Есептер шығару 2- сынып

Математика

Тақырыбы:Есептер шығару

 

№ 9 орта мектеп

Күні: 23.11.17.

Мұғалімнің аты-жөні: Мұстафина Ж.Қ.

2 «Ә»сынып:

Қатысқандардың саны: 

Қатыспағандардың саны:

Оқу мақсаттары

2.1.2.8. Екі  таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану.

2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 

2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару 2.5.1.8** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

• екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту үшін жазбаша тəсілдерді қолданады, саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептерді шығарады.

Көпшілік оқушылар: 

•екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолданады, саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептерді шығарады.

Кейбір оқушылар:

• саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептердің мысалдарын келтіреді.

Тілдік мақсаттар

Пəндік лексика жəне терминология.

• екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдері, саннан қосындыны азайтуға жəне қосындыдан санды азайтуға арналған есептер.

Сабақта диалог/жазу үшін  пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.Екі таңбалы санды қалай қосуға болады?

Берілген есепке кері есепті қалай құруға болады?

Жазу. Екі таңбалы жəне үш таңбалы сандар, екі таңбалы сандарды бағанмен қосу жəне азайту, есеп шартын қысқаша жазу нысаны.

Тірек білім

Саннан қосындыны азайтуға арналған есептер.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

 Ресурстар

1–3 

Ынталандыру.

Соғылды қоңырау.Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен.Қонақтарға бас иіп.\

Қош келдіңіз айтамыз.

Қызығушылықты ояту Математика пәні туралы тақпақтар айтады.Әнел,Алихан,

«Ақыл ойды тәртіпке келтіретін-математика» хормен айту

Өткен сабақты пысықтау

-Атаның жасы ең үлкен екі таңбалы санға тең.

-Атаның жасы нешеде?

-Немересінің жасы ең үлкен бір таңбалы сан.Немересі нешеде

слайд

4–6

 

Ой қозғау:«Көңілді қалпақ» 100 көлеміндегі сандарды қосу азайту

Жұптық жұмыстар:

1.«Домино» домино тасындағы санды ретімен қойып рим цифрларымен жазу.

Кеспе қағаздар

 

 

 

7–11

 

1.Семантикалық карта (дұрыс жауабын тауып +  белгісін қой.)

 

20

90

30

40

90

40+50

 

 

 

 

 

50-30

 

 

 

 

 

70+20

 

 

 

 

 

90-60

 

 

 

 

 

80-40

 

 

 

 

 

70-30

 

 

 

 

 

Шығармашылық тапсырмалар:

 Топтық жұмыс. І топқа

Сызба бойынша есеп құрастырып,әртүрлі тәсілмен  шығар.

 

50 жолаушы

18 ұл

17 қыз

? ересек адам

 

 

 

 

 

 

 

ІІ топқа.Есептің жауабын карточкалардан таңда.

Саябақта үш күн ішінде 30 ағаш отырғызылды.Бірінші күні 15 ағаш,екінші күні 7ағаш отырғызылды. Үшінші күні неше ағаш отырғызылды?

30-15

30-22

15+7

15-7

30-7

 

 

 

 

2-тапсырма:

Есептегі қатені тап.Дұрыстығын тексер.

Баған түрінде жазылған.

66+18=74    80-46=34      100-82=28 

 49см+27см=66см            79-58=30

 

 

 

 

 

Сергіту

сәті

 

 

 

 

 

 

Оқулық.

Сабақтың тұсаукесері қолданылады. 

 

 

 

посте

 

12–29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35-40

 

 Түсіндіре отырып  бекіту.

Бірдей мысалдарды анықта.Оларды есептеп,сәйкестендір.

300+400                        3онд.5бірл.+4онд.2бірл.

35+42                            3онд.5бірл.+6онд.5бірл.

35+65                            3жүзд.+4жүзд.

900-500                          9онд.8бірл.- 5онд.

98 -50                             4онд.5бірл.-2онд.3бірл.

45-23                               9жүзд.-5жүзд.

 

    Рефлексия.  «Таңдау»

Маған бүгінгі сабақ……………………………………………….

Себебі………………………………………………………………….

 

 

постер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

№6есеп,33бет

 

 

Қосымша ақпарат.

 

 

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті  жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының                       сақталуы


Қабілеті жоғарылау оқушылар өздігінен  рим  цифрларын құрастырады, талдайды.

 

Стикер  арқылы бағалайды. Жұптық,топтық  жұмысты  бағалау.

 

 

Сергіту  сәті

Сабақбойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ  қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

 

 

Сабақтың  жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты  жақсартуға  не ықпал ете алады  (оқыту туралы да, оқу  туралы  да  ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ  барысында  сынып  туралы  немесе   жекелеген оқушылардың  жетістік/қиындықтары туралы  нені  білдім, келесі  сабақтарда  неге  көңіл  бөлу  қажет?

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *