Көрікті қыс
Умбетова Гульсара Ислямовна
Көрікті қыс
Тәрбиеші: Шуақ шаша, Алтын таңда, Мөлдір таза ауада ,Табиғат та бәрі осында оян сенде, бар бала.
-Балалар, танертен, көзімізді ашып, терезеге қарасақ, алдымен біз нені көреміз?
– Күнді, күннің нұрын.Олай болса, бугінгі күнге, табиғатқа келген қолақтарға жылы лебізімізді білдіремін.
Армысың ардақты, аспан ата!
Армысың мейірімді, жер ана!
Күліп шықты күн бүгін.
Сәлематсізба здраствуйте, гутен морген ия, балалар келген жаңа күнге қуануымыз керек, деніміз сау және дежаңа күнге жеткенімізге қуанамыз.
ӘЖЕ: Амансыңдар ма, балалар? Мен сендерге арнап ыстық бауырсақ пісіріп едім, сусын деп теренің алдына қойып едім, Ол домалап кетіпті.Мен таба алмай жүрмін.
Тәрбиеші: Балалар, әжеге бауырсақты табуға көмектесеміз бе? Балалар: Ия, көмектесеміз?
Тәрбиеші: Балалар, менің қолымдағы сиқырлы жіп. Осы жіпті домалатып жіберемін.Ол бізге бауырсақты табуға көмектеседі
Тәрбиеші: Балалар, жіп бізді орманға алып келді ормандағы табиғаттың ауасы қандай таза отырып демалайықшы, балалар?
Тәрбиеші: Әженің бауырсағын кімнен сұрасақ екен? Осы кезде ширмадан қоян шығады.
Қоян: Сәлеметсіздер ме балалар? Сендер не істеп жүрсіңдер? Мен сендерге сәбіз алып келдім. Сәбіздің ішінде сұрақтар бар. Сендер менің сұрағыма жауап берсеңдер, бауырсақтың қайда екенін айтамын.
Тәрбиеші: Ой балалар, бізге қоян сәбіздің ішіне салып, сұрақтар әкеліпті.
-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
-қыс мезгілі (Зима Уынта)
-Қыс мезгілінде қанша ай бар? Үш ай атап береиікші
-Желтоқсан, Қантар, Ақпан. Орысша: Декабрь, Январь, Февраль.
-Қыс мезгіліндегі қандай өзгеріс болады? Күн суық, боран болады, қар жауады, ағаштарды жапырақтар болады ма?- жоқ болмайды.
Қоян: Қыс туралы тақпақ білесіңдер ме? Махаббат: Бір топ бала сырғанып.
Барады әне жарысып
Қалды артта қар алап
Іздерінен қар ұшып.
Азиз:Белый снег пушистый,В воздухе кружится
И на землю тихо падает, ложится.
Аяулым:Қонақтайды бақтарға,ақ көбелек,
Ақ мамық, Аунап таза ақ қарға,балалар жур шаттанып.
Гульбахар: Қар жауғанда топ бала,
Соқтық келіп аққала.
Сафина: Зэ сноу ис фолып
Зэ уынд ис блоуын
Зэ граунд ис уайт
Ол дэй энд ол найт.
Тәрбиеші: Қоянжан, енді бізге бауырсақтың қайда екенін айтасың ба?
Қоян: Балалар менен бауырсақты аю алып еді, сендер аюдан сұрап көрінде.
Аю келеді.
Тәрбиші: Балалар бізге аю келіпті ғой, аюдан сұрайық бауырсақты. Аюжан , сен біздің әженің балаларға пісірген бауырсағының қайда екенін білесің бе?
Аю: Балалар, сендер қандай жақсы, әдемі баласыңдар. Сендердің айналаларыңды қоршап тұрған мынау не заттар?
Тәрбиеші: Балаларға, аюға бізді қоршаған орта туралы айтып берейікші.
-Мынау не?
-Бұл ағаш.
-Қандай ағаш?
-Үлкен ағаш.
-Ал мынау кішкентай ағаш.
-Ал мынау қандай аңдар?
-Қоян,Аю, Түлкі.
-Ал мынау не? –Құстар,-құстар көппе, әлде аз ба? көп.
Балалар, осы бізді қоршап тұрған айналамыздағы ағаштар, құстар, аңдар бәрін табиғат деп айтамыз. Біздің табиғатымыз көрікті, әдемі болсын десек біз табиғатымызда қорғауымыз керек.
Балалар ағаштың бұтағын сындырамыз ба?
-Жоқ, сындырмаймыз. Ағаштың қандай пайдасы бар? Ауаны тазартады.
-Гүлдерді жұламыз ба? аяғымызбен басамыз ба?
-Жоқ, жұлмаймыз, аяқпен баспаймыз.
-Балалар, құстарға жем шашып, ұя жасап береміз бе? –Ия, олар біздің досымыз.
-Балалар абға табиғатқа байланысты тақпақ айтып береді.
Мәди: Табиғатым тамаша көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап жүриекші жараса.
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырам, шешуін табайықшы.
-Өсіп тұрған бұл не?
Жаз болса жайнап
Саясында әнсалып,құстар жүрген сайрап (ағаш)
Тікен, тікен тік пісте
Қыс-жазы бір түсте (шырша)
Қыста ғана болады, Ұстасан қолың тонады. (қар)
Тәрбиші: Аю, енді балаларға бауырсақты қайда екенін айтарсыз?
Аю: Балалар, мынау қағазға не сызылғанын мен білмей қойдым.
Сендер маған айтып берсендер мен бауырсақты қайда екенін айтамын. Балалар, геометриялық пішіндерді атайды,төртбұрыш, домалақ, ұшбұрыш.Түстерін ажыратады. (музыка ойнап құстар-ң дауысы естіледі).
Тәрбиеші: Балалар, бұл кімнін дауысы? Балалар. Оларға геометриялық пішіндерден ұя жасап бирекші. Тақтаға алығын құстың ұясын жасайды.
Аю: Балалар сендер қандай ақылдысыңдар! Бәрін жақсы біледі ,екенсіздер?
Сендердің бауырсақтарыңның қайда екенін қасқыр биледі.
Тәрбиеші: Балалар қасқырдың үшін қайдан табамыз? Жүріндер қасқырдың үшін іздейік.Балалар қасқысдың үйіне шангы теуіп барайық.
Қасқыр: Балалар мен шаршап тұрмын. Сендермен бірге бой сергіту жаттығуын жасағым келіп тұр.
Боран соғар оң жақтан,
Боран соғар сол жақтан,
Қар лақтырып ойнасақ,
Су өтер қолғаптан.
Қасқыр: Ой денем бір сергіп қалды-ау.Сендермен енді ойнағым келіп тұр “Не жоқ екенін тап”
Қасқыр:Рахмет, балалар.Сендердің бауырсақтарынды менен тулкі алған.
Түлкі келеді Сәлеметсіңдерме, балалар! Сендер не іздеп жүрсіңдер?
Балалар: Бауырсақ.
Түлкі: Бауырсақ деген не ол? Қандай болды.
Тәрбиеші: Балалар, тулкіге бауырсақ жасап, қандай болатынын көрсетейік. Балалар үстел басында ермексаздан бауыр жасайды.
-Балалар бауырсақ қандай болады екен?- доналақ.
Түлкі: Ой балалар бауырсақ деген осындай болады екен ғой. Мен білемін. Сендердің бауырсақтарың менде.
Түлкі тәрелке бауырсақты әжеге береді.
Әже балаларға алғысын айтып, бауырсақты тарту етіп қоштасады.
Балалар бізге кім келді? Әже келді.
Әжеге біз қандай көмек көрсеттік?
Бауырсақты табуға көмектестік.
Бауырсақты қайдан іздедік?
Орманнан.
Орманнан қандай аңдар кездестірдік?
–Қоян, Аю, Қасқыр, Түлкі.
Өтте жақсы балалар бүгінгі оқу іс- әрекетіне барлығыңда жақсы қатыстыңдар.Енді қонақтармен қоштасайық.
Сау болыңыздар. Досвидание.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718