Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау


САБАҚ:

Мектеп: Ақжар ауданы

               Казан орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Асайбеков  Аскар  Асылханович

СЫНЫП: 5

Қатысқандар: 10

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындайды

Ойлау дағдылары

Қолдану,талдау

Сілтеме

Блум, СТО, АҚТ, 5-сынып оқушы

Сабақтың типі

Пысықтау сабағы

Бағалау критерийі

1.Қарапайым мысалдар арқылы  бастапқы зандылық табады         

2.Стандартты есептерді шығарады

3. Анықтамаларды тәжірибеде қолданады

Колданылатын

әдіс-тәсілідер

СТО, геометриялық фигуралар, психологиялық ахуал «Көбелек жаттығуы», көшбасшы, топтық, жұптық, жеке

Құндылықтар

Құндылықтарға баулу есептер арқылы  іске асырылады

Пәнаралық байланыс

 Геометрия,физика

Тілдік мақсат

Жай бөлшектерді, аралас сандарды өқиды, жазады. Сабаққа қатысты терминдер: кері сан, дұрыс бөлшек , бұрыс бөлшек, аралас сан.  Бөлшек-дробь-particle,                                                                                           

Күтілетін нәтиже

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындайды, теорияны жинақтайды, есептер шығарады.

Алдыңғы оқу:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындайды

Сабақ барысы

 

Жоспарланған уақыт есебі

40 минут

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері

(3 мин)

Психологиялық ахуал  «Көбелек жаттығуы»

Таңертең көбелек оянды, тартылды,

Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды,

Азғана айналып, барлығына күліп,

Қайта гүліне оралды.

 

 

«Сыңарыңды тап» геометриялық фигуралар арқылы 2 топқа бөлу  (үшбұрыш және төртбұрышты құрастыру, әрбір оқушыға геометриялық фигуралар таратылады)

Геометриялық фигуралар салынған қалташа беріледі

 

Білу

(7 мин)

 

Өткенді қайталау.  Сәйкестігін тап:

1-топ.                              

 58÷116                  

        4      

 1 2× 49

                         3110

113+223

                     29

 

 

425-1310

                 10

            

2-топ

29

  ÷ 118

                    58

 

56

  ×

 
34

                      2715

 325

 + 115

                   4

623

  

415

                    435

 

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Қарапайым мысалдар арқылы  бастапқы зандылық табады           

1.Жай бөлшекті бөлу ережесін қолданады -1 балл

2.Бөлуді көбейтіндіге айналдыру заңдылығын орындайды -1балл 3.Бөлшекті қысқарту ережесін қолданады -1балл 4.Бөлшекті көбейтеді -1балл 5.Бөлімдері бірдей жай бөлшекті қосу ережесін қолданады–1балл 6.Аралас сандарды қосуды орындайды-1балл   

7.Бөлшектін ЕКОЕ табады-1балл                      8.Толықтауыш көбейтіндісін табады – 1балл      9.Бөлшектердін ортақ бөлімге келтіреді-1балл      10.Аралас сандарды азайтуды орындайды-1балл

(Окушылардың не білетіндері анықталады)

Алған білімдерін постерге түсіру,оны анықтау.

 

Сабақтың ортасы

 

Түсіну.

(10 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

(2 мин)

10 мин.

 

1-тапсырма. Амалдарды орындау

    1.  ( 78

 – 35

) ÷

(23

 + 12

)

   2. (415

 + 25

)÷

 (313

 ×

 35

 )

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

                    Стандартты есептерді шығарады

1.Жай бөлшектерді азайтуды  орындай алады -1балл                       2.Жай бөлшектерді қосу алады -1 балл         3.Натурал санды аралас санға бөле алады-1 балл          4.Аралас санды жай бөлшекке көбейте алады-1балл                       5.Жай бөлшекті натурал санға бөле алады – 1 балл

 

«Жаңылмаймын» ойыны. Оқушылар санамақ жүргізеді, ал 3-ке еселік сандардың орнына «жаңылмаймын» сөзін айтады. Мысалы: 1,2,жаңылмаймын, 4,5, жаңылмаймын,…

 

2-тапсырма. Толықтырындар                    

 

1. Егер тасбақа 1 сағ. 25 см жүрсе,оның  жылдамдығы ____м/мин.

2.Егер ұлу  115

 сағ. 13

 м. жорғаласа,онда оның жылдамдығы _____м/мин.

 

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

  Анықтамаларды тәжірибеде қолданады                 

1. Мәнінді есептің мазмұнын (берілгенің) түсінеді – 1 балл  2. Есептін амалдарын дұрыс құрастырады 1-балл                       3. Жай бөлшектерге арналған амалдарын дұрыс орындайды 1-балл                       4.Бірлік өлшемдерін дүрыс айналдырады 1-балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

5-мин

3-тапсырма.Тест

 

3

115

312

12

8÷2з

 

 

 

×

34÷58

 

×

 

 

5211÷19

×

 

 

 

612÷167

 

 

×

 

Перфакартамен  жеке  жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

«5» – 16-19

«4» – 11-15

«3» – 6-10

Бағалау шкаласы

 

Сабақтын соңы

(2 мин)

Кері байланыс

 

 

Үйге тапсырма

 

 

Білдім

Білмедім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

№ 1131

             

 

«БББ» үлестірме кестесі

 

 

 

оқулық

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *