Электронды пошта
Болсынбекова Амира Аташовна
Сабақтың мақсаты:Интернет туралы білімдерін толықтыру барысында, электрондық пошта құрылысымен таныстыру, түрлі жаттығу жұмыстары арқылы сан есім және оның түрлерін қайталау.
Сабақтың міндеттері:
- «Электронды хабар», «Электронды пошта»ұғымдарымен таныстыру, олар туралы түсінік беру. Ғаламтор арқылы электронды поштамен жұмыс істеуді үйрету.
2.Ауызша, жазбаша жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, оқушылардың теориялық білімін бекіту, іздендіре отырып нәтижеге өз беттерінше жетуге үйрету.
3.Оқушылардымемлекеттік тілді қадірлеуге, басқаның пікірін тыңдап, өз ойын анық жеткізуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: интерактивті тақтаға әзірленген слайдтар.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ.
Сабақтың әдістері: түсіндіру, сөздік, шығармашылық жұмыс , әңгімелесу, баяндау, топтық жұмыс, сұрақ- жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Постер, модем,электрондық оқулық, дербес компьютерлер, ғаламтор.
Интеграциялық байланыс: информатика.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
-Кезекшінің міндетін тексеру
-Бүгін сыныпта кім кезекші?
-Сыныпта кім жоқ?
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілінің қай айы?
-Айдың нешесі?
Үй жұмысын тексеру:Үйге 5 сөзді тәуелдеп келу керек болған. Мәтінді мазмұндау.
Мұғалімнің кіріспе сөзі
-Балалар, біздің сабағымыз бүгін өзгеше түрде өтпекші, біз тек қана қазақ тілінде ғана оқып қоймай, сонымен қатар информатика пәнінен алған білімдерімізді жүйелейміз.
Жаңа сабақ
Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сөздік жұмыс
Сөз тақтаға сөз жазылады.
а) өтетін сөздердің, сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіріп, аудару;
ә)дұрыс айтуға дағдыландыру:
жүйе – система
пайда болу – появляться, возникать
ақпарат табу – найти информацию
мәлімет – информация
күрт өсті – резко возросло
тұтынушы – потребитель
жүзеге асыру –реализовывать
қызметкерлер-сотрудники
бағдарлама-программа
жылдамдық –скорость
танымал-известный
жөнелту-отправлять
Мәтін
Пошта екі түрге бөлінеді.Біріншісі – жай пошта.Екіншісі- электронды пошта. Мұнда жәшік, пошта, хат жеткізу деген сияқты төрт сөз қолданылады. Электронды поштада жиі қолданылатын екі белгі бар;@-қызметтік белгі, ru- ғаламтор аумағының атауы. Электронды поштамен жұмыс істеудің басты үш талаптары бар. Сол талаптарды дұрыс орындасаң, хатың адресатыңа дәл жетеді. Егер мекенжай дұрыс жазылмаса, хатың жетпейді немесе басқа біреуге түседі.Электронды поштақұрылымы жағынан кәдімгі поштамен жіберілетін хатқа ұқсайды.
Тіл дамыту сұрақтары
1.Электронды пошта қай жылы пайда болған? (1965жылы)
2.Электронды поштаның қандай елеулі ерекшелігі бар?(жылдамдығы)
3.Электронды поштаның неше түрі бар?(екі түрі бар)
4.Электронды поштада жиі қолданылатын қанша белгі бар?(@ ru)
- Электронды поштаның басты талаптарын ата. (хабарламаны дұрыс жазу)
Топпен жұмыс.
I-топ. Мәтіннен сан есімдерді тауып оның түрін ажырату.
II- топ. Мәтінді аудару.
III- топ.Мәтіннен септік жалғауларды табу керек.
Сабағымызды әрі қарай информатика пәнінің мұғалімі Н.Е.Савельева жалғастырады.
Ребята, а сейчас следующее задание. Вы должны сесть за компьютеры и просмотреть и прослушать видеофайл, в котором показан алгоритм создания электронного почтового ящика. Те, у кого почтовый ящик уже создан еще раз посмотрят и повторят этот алгоритм.
Смотрите внимательно, так как после этого вы получите практическое задание.
Учащиеся смотрят видео.
После просмотра видео учитель дает практическое задание:
Ребята а теперь каждому необходимо создать свой почтовый ящик, если его у вас еще нет. Используем портал Rambler. Если ваш электронный ящик уже существует, зайдите на портал, где размещен ваш почтовый ящик и откройте его. После того, как вы зайдете в свой электронный ящик, вам необходимо будет написать письмо. Для этого используем карточку с заданием.
Задание.
Написать электронное письмо с текстом: «Здравствуйте! Меня зовут … У меня сеть свой электронный почтовый ящик. Я умею отправлять письма.».
Отправить письмо по адресу: fame18@rambler.ru.
После того, как учащиеся справились с заданием, на интерактивной доске учитель проверяет и показывает учащимся входящие сообщения на адрес: fame18@rambler.ru. Таким образом, будет видно, сколько учащихся справились с заданием.
Ребята, сегодня вы плодотворно поработали, и сейчас мы проверим ваши теоретические знания по казахскому языку и информатике. Вам необходимо будет пройти небольшое тестирование. Откройте, пожалуйста, ярлык HyperTest. Данная тестирующая программа вам хорошо знакома. Выберите тест, который называется: «Электрондыпошта». В тесте 10 вопросов. Пожалуйста начинайте. Итоговую оценку за вы увидите по окончанию тестирования. За пятерку можно получить 5 смайликов, за четверку – 4 и т.д.
Жаңа тақырыпты пысықтау үшін электронды оқулық бойынша сұрақтар:
- Электрондық почта дегеніміз не?
- Электронды поштаны қалай іскеқосамыз?
- Хабардықалайқұруғаболады?
- Алынғанхабарларқайдасақталады?
Сабақты бекіту. (Рефлексия)Компьютермен жұмыс
1.Реттік сан есімнің жұрнағын табыңыз
А) –ау,- еу
В )-ыншы,-інші
С )–даған, – деген
D)– дай, -дей
2.Электроды пошта қай жылдан бастап пайда болды?
А)1962 жылы
В)1963жылы
С)1965 жылы
D)1984жылы
3.Есептік сан есімді табыңыз.
А)Жиырма бес оқушы
В)Қырқыншы жылы
С)Екіден бір бөлік алма жедім
Д) оның жасы отыздарда
3.Заттың санын,ретін білдіретін сөз табын не дейді?
А) Сын есім
- B) Сан есім
- D) Етістік
- C) Зат есім
4 Алынғанхабарламаның атауымен қатар тұрған түйреіш белгіше негі білдіреді?
- A) Бос хабарлама
- B) Еңгізілген хабарлама
- D) Көп орынды хабарлама
- C) Ашылмаған хабарлама
5.Есептік сан есім қатысқан сөйлемді табыңыз.
- A) Әминаның жасы екілерде
- B) Али 4- сынпта оқиды.
- D) Атамның жүзге жуық қойы бар.
- C) Ағамның қызы үшеу
- «- ыншы » жұрнағы жалғанатын сан есімді табыңыз.
- A) Отыз
- B) Елу
- D) Алты
- C) Жиырма
7.Web-құжаттарды қарауға мүмкіндік беретін бағдарлама.
A)браузер
B)провайдер
D)нурсат
- C) модем
- Құжатты кірістіру үшін қандай сілтемені басу қажет?
- A) өшірілген
- B) жөнелту
- D) бекіту
- C) жазу
9.Хабарламаны құру үшін қандай сілтемені басу қажет?
A)кіріс
- B) жөнелту
- D) жазу
- C) бекіту
- Сан есімнің сұрақтарын табыңыз.
- A) Қашан? Қай?
B)Қандай? Қай?
- D) Қанша? Неше?
- C) Кім ? Не?
Үйге тапсырма. Мәтіннің мазмұнын айту.
Бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына, білімдеріне байланысты бағалау.