Жай бөлшектерді қосу және азайту

Сабақ №49

Жай бөлшектерді косу және   азайту

Мектеп:  «№24 лицей»  МКМ

Күні:  20.11.17

Мұғалімнің аты-жөні:         А.А.Ширкитбаева

Сынып: 5 « Д»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.17

бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18

бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік      критерийлері

Оқушылар  осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

 

Қазақша

Русский

English

Бұрыс бөлшек

Неправильная дробь

ImProper fraction

Аралас сан

Смешанное число

Mixed number

Бүтін бөлігі

Целая часть

Qu

tient

Құндылықтарды  дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, информатика, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану  дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы  білім

Жай бөлшектерді қысқарту, ЕКОБ келтіру, дұрыс және бұрыс бөлшектер.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5  минут

Ұйымдастыру сәті

Сыныпты цифрлармен 5 топқа бөлу.  Көңіл-күй сыйлау.

Түрлі түсті қағаздар

 

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

7 минут

 

 

«Миға шабуыл» стратегиясы  (өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою)

1-топ: Жай бөлшек. Мысал келтір.

2-топ: Жай бөлшектің түрлері. Мысал келтір.

3-топ: Жай бөлшекті қысқарту. Мысал келтір.

4-топ: Жай бөлшекті ЕКОБ келтіру.

5-топ: Жай бөлшекті қосу және азайту.

Флипчарт

 

 

 

 

 

 

Жұппен жұмыс

8 минут

«Семантикалық карта»

 

1330

11118

2945

11736

320

2324

15+19+13

 

 

+

 

 

 

12+3523

+

 

 

 

 

 

56+3814

 

 

 

 

 

+

59+16+34

 

 

 

+

 

 

13+49+56

 

+

 

 

 

 

14+15310

 

 

 

 

+

 

 

Карточка

Топпен жұмыс

7  минут

 

 

 

 

«Құпия зат» стратегиясы  (оқулықтан тапсырмалар беріледі, тапсырмада жасырын сандарды тауып, есептейді)

№511

1)13+15=5+315=815;

            3) 17+14=4+728=1128;

               5) 13+12=2+36=56;

2) 15+19=9+545=1445;

           4) 13+18=8+324=1124;

               6) 16+17=7+642=1342

Конверт

Карточка

Флипчарт

Жеке жұмыс

 10 минут

АКТмен жұмыс. ЦОР бағдарламасымен «Жоғалған жазбалар», «Сиқырлы квадрат» тапсырмалары бойынша  оқушылардың білімдерін тексеру.

    АКТ

Соңы

3  минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

«Жеміс ағашы»

Жеміс ағашын алманың түсіне қарай кері байланыс жасайды.

Жасыл түсті алма – мен бүгін тақырыпты жақсы түсіндім, көңіл – күйім көтеріңкі.

Сары түсті алма – мен бүгін тақырыпты жартылай түсіндім, көңіл –  күйім жақсы, көңіл – күйім жоқ.

Қызыл алма – тақырыпты мүлдем түсінбедім,

Үйге тапсырма:  (1.   Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. – Алматы: Атамұра, 2015)№513 , №  514  

  

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *