңбері Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ширату: 1 таңбалы сандардан 2 таңбалы сан құрау. Сол 2 таңбалы сандарды салыстыру. 2 таңбалы сандардан санды теңсіздіктер құрау.
Алғашқы болған 5 оқушыға от шашу жасау.
Санды өрнектерді салыстырғанда олардың мәндерін салыстырамыз. Санды өрнектердің мәндері бірдей болса ,олар өзара тең болады. 10+5=20-5 15=15 Ал өрнек мәндері тең болмаса не артық, не кем болады 8+3 < 10+2 11<12 .Топпен жұмыс:Хайуанаттар дүкенінде. Хайуанат дүкенінде жануарларға арналған қорек түрлері, торлар, аквариумдар, түрлі аксессуар сатылады. ( Саят) Оқулықпен жұмыс:Оқулықтағы суреттердің әрқайсысы бойынша санды өрнек құрастыру. Жауабы: 1-топ:3 + 4 = 2 + 5; 2-топ:6 + 6 > 8 + 3; 3-топ:4 + 4 < 2 + 8. Топ бірін –бірі бағалайды. Жұптық жұмыс:Шығарып көр. Оқушылар санды өрнектерді салыстырады. Жауабы: 1)18 + 1 < 13+7; 2)7 + 10> 10 + 2; 3)50 + 40 = 40 + 50; 5 + 3 = 4 + 4; 16 + 2 < 14 + 5; 30 + 60 > 70 + 10; 2 + 0 < 0 + 5. 18 + 1 = 0 + 19. 20 + 80 = 90 + 10. Оқушыларды өзім смайликпен мадақтаймын. Жеке жұмыс:Кім тапқыр?. Оқушылармен құпия цифрлар туралы әңгімелесу. . Суреттердің көмегімен санды ақпараттың қалай цифрленетінін айтыңыз. Бірдей суреттерде бірдей сандар цифрленгенін ескертіңіз. Оқушыларға құпия цифрді шешіп, санды өрнектерді салыстыруды ұсыныңыз. Жауабы: а) 2 + 2 < 3 + 3; ә) 3 + 5 > 2 + 5; б) 5 + 4 > 3 + 4;
Тапқыр оқушы атты медалмен марапаттау.
|
|||
Сабақтың соңы |
Саралау мақсатында қосымша СаСаралаҚосымша тапсырмалар Жазылым дағдысын қалыптастыру мақсатында дәптермен жұмыс:Бағытты таңда 12+6 17-4 1жол 18+1 20-2 2 жол80-40 50-20 3жол 15+3 20-2 4 жол-бояу 18-8 10+8 5 жол Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо-йынша өз-өзін бағалату. Жеке оқушымен жұмыс:Ойын:Теңсіздіктер мен теңдіктер шеруі Оқушылар берілген санды өрнектерді салыстырып, теңсіздіктер мен теңдіктерді ажыратады. |