4 цифрмен танысу, және өткен тақырыбты пысықтау. Қыстап қалған құстармен таныстыру
Бесимбаева Орынбасар Назымбекқызы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: ҚМҰК, Жаратыластану.
Тақырыбы:4 цифрмен танысу, және өткен тақырыбты пысықтау.
Қыстап қалған құстармен таныстыру.
Мақсаты: Балаларды сан және цифрларды анықтап, және геометриялық пішіндерді еске салу.
Мақсаты:Дала құстарының тіршілігі, олардың айырмашылықтарын ажырата білу.
Міндеттері:
Білімдік:Цифрларды алға,кері санауға үйрету.
Дамытушылық:Ой-өрісін, есте сақтау және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: дала құстары ,қыстап қалатын құстар, жыл құстары
Тәрбиелік:Алғырлыққа, зеректікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Сандар, үлестірмелі сандар, таяқшалар ,жыл мезгілінің, суреттер, ойыншықтар,үнтаспа.
Пайдаланған технология: Кьюнезера технологиясы.
Сабак барысы.
Шаттық шеңбері:
Амансыңба алтын күн!
Амансыңба көк аспан!
Амансыңба достарым!
Сәлеметсызбе қонақтар!
– Табиғат бұрышында сұрақ –жауап:
Балалар жылда неше жыл мезгілі болады?
-Жылда төрт жыл мезгілі болады.
-Қазір кай жыл мезгілі?
-Қазір жыл мезгілі- Қыс.
-Қандай кыстың ерекшілігін білесыңдер
-Қыста суық, аяз, боран соғады.
-Құстар жылы жаққа ұшып кетті
-Ал қалған құстарды қандай қамқоршылық жасауға болады?
-Оларға үй құрастыру қажет, жем , нан, шашу керек.
Негізгі этап:
Тәрбиеші:Балалар мен , сендерге жұмбақ жасырайын :
Жаз, күз және қыс.
Және сұлу көктем!
Егер біз оларды сосчитаем,
Бұл санды аламыз? (төрт)
4 санын тақтаға іледі.
-Бүгін 4 саны және цифрымен танысамыз.
Балалар сұрак қойылады
- Машинада неше дөнгелек? – төрт
- Коянның қолында неше сәбіз? – 4
- Кай пішінді 4 пен сәйкестеміз? Төртбұрышты. Неге?
– Бөлмеде 4 цифр табыңдар? Вагочикта 4 цифр жазылған. - Балалар алдарыңда тақтайшылар жатыр,сендер одан цифр 4 құрастырындар.
- Ол неге ұқсайды? Орындыққа. Дурыс!!
- Сонымен 4 цифрамен таныстық.
Психологикалық сәт:
Балалар қөзды жұмып, алдымызда орманды елестейік, онда көп жануарлар бар және қыстап қалған құстар жұр
(Үнтаспа қосып құстардың дыбысын естірту)
Ғажайып сәт: Киімде саусқан кіреді, қолында хат.
Балалар, сәлеметсыңдерме! Дала суық екен сеңдерге жылынуға келдім,естіумше сеңдер өте білімдерін жақсы балалар екесыңдер,ал соңы дәлелдеуді сұраймын.
Тәрбиеші:Хат ашып қарайды
1 – тапсырма
Тақтада 1-5 дейін цифрларды алға және кері санаңдар.
2 – тапсырма
«Цифрлар адасты» ойыны.
3 тапсырма.
Әуен : құстардың дауысы ,балалар тыңдайды
Ол не деп шыйқылдайды? -Біз тондық, дала суық .
Бәріміз тұрып жылынайық
Сергіту сәті:
Торғай ,торғай торғайсың
Таяу келіп ,қонбайсың.
Жем шашайын тойып ал –
Аязға сен тонбайсың.
Тақтада құстар, соңы атап өтіңдер
-Көгершын,торғай,сауысқан,қарға.
Тақтада да неше құстар ілінге?
Балалар : 4
Балалар сонымен сабақта не есте қалды?
Қандай цифрмен таныстық?, тағы не істедіқ?
2 сәбилер тобы басқа үстелге орналасады.
4 тапсырма
Үлестірмелі материалмен жұмыс:
Әр балада тарелкеде Кьнезердің жолақтары жатыр.
Тәрбиеші сұрақ қояды:
- Ең ұзын жолақты алыңдар. Оның түсі қандай?
- Орташа жолақты көрсетіңдер? Оны қандай түсі қандай?
- Ал ,енді ең қысқа жолақты қойындар? Оны түсі қандай?
- Геометриялық пішіндерді еске салайық:
- Төртбұрыш пішінді қөрсетіндер? Ол неге төртбұрыш деп айтамыз?
- Үшбұрыш пішінді қөрсетіңдер? Неге үшбұрыштеп айтамыз?
- Ал артық пішін қандай? Неге солай айтамыз?
Сауысқан: жарайсыңдар балалар, өте ұнадыңдар.
Маған кету керек орманда жолдастарым досып жұр. Сау болыңдар
Қортынды этап:
Балалар саусқанмен қоштасып сабақты қортындайды:
Балалар бүгін кім қонаққа келді?
Саусқан келді.
Сабақта не істедік?
Цифрларды реттедік,құстарды ажыраттық,геметриялық пішіндерді анықтадық.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 4 санын және цифрды таниды. Алға, кері санайды. Игереді: Жыл құстары суыққа шыдамайды және аязда қардың астынан өздеріне тамақ тауып ала алмайды. Меңгереді: Жыл құстарын және қыстап қалатын құстарды біледі және ажыратады.