Д.Бабатайұлы “О,Ақтан жас, Ақтан жас”
Күні: 21.11.17. Пәні: қазақ әдебиеті. Сыныбы: 5. «ә» Бекітемін:
Тақырыбы |
||
Жалпы мақсат |
Өлеңнің мазмұнын меңгере отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, талдау. Шығармашылық жұмысқа баулу, көркем әдебиетке қызығушылығын ояту, біліп-үйренуде бір-біріне көмектесуге дағдыландыру |
|
Күтілетін нәтиже |
Өлеңнің тақырыбы мен идеясын, тәрбиелік мәнін ашады, топ ішіндегі белсенділігі артады |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Блум жүйесі, СТО стратегиялары. |
|
Қолданылатын ресурстар |
Ақ парақтар, маркерлер, бағалау парақшалары. |
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 4-ке дейін санау арқылы топқа бөлу. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||
Білу
|
Мәтінмен жұмыс
|
Дулат Бабатайлы туралы мәтінді, өлеңін оқып, сұрақтарға жауап береді. 1.Дулат кім, ол туралы не білеміз? 2.Қай ғасырда өмір сүрген? 3.Ақынның оқулықта берілген өлеңі қандай тәсілмен жазылған? 4.Риторикалық сұраулы сөйлем дегеніміз не? 5.Өлеңде кім туралы айтылған? |
Сұрақтарға жеке-жеке жауап береді, түсінігін айтады. |
||||||||
Түсіну |
Неліктен? |
Ақын неліктен Ақтанның болашағынан зор үміт күтеді? |
сұрақтарға жауап береді. |
||||||||
Қолдану |
Сипаттау |
Өлеңнен ер жігітке тән сипаттарды анықтап жазу. |
Сипаттама жазады |
||||||||
Талдау |
Тапсырмалар орындау |
1-топ:4-тапсырманы орындайды
2-топ:5-тапсырма
3-топ:8-тапсырма .Талдау жұмысы Лирика Арнау Риторикалық сұрау Азаматтық идея, азаматтық үн Сұрай арнау О,Ақтан жас, Ақтан жас, Ұйқас түрі Буын саны Поэтикасы, яғни тілі Өлеңнің тақырыбы Ақын лексикасы
Әдеби – теориялық талдау Мағынаны таны.
|
Әр топ тапсырмаларды орындайды. |
||||||||
Жинақтау |
Екі жақты күнделік |
|
|||||||||
Бағалау |
Қалай ойлайсың? |
1.Ақын өлеңді тек Ақтанға арнаған ба? 2.Ақын жастарға бата бере отырып, олардан қандай қандай үміт күтеді? 3.Ал біз қандай болуымыз керек? 4.Ақынның арманы – жастардың болашағы жақсы болу керектігін айту. Жақсы болу үшін не істеуіміз керек? 5.Біздің еліміздің ұлттық идеясы – Мәңгілік ел болу. Мәңгілік ел болу үшін не істеуіміз керек? |
Оқушылар сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып жауап береді. |
||||||||
Үй жұмысы |
Жырды толық оқып келу. |
Критериалды бағалау. 6-сынып. Қазақ әдебиеті
Оқушының аты-жөні: |
кім? не? қашан? қайда? не істеді? |
Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге? |
Мәтінмен жұмыс
|
Салыс-тыру, талдау, анықтау. |
Жинақ-тау |
Қалай ойлайсың?
|
Қорытын-ды баға |
|
5 ұпай -«3» 1=1 ұпай 1-2=3 ұпай 3-4=4 ұпай 5=5 ұпай |
4 ұпай – «4» 1=1 ұпай 1-2=2 ұпай 3=3 ұпай 4=4 ұпай |
3 ұпай – «5» 1=1 ұпай 2=2 ұпай 3=3 ұпай |
1-2 ұпай-«2» 3-6 ұпай-«3» 7-9 ұпай-«4» 10-12 ұпай-«5» |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|